רשומות

יום שישי, 26 בפברואר 2016

'מתוקתקת'- קופסת אחסון משלנו



אין קופסאות אחסון מפלסטיק שלא עברו דרכי. פשוטות ויקרות, עבות ודקות, חד פעמיות וכאלה שנשארו שנים. לכאורה, מוצר שאנו פחות מחשיבים במטבח לעומת סירים וכלי אוכל. אך, למעשה, המוצר שאנו משתמשים בו הכי הרבה. לאחסון תבשילים, לעבודה, לטיולים, ללימודים, למשלוח אוכל לילדים. תחשבו על זה ותיווכחו שאני צודקת.

בדיוק בגלל הסיבות הללו אני מתעקשת לרכוש קופסאות אחסון טובות ועמידות שיחזיקו מעמד וישרתו אותנו זמן רב. השבוע קיבלתי להתנסות קופסאות מהסוג שאני מחפשת ואוהבת. יותר מכך, מדובר על מוצרים שמיוצרים בישראל בבית קורטיקו.
 

מדובר על קופסאות אחסון מפלסטיק איכותי, הרמטיות לגמרי, אסתטיות, בצבעי תכלת, ורוד ושקוף, המאפשרות לראות מה הן מכילות וכך לא להתבלבל. הן ננעלות מארבעה צדדים, כך שהאיטום מצוין. שומרות על טריות המזון לאורך זמן, מתאימות לשימוש במיקרוגל, במקפיא ובמדיח- פשוט מוציאים מהמקרר, מחממים את הארוחה במיקרו, מגישים לשולחן וישר למדיח. אין צורך בכלים נוספים. 'מתוקתקת' גם מתקתקת את כל התהליך. עוד חשוב לציין שהקופסאות אינן מכילות ביספינול ומתאימות לאחסון מזון תינוקות. הקופסאות מגיעות בנפח של 650 סמ"ק ובינתיים אין קופסאות גדולות יותר.

אין לי ספק שקופסאות האחסון המצוינות הללו ישמשו אותי היטב. הן לאחסון מזון מבושל, הן לטיולים, ללימודים וגם לעבודה. ממליצה עליהן בחום. בדקתי מה מחיר ה'מתוקתקת' ונוכחתי שהיא נמכרת במחירים שבין 24.90 ל-20 ₪ באתרים שונים באינטרנט.
 

חברת קורטיקו המייצרת את 'מתוקתקת'. מייצרת מוצרי פלסטיק נוספים כמו:ריהוט לילדים מפלסטיק, כסאות, שולחנות, שרפרפים, משטחים שונים, מוצרי פלסטיק לתעשייה ועוד. החברה נוסדה בשנת 1995 ופעילה במגזר תעשיית הפלסטיק העולמית ובארצות רבות. היא מספקת פתרונות כוללים לתעשיית הפלסטיק בארץ ובחו"ל- החל מייעוץ, היתכנות הייצור, עיצוב המוצר ותכנונו, תכנון התבניות וייצורן ועד ביצוע מלא של פרויקטים רחבי היקף.
אתר קורטיקו-

http://www.cortico.co.il/cms/?PageID=23

2 תגובות: