רשומות

יום ראשון, 30 באוקטובר 2022

הכירו את מגנוליה מיוזיק בר ביקנעם– מוזיקה, הופעות, במה פתוחה ומטבח קווקזי אותנטי



אזור יקנעם והעמקים מציע למבקרים בו נופים, פינות חמד, מסעדות ושופינג ועכשיו גם מקום מיוחד "מגנוליה מיוזיק בר"- שבו תוכלו לבלות בהופעות חיות של אמנים, לשמוע מוזיקה טובה, להכיר להקות חדשות, לרקוד סלסה ולטעום מהאוכל הקווקזי האותנטי.



את מגנוליה מיוזיק בר הקים אלברט אברמוב מתוך כוונה להפוך את המקום למוסד תרבותי שישרת את תושבי האזור ויכיר להם את האוכל הקווקזי. אלברט נולד ברוסיה, גדל בקריות, למד באוניברסיטת תל אביב ואז נסע לסיאטל בארצות הברית. 13 שנים גר בסיאטל שם הקים חברת יבוא מצליחה. לפני מספר שנים חזר לארץ כדי לעזור לאחיו הגדול בניהול סניף לנדוור בנוף הגליל, שם גם הכיר את אשתו והחליט להישאר בארץ,  לממש את חלומו ולהקים את מגנוליה מיוזיק בר.

מדוע נקרא המקום מגנוליה? על שם נמל מגנוליה בסיאטל. אלברט מספר שזו הייתה דרכו לסגור מעגל ולזכור את תקופת חייו בסיאטל.

העיצוב של מגנוליה מיוזיק בר מושך את העין מיד בכניסה. בר ענק, במה מרשימה ואולם רחב ידיים, עם גלריה בקומה השנייה. עיצוב אורבני, עדכני ומרהיב. המקום יכול להכיל עד 120 איש בישיבה ובעמידה (בערבי ריקודים) עד 250 איש. בקומת הגלריה – 35 איש.




בימים שאין הופעות ניתן להגיע למקום, להקשיב למוזיקה ולטעום מהמטבח הקווקזי המפואר. את המאכלים האותנטיים מכינה אמו של אלברט אליזבטה. ומה בתפריט? דושפרא בשר- כיסוני בצק ממולאים בבשר צלעות. צ'ודו- מעין פיצה קווקזית עם בשר, צ'יבורק בשר- מאפה במילוי בשר צלעות ומבחר של המבורגרים כמו המבורגר אנטריקוט, המבורגר אנגוס ועוד.

יש גם מנות צמחוניות מצוינות כמו: דושפרא תפוחי אדמה, צ'יבורק ירק, פירושקי כרוב, ופירושקי תפוחי אדמה. הכל בעבודת יד.

בשבועות הקרובים יהיו במקום הופעות סטנד אפ, הופעה של מיקה קרני ועוד הפתעות שמתכנן אלברט. יש לבדוק באתר  (בסוף הכתבה יש קישור) את מועדי ההופעות ומתי יש ערבי סלסה, מסיבות, במה פתוחה או ערבי להקות.

הבעלים אלברט אברמוב ואנוכי

הבר של המקום מציע מבחר עשיר של קוקטיילים, בירות, משקאות חריפים ושתיה קלה. הבר ענק ממש ומעוצב בהקפדה רבה על כל פרט ופרט.


לחיים

המטבח הענק של המקום אף הוא מעוצב באופן מוקפד וניכר שאלברט השקיע מחשבה רבה על נוחות העובדים ובמיוחד על ניקיון. הכל מבהיק ונוצץ.



ואני חייבת להזכיר גם את השירותים, כי כאלה שרותים מעוצבים, מצוחצחים ונקיים ראיתי רק במסעדות בחו"ל, לא כאן בארץ ולדעתי ראוי שיהיו עוד כאלה.



מה טעמנו?

התחלנו עם דושפרא בשר מבושל- אלו כיסוני בצק דקיק, ממולאים בבשר צלעות שהוא שומני ורך יותר. הבצק הדק נימוח וטעים ומכיל בשר רך מאד ומתובל. השילוב נהדר וטעים מאד.( 8 יחידות 55 ₪)



המנה הבאה- צ'ודו. לי זה נראה כמו פיצה קווקזית. הבצק הוא בצק שמרים, מעל בשר צלעות מפורר, אפוי בתנור אבן ומוגש עם רוטב איולי חזרת. מיוחד, עשיר בטעמים ומוצלח (60 ₪).



המנות הבאות- מאפה של צ'יבורק בשר- מאפה בצק ממולא בבשר מתובל (35 ₪ ליחידה) צ'יבורק ירק- מאפה בצק הממולא בעלי מנגולד, תרד, שמיר, פטרוזליה, כוסברה, בצל ירוק, בצל מקורמל. אפוי בתנור אבן. מיוחד וטעים מאד. שילוב של מאפה בצק עם מגוון ירוק הוא אידאלי (30 ₪ ליחידה) פירושקי כרוב- מאפה מבצק שמרים במילוי כרוב וגזר. לטעמי, מוצלח מאד וטעים. אהבתי את השילוב שהזכיר לי מאפה דומה שסבתי הייתה מכינה. (30 ₪ ליחידה)





כאמור, הכל מאפים קווקזים אותנטיים, עבודת יד של אליזבטה.

למסעדה יש שרות משלוחים בין השעות 1600-2200 לכל אזור העמק.

ניתן לקיים אירועים במסעדה הן בגלריה והן בקומה הראשונה. 


מגנוליה מיוזיק בר- רחוב הכרמל 3, יקנעם עילית

פתוח- ימי א'-ה' בין השעות 16.00-00.00, יום ששי- 20.00 עד אחרון הלקוחות, שבת- 17.00 עד אחרון הלקוחות.

טלפון- 054-762-8989

אתר מגנוליה מיוזיק בר- לחצו כאן

פייסבוק- לחצו כאן

 

גילוי נאות: היינו אורחי המקום

צילומים: ניסן גביש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה