רשומות

יום שלישי, 25 באוקטובר 2022

חיפה מתחדשת במתחם אירוח חדש ואולטרה מודרני " THE BLOOM"


השבוע הגעתי להכיר את מתחם האירוח החדש THE BLOOM הממוקם ברחוב חלוצי התעשייה. מיד בכניסה הבנתי שמדובר במתחם כמוהו לא נראה במקומותינו. מתחם שיביא את בשורת האירוח החדשני והייחודי לחיפה. האמת? התלהבתי מהעיצוב החדשני והמפואר, מהאלגנטיות והיופי.






מימין- עדי פלג, פז ונגה רוזנברג, אנוכי, בתיה דורון

קבוצת אנשי העסקים מבעלי "אדם וחווה"- שלומי טברו ואושרי אטיאס, קיבלו את ההשראה ממלונות בוטיק ניו יורקים בהם ביקרו.

לסיקור המתחם וטעימת תפריט המנות שיוגשו בו, עליהן שקד השף יהב ג'ינו, הוזמנו אנשי תקשורת, מובילי דעה, ידוענים ובלוגרים, כאשר את האירוע מלווה משרד היח"צ של לימור כרסנטי האחראי על מערך ההסברה ויחסי הציבור. ההשקה מלאת הסטייל והטעימה הצליחה לעורר את חיפה מקיפאונה ומזמן לא נכחתי באירוע שכזה.

עם אשת היח"צ לימור כרסנטי

עם המעצב הידוע ניקולאי קדוש

 

מדובר על מתחם אירוח מיוחד במינו המשתרע על פני שטח של 5000 מ"ר שישלב 3 אולמות אירועים עם מלון וספא לאירוח מתמשך על פני 24 שעות. רעיון מצוין ומוצלח וחבל שלא הייתה אפשרות כזו כאשר אני התחתנתי.

במתחם ניתן יהיה לערוך אירועים פרטיים ועסקיים, בשילוב עם שהות במלון, בחדרי הטיפולים ובספא. יש במתחם לובי פרטי, בריכה, מסעדת שף, חללי בר ובית כנסת שיעמדו לרשות בעלי האירוע ומשפחותיהם.

•    החלל המרכזי ״THE LIGHT ״ מותאם לעד 630 אורחים 

•    החלל השני בגודלו ״THE LEAF״ - עד 480 אורחים

•    והחלל הקטן ביותר שמאובזר במטבח שף פתוח לעיני האורחים  THE GREEN CLUB מארח עד 250 אורחים

לכל מתחם צמודה סוויטת חתן-כלה ועוד סה"כ 19 חדרי אירוח למלווים במקום.

עלות ההשקעה כ-30 מיליון שח.

 


צילום יח"צ לימור כרסנטי




העיצוב הופקד בידי האדריכל נדב בן חמו המזוהה עם עיצוב וניהול פרויקטים כדוגמת "קאי ריזורט" ו"אדם וחווה". את מתחם "THE BLOOM" עיצב  בסגנון קלאב אורבני מודרני ולדבריו " חשוב לנו לצאת מהקופסה ולהעניק חווית אירוח שונה ולא קונבנציונלית. מתחם האירועים ייתן מענה קולקטיבי וחווית אירוח ב360°. האולמות תוכננו בוייב ניו יורקי שנותנים תחושה של קלאב במלון שיקי ואופנתי, כאשר חשוב שגם באירועים של 600 אורחים, התחושה תהיה אינטימית. השולחנות יכללו תאורה נקודתית, הצבעים, הריהוט ופרטי הפרטים עליהם חשבנו יבואו לידי ביטוי בחוויית האירוח מרגע הכניסה למתחם ועד שימוש ובילוי במתקנים היוקרתיים והמפנקים שהוא יודע להציע, חווית אירוח של 24 שעות" 

 



הקולינריה, כאמור, הופקדה בידי השף יהב ג'ינו יוצא רשת ישרוטל, המוכר כשף הבית של "אדם וחווה" ומכיוון שטעמתי את המנות שיציעו במתחם, אני יכולה לומר שמדובר ברמה אחרת לגמרי של מנות המוגשות באירועים. כאילו מדובר במסעדת שף. מנות טעימות מאד מאד ומיוחדות.

בין מנות הפתיחה תמצאו- קרפצ'יו חציל קלוי, פילה עגבניה, סלט שורשים, סלט אסייאתי, בטטה ברולה, רוסטביף סינטה חרדל, שווארמת אסאדו מעושן, קרודו דג ים, סיגרים מרוקאיים, נאגטס אסאדו בציפוי פצפוצי אורז, פטה כבד עם ריבת בצל ועוד.

מנות ביניים- פילה לברק עם טורטליני שום שחור, פילה דניס עם ניוקי, מוח עגל מרוקאי, טורטליני טלה עבודת ים ובקלוואה טלה.

עיקריות- שוק אווז עם תפו"א, נתח אנטריקוט, אומצת פילה בקר או נתח פרגית מעושן.

 

חלק מהמנות שיוגשו במתחם וטעמנו. אין מילים כמה טעים

ולסיום בר מתוקים מדהים ומרשים במיוחד.



עצתי לכם, כשאתם מגיעים לאירוע במקום תשתדלו להמעיט במנות הראשונות כדי שתוכלו להגיע לעיקריות המצוינות ולשמור גם מקום לבר המתוקים. ההנאה מובטחת.

 

על האסטרטגיה השיווקית והמיתוג של The Bloom אמונה טלי יחזקאלי מ - TEA brand makers כאשר התפיסה המובילה הייתה לחבר בין חווית המותג, הנראות כלפי חוץ, בערוצי הדיגיטל והתקשורת לבין חווית האירוח, העיצוב והאווירה של האורחים המבקרים במתחם. 

 

THE BLOOM HAIFA

רח' חלוצי התעשיה 67 חיפה

אינסטגרם לחצו כאן

טל' 04-8408080

כשרות הרבנות המקומית חיפה

 

קרדיט הדמיות- דניאל ויינבך

צילומים- ניסן גביש

2 תגובות:

  1. תודה על ההמלצה המצויינת. אהבתי את הרעיון של שילוב אולם ארועים ומלון עם ספא לנוחות החוגגים

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה. זה אכן מה שמאד מצא חן בעיניי. השילוב של מלון ספא ואולמות אירועים. זה מעולה ומוצלח.

      מחק