רשומות

יום שני, 9 בנובמבר 2015

סדרת סרקל של ד"ר פישר לטיפול בכינים ושמירה יומיומית על היגיינת ראש הילדים



מה עושים כאשר הילדים חוזרים מביה"ס או הגן עם כינים? איך שומרים על היגיינת ראש הילדים?

ד"ר  פישר מציג ערכה מקיפה לטיפול ומניעת כינים – לטיפול אקטיבי להשמדת כינים וביציי כינים ב-10 דקות- סרקל אקטיב. מסרק כינים צפוף שיניים, שמפו ומרכך סרקל פורטה לשמירה מירבית על היגיינת הראש. עלות הערכה- 89.90 ₪.

קיבלתי את הערכה להתנסות. לשמחתי לא היה צורך לנסות את סרקל אקטיב ואני מקווה מאד שיימשך כך. כן ניסינו את השמפו והמרכך סרקל פורטה שהיו נעימים מאד לשימוש, הריחו מצוין ועשו את העבודה מבחינת סירוק קל ונוח.

סרקל אקטיב

תכשיר ייחודי ויעיל במיוחד המשמיד כינים וביצי כינים ב-10 דקות בלבד. התכשיר הינו טבעי ונוח. אינו מכיל חומרי הדברה ומורכב מנוסחת פטנט המשלבת 6 שמנים 100% טבעיים- שמן רוזמרין, שמן עץ התה, שמן עץ הנים, שמן גרניום, שמן אנדירובה ושמן הלמון גראס להשמדת כינים וביצי כינים. יעילותו נבדקה מול תכשירים מהמובילים בשוק ותוצאות המחקר הראו הצלחה בהשמדת הכינים וביצי הכינים בעשר דקות בלבד. השימוש פשוט ונוח באמצעות מתז נוח להפעלה, המאפשר פיזור אחיד ויעיל של החומר בכל לחיצה. מכיל קומפלקס ייחודי של סיליקונים לריכוך השיער ולהקלה בהסרת ביצי הכינים בעת סירוק בעזרת מסרק צפוף שיניים.

שמפו ומרכך סרקל פורטה

כפי שכתבתי למעלה, אלו התכשירים אותם ניסיתי. מצוינים, לדעתנו. הם מבוססים על נוסחאות המשלבות ארבע תמציות טבעיות הידועות כמסייעות על היגיינת השיער, השילוב הייחודי של תמציות שמנים אלה המבטיח סירוק קל, ריח נפלא ושמירה מירבית על היגיינת הראש. אלו תמציות יש בתכשיר? תמצית עץ הנים שמקורו במזרח אסיה ובהודו. מכונה עץ הברכה או עץ המרפא בשל סגולותיו הרפואיות, יכולותיו האנטיספטיות וכושר דחיית המזיקים והטפילים. תמצית עץ הקו ואסיה- מופקת מקליפות עצים הגדלים בברזיל ובג'מייקה וידועה כדוחה כינים. תמצית שמן עץ התה- מופק מעצי התה הגדלים באוסטרליה, תכונותיהם האנטיספטיות נודעו ופורסמו בעולם המערבי כבר לפני 200 שנה. תמצית שמן רוזמרין- תמצית טבעית המופקת משיחי הרוזמרין הגדלים בספרד וצרפת , הידועה כדוחה כינים. שילוב ארבעת התמציות בתכשירים לשימוש יומיומי, מבטיח שמירה מירבית על היגיינת הראש.

עוד בסדרת סרקל נמצא סרקל קרם רוזמרין – קרם לשיער המכיל תמצית רוזמרין , פרו ויטמין B5 ושילוב של מרכיבים מרככים ומרכיבי לחות המגנים על השיער ומזינים אותו. סרקל תרסיס מתיר קשרים- המכיל תמצית רוזמרין, מרכיבים מרככים ומרכיבי לחות השומרים על היגיינת השיער, מותירים אותו רך ועם ניחוח נפלא. לשימוש לפני כל סירוק ולאחר חפיפה.

ולסיום קצת מידע לגבי כינים באדיבות מורלי כרטשנר- מנהלת הדרכה בד"ר פישר.

הידעתם שכינת הראש היא חרק טפיל הנמצא על בני אדם בלבד? ילדים ומבוגרים. בזמן ההטלה מפרישה הכינה חומר דביק המצמיד את הביצה לשערה ולאחר 6-10 ימים מרבית הביצים בוקעות. איך נזהה הדבקות? גרד בראש הנובע מתגובת הגוף לחומר שהכינה מפרישה בעת מציצת העור באזור הקרקפת. כינה בוגרת נדרשת לארוחה כל 3-6 שעות. הנקבה חיה חודש אחד ומטילה 7-10 ביצים ליום. צבע הביצים דומה לצבע שיערו של האדם הנגוע. הן מתאימות את עצמן ולכן קשה להבחין בהן.

כינים לא קופצות ולא מתעופפות, הן עוברות רק באמצעות מגע ישיר ובהליכה מהירה. כינים לא מדביקות בני אדם במחלות. עם זאת, הגירוד גורם לגירוי ועלול לגרום לפצעים פתוחים ולחשוף לזיהומים. בנות נדבקות בכינים יותר מאשר בנים. לא ברור מדוע, אולם יתכן שזה נובע מנטייתן לקרב את ראשיהן זו לזו. כינים יכולות לשרוד מחוץ לראש זמן קצר בלבד והן רגישות לשינויי טמפרטורה.

איך בודקים האם ילדינו נדבקו בכינים? פורשים מגבת בהירה על כתפי הילד ובעזרת מסרק צפוף שיניים מסרקים את השיער ביסודיות קווצה אחר קווצה. יש לבדוק את המסרק והמגבת לאחר כל סירוק בחיפוש אחר כינים. חשוב לבדוק גם באיזורים שמאחורי האוזניים והעורף, האהובים במיוחד על הכינים. אם לאחד מבני המשפחה יש כינים, כדאי לבדוק אם נדבקו בני משפחה נוספים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה