רשומות

יום שני, 13 ביוני 2016

מלון הבוטיק 'וילה כרמל' השיק את מתחם הספא המחודש בחגיגת גג שמחה

 בצילום- אנשי התקשורת בהשקת מתחם הספא המחודש בוילה כרמל. צילום- שרה אקו


על מלון הבוטיק 'וילה כרמל' כתבתי כאן בעבר. חווית הספא שעברתי שם הייתה משגעת. כעת, החליטה בעלת המלון אורנית שיטרית, לחדש את מתחם הספא ולהפוך את החוויה לבלתי נשכחת.
                            בצילום- אורנית שטרית

בשבוע שעבר הושק המתחם היפה על גג המלון המשקיף אל נוף הכרמל. אנשי תקשורת רבים הגיעו לחגוג את האירוע ונהנו מכיבוד מושקע, אלכוהול, מסאז'ים וגם מייעוץ נומרולוגי של ליאת יוגב שהצליחה להדהים את הנוכחים.



על האירוח המושקע ניצחה בעלת המלון אורנית שיטרית, ומנהלת השיווק של המלון אוסנת שליט לצידה. על יחסי הציבור הופקדה אורית שחם- וואלך המייצגת את המלון ולצידה הדר חזן ממשרדה.
                      בצילום- אורנית שטרית, אוסנת שליט ואורית שחם- וואלך

                          בצילום- אורית שחם- וואלך והדר חזן

בעלת המלון אורנית סיפרה לי שהקדישה מחשבה רבה להקמת ספא רוף הכולל ג'אקוזי וסאונה מפנקים וכשיושבים על שפת הג'אקוזי משקיפים סביב ונהנים מהעצים הרבים ומהירוק המקיף את המלון. הספא מציע מגוון רחב של חבילות ספא החל מעיסוי יחיד ועד חבילות מפנקות של עיסוי זוגי כולל שימוש במתקני הספא רוף וארוחת בוקר או צהריים או ערב. לקבל עיסוי מהמקצוענים שבספא ולרבוץ בג'אקוזי עם כוס יין אדום ובהייה בירוק שמסביב. תאמינו לי לא צריך יותר מכך כדי לחוש על גג העולם.


מבין התקשורתנים הרבים שהגיעו לפרגן: אודיה שוורץ, רחלי בן גלים, יורם מארק רייך, דינה רפאל, חגית הורנשטיין, שיר פרסקו, רונית קיטאי, ליאור גולדנברג מרום, נטע פלג, ורדית שטרנבך, פרומה קינד ועוד.


לאתר וילה כרמל


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה