רשומות

יום שבת, 6 בפברואר 2016

ראשל קוסמטיקס משיקה מוצרי קוסמטיקה מחומרים טבעיים



כולנו שואפות להראות טוב ומחפשות מוצרי קוסמטיקה שיתאימו לעורנו, יזינו אותו ויתרמו למראה עור חלק ויפה.

ראשל קוסמטיקס יצאה עם ליין מוצרי קוסמטיקה שזו תכליתם. להעניק ללקוחותיה תוצאות טיפוח וריפוי. מאחורי סדרת "ראשל" עומדת חברת "קלורי" מפלורידה המתמחה במחקר, פיתוח וייצור מוצרי בריאות וטיפוח ייחודיים המשלבים את חוכמת העבר עם טכנולוגיות חדישות.

המוצרים פותחן ויוצרו על בסיס ספר התרופות והקוסמטיקה של סבתא ראשל שנולדה לפני 82 שנה בדרום ספרד, למשפחה ידועה ומוכרת ביכולות הריפוי ורקיחת מוצרים טיפוליים וקוסמטיים, יכולות שעברו בשושלת המשפחה מאם לבת. כל המוצרים מיוצרים מחומרים 6טבעיים בלבד ובתהליך מיוחד שמשלב ידע וטכנולוגיה ממכוני המחקר והפיתוח המובילים בעולם. מוצרים אלו והחומרים המרכיבים, נבחרים בקפידה ומיוצרים על מנת לספק ללקוח תוצאות ריפוי, טיפוח וחווית קנייה אולטימטיביות.

אני קיבלתי להתנסות שלושה מוצרים ממגוון המוצרים הרחב של החברה. קרם לחות עם מקדם הגנה, סרום לעיניים וקרם עיניים. ניתן למצוא באתר החברה כאן מגוון רחב וגדול של מוצרים לטיפוח הגוף, לטיפוח הפנים, מוצרים לאמבט ורחצה ומוצרים להבהרה. תוכלו למצוא סבונים, קרם ידיים, קרם רגליים, קרמים לפנים, סרומים, פילינג, מי הבהרה, מסיכות יופי ועוד.

אחרי התנסות של עשרה ימים, אני לא יכולה לומר שיש שינוי ניכר לעין במצב הקמטוטים. אך, הקרמים נעימים מאד למגע, נספגים היטב והותירו את העור הדק סביב לעין רווי לחות וללא נפיחויות. קרם הפנים בעל מקדם ההגנה עשה את העבודה והעור נראה חלק ויפה.

סרום עיניים ארומטי

עשיר בויטמינים, תמציות צמחים טבעיות ומועשר בשמנים פעילים משקמים, הסרום מסדרת ראשל קוסמטיקס  מותאם במיוחד לעור הדק מסביב לעיניים. בעל מרקם קליל הנספג בקלות. יעיל במיוחד למיצוק ושיקום העור ומעניק לו לחות, פינוי פסולת והזנה. הסרום מטפל ביובש ובקמטוטים מסביב לעיניים, מונע נפיחות סביב העיניים "ושקיות שחורות".

שימוש יום יומי יקנה לעור מראה חיוני וצעיר יותר.

מתאים לכל סוגי העור.

לשימוש- להספיג בעור מסביב לעיניים מספר טיפות של סרום.  

מחיר- 199 ₪.

קרם עיניים
 

קרם עיניים עדין במיוחד, המכיל תמציות צמחים ייחודיות, קומפלקס ויטמינים וחומצות שומן.

הקרם נמרח בקלות ובעדינות, מרכך את העור ומסייע להפחתת הקמטים בעיניים,

מתאים לכל סוגי העור.

לאחר ניקוי העור להספיג את הקרם בטפיחות מסביב לעיניים.

לחזור על פעולה זו מידי בוקר וערב .

מחיר- 169 ₪.

קרם לחות ארומטי עם מקדם הגנה
 

קרם לחות מועשר בתמציות צמחים ייחודיות וקומפלקס ויטמינים המסייעים באיזון רמת הלחות ובמקדם הגנה SPF-30 להגנה מקרני השמש הגורמות להתפתחות כתמים, נגעי עור ואף למלנומה (סוג של סרטן עור)

הקרם מפחית נזקי זיהום אוויר וחשיפה לשמש ובכך מסייע להתגבר על סימני הזדקנות העור. לשימוש לקראת יציאה לשמש וליום העבודה בחוץ.

למרוח כמות רצויה על פנים נקיות ולעסות עד לספיגה, הקרם נספג בקלות ומשאיר את העור חלק, גמיש ומלא ברק.

הקרם מתאים כטיפול תומך ומשלים לטיפול בכתמי עור ולטיפולי הבהרה.

מחיר- 139 ₪.

לסיכום ההתנסות- המוצרים שאהבתי במיוחד היו הסרום לעיניים וקרם העיניים. זה איזור רגיש אצלי ושמחתי לראות שהסרום והקרם טיפלו ביובש והותירו את העור רך ויפה למראה.

הלינק לאתר כאן ויש גם קופון שישמח את הקוראות. על כל רכישה מקבלים משלוח חינם וסבון ארומטי חינם. תהנו!

 

 


 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה