רשומות

יום חמישי, 27 באוקטובר 2022

קניון עזריאלי חיפה מתחדש עם חנות חדשה של רשת האופנה WORD by story


 

היום השתתפתי בהשקה של חנות חדשה בקניון עזריאלי חיפה, של רשת האופנה WORD by story. החנות המעוצבת בסגנון צעיר ומושך מציגה על המדפים מותגי אופנה בעלי שם עולמי, ידועים ואהובים. נהניתי להתהלך בחנות ולראות את כל המותגים הבינלאומיים, האופנתיים ומלאי השיק והסטייל. זו חווית שופינג שהזכירה לי חנויות בחו"ל.



רשת WORD by story נפתחה בשנה האחרונה על ידי קבוצת "911 אופנה" היא מייצגת עשרות מותגים בינלאומיים מובילים ביניהם תמצאו את:

CHAMPION, VEJA, VEGABOND, SCOTCH&SODA, MELISSA, NUDIE JEANS, ALLSAINTS, GOORIN, PALLADIUM, HERSCHEL, CHILLYS, HAPPY SOCKS, RAINS

הסניף בקניון עזריאלי בחיפה הוא הסניף ה-3 שלה. תמצאו סניפים נוספים בטיילת מלכת שבא באילת ובמתחם G בכפר סבא. עד סוף השנה ייפתח סניף נוסף ביהוד. בסניף החדש בחיפה הושקעו 500,000 ₪.

השקת WORD עזריאלי חיפה צילום מיכה בריקמן 



להשקה הגיעו אנשי תקשורת, ידוענים, מובילי דעה, בלוגרים וגם בכירי הרשת והזכיינים אשר הצטלמו יחד עם מנכ"ל עזריאלי חיפה ליד הסניף החדש.

אירוע פתיחת חנות WORD BY STORY מימין- תומר אוברמן זכיין, סתיו לוזון מנהלת שיווק, רועי אבן זכיין, עופר שביט מנכל עזיראלי חיפה, רועי עפרוני זכיין, ארז יום טוב מנהל סיטונאות- קרדיט צילום- מיכה בריקמן

שולחן המתוקים המפתה שקיבל את פנינו בכניסה לחנות


הטרנד העולמי העכשווי הוא להיכנס לחנות ולבנות לעצמנו טוטאל לוק מכף רגל ועד ראש. ואכן, בסניף של WORD by story  זה מתאפשר. החל מנעליים, גרביים מדליקות ממש, פרטי לבוש אורבנים, שיקיים וייחודיים- שמלות, חצאיות, ג'ינסים, חולצות- כל מה שאנחנו מחפשים וגם אקססוריז שישלימו את ההופעה- תיקים, כובעים, בקבוקי שתייה מעוצבים ואפילו תקליטים ופסלונים ייחודיים.

צילום מיכה בריקמן 







בחנות פריטים לכל המשפחה לנשים, גברים וילדים ותוכלו למצוא בה מגוון רחב של קולקציות, לכל טעם. אני נדלקתי ממש על המותג ALLSAINTS ובחרתי לעצמי חולצה גברית וצבעונית. אהבתי גם את הגרביים הייחודיות והצבעוניות של HAPPY SOCKS, אני הולכת לחגוג איתן החורף.

אורי רייז, מנכל ובעלים קבוצת "911 אופנה", מוסר: "הרעיון מאחורי הקמת הרשת החדשה  WORD by story הוא להביא את המותגים החזקים ביותר של הקבוצה, כאלה שהם בעלי אחיזה מסחרית רחבה - מחוץ לכותלי תל אביב, לציבור הרחב דרך יצירת מטריה חדשה. אין ספק שמדובר באתגר של ביסוס רשת חדשה בישראל אך כזאת המכילה את המותגים האהובים שלנו, אשר מוכרים כמעט בכל בית בישראל ולצרכן.”

למרבית מותגי הרשת יש חנויות מונו ברנד ברחבי העולם ובנוסף כל המותגים המיוצגים נהנים מעולם ערכים משותף בו הם מעניקים חשיבות לאופן הייצור וחומרי הגלם ומקדמים אג׳נדות חברתיות וסביבתיות.


 

תגובה 1:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק