רשומות

יום ראשון, 23 ביולי 2023

היכן תמצאו את ארוחת הבוקר הכי מיוחדת, אסתטית וטעימה? בבית הקפה הדו -ממדי SKETCH

אין ספק שכשמתחילים את היום בארוחת בוקר מפנקת וטעימה, הכל נראה הרבה יותר אופטימי ושמח. אבל, מעבר לאוכל אנחנו מחפשים גם את ה-משהו הנוסף. את מה שיגרום לנו להתפעל, לחייך, להתלהב. את כל זאת ויותר נמצא בבית הקפה הדו- ממדי הראשון בישראל. גם ארוחת בוקר טעימה ומצוינת וגם אמנות מצוירת וייחודית.

שמעתי על בית הקפה המצויר והייתי סקרנית לגביו. ניצלתי את ההזדמנות שלרגל הקיץ החלו להגיש במקום ארוחות בוקר במשך כל ימות השבוע וקפצתי יחד עם בני דור לארוחת בוקר מפנקת.





לאחר שגמרנו להתלהב מיופיו של בית הקפה. מהאמנות ומהרעיונות ולאחר שהצטלמנו, התפנינו לעיין בתפריט ארוחת הבוקר. סקאץ' מציעים ארוחת בוקר ישראלית קלאסית עשירה ומפנקת, שקשוקה בבצק נפוליטנית, סלטי בריאות, כריכים, מיצים טריים הסחוטים במקום, קפה איטלקי משובח וכמובן מנות מושחתות במיוחד הכוללות ופל בלגי, קרפ, יוגורט עם תוספות וגלידת ג'לאטו הנעשית במקום במבחר טעמים.

אנחנו בחרנו מיצים סחוטים, מבחר מזטים, שקשוקה המוגשת בתוך בצק נפוליטני וסלט חלומי. המנות הגיעו ונראו נהדר. אסתטיות ומעוררות תיאבון בדיוק כמו כל הקונספט של בית הקפה.





הכל הוכן במקום, היה טרי ואיכותי ונהנינו מכל ביס. אסור לוותר על השקשוקה המצוינת ועל סלט החלומי המומלץ.

ארוחות הבוקר מוגשות בכל יום עד השעה 13:00 לצד התפריט הרגיל.

הסקאץ', בית הקפה הדו ממדי הראשון בישראל, נפתח לפני כשנה, זו חוויה מיוחדת לסעוד במקום ולא רק אני צילמתי כל הזמן. גם הסועדים סביב נראו נלהבים, מחויכים ולא הפסיקו לצלם. זו חוויה לכל החושים.

כל המקום המונוכרומטי צויר על ידי אמנים מקומיים והתחושה היא של שהייה בתוך ציור שחור לבן.

גם המרפסת בחוץ מיוחדת ויפה.

מלבד תפריט ארוחות הבוקר העשיר מציע הסקאץ' גם מאכלים איטלקיים קלאסיים טריים ואותנטיים. בתפריט ניתן למצוא בין היתר: פיצות רומאיות, פסטות/רביולי במגוון רחב של רטבים המוכנים במקום, סלטי בריאות טריים, כריכים, קפה איטלקי משובח, גלידות, יוגורט ועוד מגוון קינוחים מושחתים.

 

כתובת: אצטדיון סמי עופר, פנחס ואברהם רוטנברג 2, חיפה (ברחבה החיצונית העליונה בצד של הים)

שעות פתיחה (למעט בימי משחקים של מכבי חיפה):

ימים א-שבת 9:00- 22:00 (רצוף)

ימי שישי: 8:00-22:00 (רצוף)

חנייה חינם לאורחי המקום מכל החניונים (מומלץ להחנות בחניון (P1

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה