רשומות

יום שישי, 24 ביוני 2016

באליס- בוטיק להלבשה תחתונה חושבים גם על PLUS SIZE


זו אינה הפעם הראשונה שאני כותבת וממליצה על אליס- בוטיק להלבשה תחתונה שנמצא בגן העיר, בתל אביב. מבחר הבגדים התחתונים שיש שם רחב מאד ואין מי שלא תמצא שם את מבוקשה.

הפעם, הגעתי לחנות כדי להכיר את מידות ה- PLUS SIZE  שיש לאליס להציע לנו. שוחחתי על כך עם אינה מלשקו בעלת המקום והיא הסבירה לי שהשאיפה שלה היא לתת מענה לכל אישה המגיעה לאליס. בכל המידות, המימדים וצורת החזה. "אני" אומרת אינה " רוצה שכל מי שתגיע לכאן תמצא את החזייה המתאימה לה באופן מושלם. כי כל אישה בכל מידה יכולה לחוש נשית וסקסית בבגד תחתון שמותאם לה באופן מושלם" – אין לי אלא להסכים איתה. אני חושבת שבחירת בגד תחתון כמו חזייה הוא חשוב ומשמעותי עבורנו. חזייה מחמיאה ותומכת שמותאמת בדיוק לגופנו, נוחה לנו ונעימה וגם נשית וסקסית- מעלה מיידית את מצב הרוח ומאפשרת לנו לחוש מצוין.


          בצילומים- אינה מלשקו, ריי שגב בלוגרית ודוגמנית ולירז אסייג- דוגמנית פלאס סייז

אני לא מאמינה בקניית חזייה זולה בדוכנים. חשוב להשקיע בחזייה טובה ומותאמת, כפי שחשוב להשקיע בבגדים העליונים, באיפור, באקססוריז ובנעל מתאימה. באליס, תמצאו מוכרות מקצועיות שידעו להתאים לכן את החזייה הנכונה. כזו שהיא גם יפה וגם מחטבת, אוספת ותומכת.


 

באליס מאמינים שהלבשה תחתונה, ובעיקר חזייה היא כמו עור שני. חזייה צמודה ומלטפת, היא אינה סתם פיסת בד, אלא מסוג הדברים שאנו עושות עבור עצמנו, ומחברים אותנו לנשיות שלנו.

מבחר הבגדים התחתונים לבנות ה-PLUS SIZE שיש באליס הוא רחב. מצאתי שם חזיות יפהפיות במגוון צבעים ומידות. הביטו בצילומים ותתרשמו בעצמכן. חזיות הגורמות לכל אחת לחוש מצוין עם עצמה. נשית ומיוחדת.



 

עד סוף יולי יש גם הנחות. אז כדאי לנצל.

 

Alice, My Underworld

עכשיו באליס

20% הנחה* על כל החזיות

*בתוקף בין 23/6-31/7/16, ללא כפל מבצעים –חברות המועדון נהנות יותר!

חנות הדגל של אליס: קניון גם העיר, אבן גבירול 71 תל-אביב

צילומים- צינו יח"צ ויפה גביש
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה