רשומות

יום שני, 30 בנובמבר 2015

אווירת חג בסדנת חנוכיות שערכה רשת "ואהבת" לרגל חנוכת הסניף ה-6 בעופר הקריון ק. ביאליק



השבוע הוזמנתי לסדנת חנוכיות ברשת "ואהבת" אשר פתחה את הסניף השישי שלה בעופר הקריון קריית ביאליק. זה היה אירוע שמח וחגיגי שאפשר לי להכיר מקרוב את המוצרים הייחודיים והמרהיבים של הרשת וגם להבין איך יוצרים חנוכיות וכמה מחשבה ועבודה מושקעים בכך. טל מנדל מנהל חנויות הרשת סיפר לנו שמטרת הרשת היא להנגיש את עולם היהדות לקהל הרחב. הרשת מתמחה בתשמישי קדושה, פריטי מסורת ומוצרי יודאיקה רבים. ומדוע קראו לרשת "ואהבת"? יכולים לנחש? מתוך רצון לבוא באהבה "ואהבת לרעך כמוך"- מאד מצא חן בעיניי. במיוחד היום כשרוב הרשתות יבחרו בשמות לועזיים וכאן בחרו בשם שמקרב לבבות וקולע.


הסניף היה מואר וחגיגי. הסתובבנו בין חנוכיות, סביבונים ונרות. יעקב ביבלה מנכ"ל ומבעלי הרשת הציג לנו את האמנית דורית קליין היא "דורית יודאיקה" ואמר "אני  שמח לפתוח את חג החנוכה בסדנת חנוכיות ייחודית עם אומנית מאוד מוערכת שאת מוצריה אנו מוכרים ברשת" לאחר דברי הפתיחה הסבירה לנו דורית איך היא עובדת בבית המלאכה שלה והסבירה לנו איך לקשט את החנוכייה. נהניתי מעבודת היצירה וכמובן מהתוצר המוגמר.

 
 
בצילומים- למעלה מימין טל מנדל, יעקב ביבלה ועודד. למטה- דורית קליין מסבירה לנו איך לעבוד.
זו החנוכיה שהכנתי. מקסימה, נכון?

בסניף החדש תוכלו למצוא אוסף מרהיב של חנוכיות וסביבונים ממגוון רחב של חומרים- כסף, חמר, מתכת, עץ וזכוכית. מעוצבים ע"י אומנים ישראלים מובילים, כמו: לילי שוחט, מיכל בן יוסף, סטודיו עמנואל, צוקי אומנות ועוד. תוכלו למצוא גם שמן ונרות המתאימים לחנוכיות. חשוב לדעת שלרגל הפתיחה תינתן הנחה של 20% על קולקציית החנוכיות והסביבונים ובנוסף, מעל רכישה של 150 ₪ תינתן מתנה. מחירי החנוכיות נעים בין 30 ₪ ועד 800 ₪ והסביבונים בין 10 ₪ ל- 200 ₪.
 

 

דוגמא לרעיון יפה היא חנוכייה מודולארית ההופכת לזוג פמוטים שמחירה- 238 ₪. החנוכייה עוצבה ע"י האומן הישראלי יאיר עמנואל ועשויה מעץ איכותי בציפוי מתכת, המשלב ציור ידני של העיר ירושלים או הדפס פרחוני – בשאר ימות השנה, הופכת ברגע לזוג פמוטים להדלקת נרות שבת.

צלם הפמוטים- אורן ודאי

 

בנוסף למוצרים לחנוכה יש בסניף רעיונות מדליקים למתנות, לאירועים, לעסקים- מוצרים שיש בהם משמעות, מחשבה ועומק. מצאתי אביזרי עיצוב לבית, אומנות יהודית, ספרים, מוסיקה, מזוזות, טליתות, ערכה מהודרת המכילה פריטים לחתן המצווה, כתובות לחתונה, ספרי הכנה ללידה, כרית לברית, פמוטים, גביעים, הגדות, נטלן ידיים, כיסוי לחלות, קערות ליל סדר, שופרות, גבעי קידוש, מזוזות, תהלים,  ועוד ועוד. מחפשים מתנה לשלוח למכרים מחו"ל? כאן תמצאו מתנה ייחודית ובעלת משמעות.
 



 
 

את מוצרי הרשת ניתן לרכוש בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ וגם באמצעות אתר הרשת: www.ve-ahavta.co.il - כולל משלוחים עד בית הלקוח. האתר  מעניק חוויה קלה וידידותית למשתמש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה