רשומות

יום חמישי, 11 בפברואר 2016

לוריאל השיקה סדרת טיפוח אנטי אייג'ינג היאלורונית



מחפשים קרמים שיעצרו את הזמן? או יותר טוב ישיבו אותו לאחור? ובכן, מצטערת, אני לא מכירה כאלה ותאמינו לי ניסיתי הרבה. אבל, יש סדרות טיפוח שמרעננות את עורנו, ממצקות אותו במעט ומצליחות להשיב לעור זוהר ולצמצם מעט את מראה הקמטים.

סדרת האנטי אייג'ינג REVITALIFT FILLER היא כזו. הסדרה כוללת סרום וקרם יום והם מכילים חומצה היאלורונית בריכוז גבוה ופותחו כאפשרות חלופית לטיפולי ההזרקות המיועדים למילוי נפח הפנים. איבוד נפח הפנים הוא חלק מסימני הזדקנות העור. מראה הפנים שלנו משתנה עם השנים: הפנים נראות צרות יותר, גמישות העור פוחתת ואיזור הלחיים והלסת מאבדים מנפחם. הדבר מתרחש עקב הפחתה הדרגתית בחומצה היאלורונית, מרכיב טבעי הנמצא בעור ומשמר לחות ונפח. על מנת להילחם בכך, יש הבוחרים בטיפולי הזרקות דרמטולוגיים של חומצה היאלורונית, המיועדים להשבת הנפח. הזרקות אלה מעניקות מראה טבעי של מילוי הקמטים ונפח במידה הרצויה. בעוד שחלק מהנשים בוחרות בטיפול מסוג זה, אחרות מעדיפות פתרון קוסמטי.

בהשראת הזריקות הדרמטולוגיות, יצרו מעבדות לוריאל פריז סדרה ראשונה מסוגה, סדרת REVITALIFT FILLER – המכילה ריכוז הגבוה ביותר עד כה של חומצה היאלורונית. שימוש יומיומי במוצרי הסדרה יסייע להשיב את הנפח לעור הפנים ולטשטוש מראה קמטים.
 

בפורמולת הקרם משולבים 2 רכיבים עוצמתיים להשבת הנפח לעור הפנים ולטיפול במראה קמטים: חומצה היאלורונית ופיברוקסיל. החומצה ההיאלורונית היא מרכיב טבעי המצוי בעור, שייצורו יורד עם העליה בגיל. היא סופחת לחות פי 1,000 ממשקלה; מעניקה לחות לעור עד 48 שעות; משמרת את מאגר הלחות בעור ומסייעת בשיפור שכבת ההגנה של העור. הפיברוקסיל הוא תמצית ממקור צמחי, שמסייע בטיפול בקמטים, תורם למיצוק העור ומעניק מראה עור חלק יותר.

להגברת יעילות הקרם ולמראה עור מלא וחיוני, מומלץ למרוח לפניו את הסרום ההיאלורוני מסדרת "רויטליפט", שלדברי החברה, מכיל את הריכוז הגבוה ביותר, עד כה, של חומצה היאלורונית טהורה – 1%. לסרום אפליקטור חדשני דמוי מזרק, המעניק את המינון האידיאלי לשימוש יומיומי. אריזה זו מגוננת על הפורמולה ההיאלורונית מפני חשיפה לחמצן ולאור, על מנת לשמרה היטב.

נהגתי לפי הוראות השימוש שבהם נאמר שיש למרוח מדי בוקר ו/או ערב את הקרם על פנים וצוואר נקיים בתנועות סיבוביות לספיגה מהירה. להגברת יעילות הקרם ולמראה עור מלא וחיוני יש למרוח לפני הנחתו סרום היאלורוני מסדרת רויטליפט. כך עשיתי.  למזלי, עור הפנים שלי אינו בעייתי. מירב הקמטוטים הם סביב העיניים. השימוש בסרום ובקרם במשך השבוע תרם למראה עור חלק ויפה, מעט מוצק יותר. מרקם הסרום עדין והוא נספג במהירות, אין תחושת דביקות או תחושת שמנוניות. מרקם הקרם דומה- נעים מאד ועם ריח רענן, אף הוא נספג יפה וללא תחושה שמנונית או דביקה. במשך היום לא הצטרכתי לחזור ולמרוח את הפנים, העור נותר עשיר בלחות. ניכרת הצטמצמות מה במראה הקמטוטים סביב העיניים, במיוחד בפחות עמוקים.
 

תכולת הקרם- 50 מ"ל

תכולת הסרום- 16 מ"ל

ניתן להשיג את מוצרי סדרת REVITALIFT FILLER ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן, רשתות המזון ובפרפומריות נבחרות.

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה