רשומות

יום שלישי, 18 ביולי 2023

זמן למשקפיים. הכירו את אופטיק אילן- מקצועיות, אופנה וסטייל

 משקפיים הם אביזר אופנתי משמעותי ביותר. בין אם מדובר במשקפי ראיה או משקפי שמש. הם משנים את המראה בן רגע, מוסיפים שיק וסטייל להופעה, מסתירים את העיגולים הכהים ומשפרים את מצב הרוח. המשקפיים הנכונים הופכים אותנו לפאם פאטל, למסתורית, לחנונית או למתוקה. תלוי מה בא לנו להראות לעולם.


השבוע ביקרתי בסניף של 'אופטיק אילן' בכרמל וגיליתי עולם צבעוני וססגוני של משקפיים לכל צורך ולכל מטרה. 'אופטיק אילן' מוכר מאד לקריתיים שבינינו, מדובר על חנות אופטיקה וותיקה שנפתחה בשנת 1973 ופועלת מאז במקצועיות ובמסירות לטובת קהל לקוחותיה והשנה נפתח סניף נוסף בכרמל. סניף חדשני, מעוצב ומרשים, המציע מבחר רחב של קולקציות אופנתיות, עכשוויות ובינלאומיות גם למשקפי ראיה וגם למשקפי שמש.




החנות הראשונה של 'אופטיק אילן' הוקמה , כאמור, בשנת 1973 ע"י אילן מרבאום ז"ל, מהאופטומטריסטים הראשונים בישראל. כיום אופטיק אילן מנוהלת ע"י צוות מומחים ובני משפחתו, שממשיכים את דרכו המדויקת והמקצועית של אילן.

בראש ובראשונה מקפידים ב'אופטיק אילן' על מקצועיות. בסניף קיימים חדרי הבדיקות הרשמיים של חברת "צייס" (ZEISS) גרמניה וחברת "הויה "(HOYA)יפן. בנוסף, יש בסניף מכשיר OCT מהמתקדמים בעולם לאבחון מוקדם של מחלות עיניים. האבחנות הן בפיקוח רפואי והתוצאות נשלחות לרופא עיניים מומחה ברשתית. כל זאת ללא תשלום! ובמסגרת השרות ללקוח. היכן עוד תמצאו שרות כזה מסור ואכפתי?




חשוב לציין שבסניף יש מעבדה להכנת משקפיים, המופעלת ע"י צוות אופטומטריסטים ואופטיקאים מוסמכים, כך שכל הליך הכנת המשקפיים, מרגע בחירת המסגרת עד למסירתו ללקוח, נעשה תחת אותה קורת גג אחת, באחריות ובפיקוח מלא של אנשי צוות אופטיק אילן.

אני עברתי בדיקת ראייה מקיפה בסניף וגיליתי (לצערי הרב) שהגיע הזמן להתחיל להשתמש במשקפי ראייה. האמת, חשדתי בכך אך הדחקתי זאת ולאחר הבדיקה הבנתי שזהו אי אפשר להכחיש יותר. הגלולה המרה הומתקה במקצת הודות למגוון העצום של מסגרות אופנתיות ועכשוויות. בחרתי לעצמי זוג משקפי ראיה של המותג האיטלקי הנודע DARIO MARTINI. מסגרות באמת מיוחדות, מקושטות באבני סברובסקי ויפהפיות.

המסגרות של DARIO MARTINI.

מסגרת שאהבתי מאד וכמעט בחרתי של DARIO MARTINI.
זו המסגרת שבחרתי . הנרתיק מהמם והמשקפיים עוד יותר.


המסגרת שבחרתי. מה אתם אומרים?

ההיצע הוא רחב ומגוון הן של משקפי ראיה והן של משקפי שמש. תמצאו בסניף את המותגים המובילים בעולם כמו:  GUCCI, BALENCIAGA, DIOR, RAY BAN, CELINE, VERCASE, DITA, MYKITA ועוד. טווח המחירים מתחיל מ—400 ₪ למשקפי ראיה כולל בדיקת ראיה. ומשקפי שמש החל מ- 299 ₪. חלק מהדגמים ניתן למצוא רק באופטיק אילן.




דוגמאות למשקפי שמש שמדדתי

משקפי ראיה

דוגמאות למשקפי ראיה שמדדתי

מספר טיפים לבחירת משקפיים:

1. אל תתפתו למבצעים שונים של 1+1 או 2 מסגרות ב-600 ₪. חשוב מאד להתאים את המשקפיים לצרכים שלכם על ידי אנשי מקצוע מנוסים ומקצועיים.

2. לא לוותר על בדיקת ראיה מקיפה.

3. העיצובים ושילובי הצבעים היום הם רבים ושונים. התאימו את מסגרת המשקפיים למבנה הפנים וודאו שהעיניים מצויות במרכז המסגרת. למשל: למבנה פנים עגול לא יתאימו משקפיים עגולים. למבנה פנים אובלי לא יתאימו מסגרות גאומטריות. לבעלי פנים מוארכות לא יתאימו מסגרות גדולות.

ההמלצה שלי: קפצו לסניף של אופטיק אילן בכרמל, רחוב חורב 6. (ומי שחושש שאין שם חניה, אז יש! 2 חנויות פרטיות הצמודות לחנות והן בחינם) שם יערכו לכם בדיקות ראיה ויתאימו את המסגרת הכי נכונה ומתאימה לכם.

סניף הכרמל חיפה: חורב 6 (צמוד לששון בר)

טל' 054-2906059 (לתיאום בדיקות ראיה)

סניף הקריות: מתחם i-way צומת ק.אתא (צמוד לסטופמרקט)

טל'-0549606016

אופטיק אילן סניף כרמל בפייסבוק- לחצו כאן

2 תגובות:

  1. איזה יופי, טוב לראות שיש עוד אופטיקאים מקצועיים באיזור הצפון! מזכיר לי שאני צריכה לעשות בדיקת עיניים בעצמי.
    תודה על השיתוף!

    השבמחק
    תשובות
    1. מומלץ בחום. אני כל כך מרוצה מהמשקפיים. כולם מתפעלים מיופיין והכי חשוב הן מצוינות.

      מחק