רשומות

יום שישי, 14 ביולי 2023

ה- תערוכה של הקיץ! "FOOL ME" מדע פוגש קסם במדעטק חיפה


100 שנות קסם | 5 מתחמי ענק | מעל 40 מוצגים | 1,000 מ"ר של חוויות קסמים

רוצים לגלות את הסודות הכי גדולים של הקוסמים? איך הם מעלימים דברים? איך מתעתעים בנו? מה הקשר לקיטוב אור ומגנטיות? בואו לתערוכת " FOOL ME" במוזיאון המדעטק בחיפה- המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל. התערוכה נפתחת היום ה- 15.7.23.


ביום שכולו קסם בילינו בתערוכה המרתקת וחווינו חוויה בלתי נשכחת. מוזיאון המדעטק ממשיך להישאר עדכני ולספק להורים ולילדיהם פעילות מדליקה לימי חופשת הקיץ והפעם, תערוכת הקסמים והאשליות המדעית- fool me.

סיפרתי לכם כבר פעמים רבות כמה אנחנו נהנים מביקור במדעטק בתערוכות המתחלפות וכמובן גם הקבועות. אז לכל מי שמתכוון לבקר בקרוב, צפויה לכם חוויה שכולה קסם. התערוכות הקבועות והמדליקות של המדעטק כמובן פתוחות וזמינות לכולם, אבל מעל לכל בולטת ההרפתקה החדשה שמכניסה את הילדים לעולם הקסמים והאשליות.





יתרונה של התערוכה היא היותה מלהיבה, מזמינה וקלה להבנה. הילדים עוברים בין מיצגים שונים, הם בוחרים אם להקשיב ולהשתתף ויכולים לדלג למיצגים שמעניינים אותם יותר. לכל אורך התערוכה ישנן עמדות המופעלות ומוסברות ע"י צוותי הדרכה של המדעטק והמיצגים פשוט קוראים לילדים לשחק ולהצטלם בהם.






התערוכה מלווה בסרטונים המציגים אשליות ותרגילי קוסמות (זריזות ידיים) שונים. הדמות המרכזית בתערוכה היא אמן החושים- נמרוד הראל שלאורך הסרטונים השונים מציג תרגילי קוסמות ומצידם האחורי מוצג הסבר ואופן ביצוע מעשה הקוסמות, הילדים יושבים זמן רב ומנסים להגיע למיומנות הקוסמית הנדרשת. ולא רק הילדים מוקסמים מההדגמות המהפנטות, אנחנו ההורים חוזרים להיות ילדים נלהבים ונהנים גם כן.

המשכה של התערוכה משלב הסברים ו"טריקים" מדעיים למעשי קוסמות שונים ואנחנו לומדים על הקשר בין אמנות האשליות לבין פיזיולוגיה, קשר עין- יד ויכולת התפיסה של המוח.





התערוכה ממש נוחה, נעימה, נגישה (וגם ממוזגת בימי הקיץ הקשוחים). היא נהדרת ומובטחת הנאה לכל הילדים המבקרים בה.

לרשות המבקרים במוזיאון עומדים גם מרכז החדשנות האינטראקטיבי, שנפתח לאחרונה, בו הקרנה רב חושית בתערוכת מערכת הדם, התנסות בתכנון עיר העתיד והכרת המצאות מתקופת הגלגל ועד בכלל, עשרות תערוכות קבע ותערוכות בינלאומיות משתנות, מאות מוצגים אינטראקטיביים להפעלה עצמית במגוון עצום של נושאים מדעיים מרתקים ולבילוי משפחתי, הנאה ולמידה, פארק מדע פתוח, המאפשר התנסוּת פעילה במוצגי ענק הממחישים עקרונות מדעיים, מבוך חדש ומאתגר, חדר בנייה בלגו ומתחם התנסות לגיל הרך, המשלב משחקים עם חוויית הבנה מדעית-טכנולוגית. 



התערוכה מתאימה לכל המשפחה ומתווספת לעשרות תערוכות הקבע, מרכז החדשנות, פארק המדע הפתוח ומתחם הגיל הרך.

 

מומלץ לשריין מקומות ולרכוש כרטיסים מראש דרך אתר האינטרנט במחיר 80 ₪ לכרטיס. מחיר ברכישה ישירה בקופה: 89 ₪ לכרטיס. עד גיל 5 הכניסה חינם. לשעות הפעילויות המדויקות ולשעות הפתיחה יש להתעדכן באתר

 

לאתר המדעטק ולרכישת כרטיסים - לחצו כאן


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה