רשומות

יום שלישי, 18 ביולי 2023

קיץ בספארק המים ימית 2000 חולון. פארק המים הגדול בארץ– חוויה מהנה וקרירה לכל המשפחה

 

ימי קיץ לוהטים, חופשת קיץ והילדים בבית, השמש חזק בשמיים. כל אלו מובילים לפתרון אחד- בילוי משפחתי בימית 2000.







בריכה חיצונית, בריכה מקורה, מגלשות בלי סוף, מקומות ישיבה מרווחים ומוצלים. אפשר להביא אוכל ושתייה מהבית ולעשות סוג של פיקניק או לקנות אוכל מהמזנון המקומי.




כל הכיף הזה בלי מאמץ במקום אחד- פארק המים ימית 2000 בחולון.

היה אפשר לחשוב שיהיה מאד עמוס בעקבות החום, אבל למרות שהמקום היה הומה אדם לא היה שום קושי למצוא מקומות ישיבה מוצלים.

הילדים לא נחו לרגע  עברו בין המגלשות השונות, עברו לבריכות ואז הגיעו לנוח בצל, לשתות הרבה מים, למרוח קרם הגנה, לאכול קצת פירות ולחזור להשתולל.







והבונוס- יש מתחם ספא למבוגרים בלבד, לא להאמין שהוא נמצא בפארק המים, המתחם שקט ורגוע לעומת ההמולה בחוץ. קצת חופש מהילדים-ג'קוזי, סאונה רטובה ויבשה. מקלחת קרירה וחוזרים לילדים.

הנאה מטורפת, חוויה כייפית ומומלצת מאד.

חשוב לציין שלקראת קיץ 2023 הוסיפו מרבדי דשא בכניסה ובמרחבי המתחם, הוסיפו אזורים מוצלים עם דגש על אזור עולם הילד. במקום הדק באזור מגלשות המרוץ החליפו לשבילי בטון מעוצבים ונוספה מעלית למתחם הספא.

על מתחם ימית 2000

המתחם משתרע על כ-70 דונמים של בריכות, מגלשות מים ואטרקציות משעשעות לילדים ביניהם  מגלשות מרוץ, מגלשות גבוהות - היי ספיד, מגלשה עם מסלול אבובים ומגלשת סופר קמיקזה, מתחם "עולם הילדים" בצורת לוויתן הכולל, מפלי מים, משטחי הזתה, מגלשות לקטנטנים, משאבות שעשוע ובריכת פעוטות ועוד.

פארק המים מציע מתחם ספא גדול ומפנק הכולל 5 בריכות ג'קוזי בטמפרטורות שונות, חמאם תורכי, סאונות יבשות ורטובות, מרפסת שיזוף ומנוחה

מתחם מקורה הכולל בריכת גלים סוערת, פטריית מים, דליים מתהפכים בהפעלה עצמית, בריכת ערבול, תותחי מים, תעלת סחף, שעשועי מים, 26 מגלשות אקסטרים חדישות, מגוון רחב של בריכות: בריכה אולימפית, בריכת גלים בריכת פעוטות מוצלת בסגנון טרופי ועוד

דורון גבאי: "גם השנה את עיקר המשאבים אני מפנה לחוויית הלקוח, האבטחה והניקיון במקום הייחודי, בגודלו ובמגוון הרב של המגלשות ומתקני האקסטרים בארץ" 

לפרטים נוספים: 03-6506500 /אינסטגרם/ פייסבוק ואתר האינטרנט של ימית ספארק המים *יש לעקוב ולהתעדכן בשעות הפעילות של מתחם המתקיימים בו אירועים מיוחדים שבהם לא מתאפשרת כניסה לקהל הרחב *כניסה למתקני הספא: תוספת של 20 ש"ח לאדם

 

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה