רשומות

יום ראשון, 23 באוקטובר 2022

מחפשים את ההמבורגר המושלם? תגיעו לדיינר האמריקאי 'סטרלינג ' בזרזיר


הישוב זרזיר מוכר לרובנו כמעצמה של אוכל מזרחי. מסעדות באזור יציעו שיפודים, צלעות כבש, חומוס וסלטים. אבל, הפתעה, יש בזרזיר גם דיינר אמריקאי המציע משהו אחר לגמרי. חוויה קולינרית שונה- המבורגרים איכותיים ועסיסיים אשר כל אוהבי הקציצה הבשרית האהובה ייהנו לטרוף.




את 'סטרלינג' פתח לפני כ-5 שנים אכרם הייב. אכרם חי אוכל מאז שהוא זוכר את עצמו. עבד שנים רבות כשף במסעדת אוקטגון הידועה בנהלל וכשהחליט ללכת לדרך עצמאית, בחר לפתוח מסעדה בסגנון אחר ושונה ופתח דיינר אמריקאי שהפך במהרה למוסד המבורגרים נחשק ומוכר ברחבי הצפון.

אכרם הייב עם תפריט המסעדה.

המסעדה נקראת סטרלינג על שם ציפורי הזרזיר המאפיינות את היישוב. זו מסעדה קטנה בסגנון אמריקאי, נקייה ונעימה מאד. התפריט הצבעוני מציע מספר מנות המבורגר בגדלים שונים, כאשר מנת הדגל היא סטארלינגבורגר דבל. מנות נוספות בתפריט ג'בטה קבב, ג'בטה שניצל, ג'בטה צ'יקן סלייס, טורטייה צ'יקן ברסט, טורטייה שניצל ויש גם סלט עוף וסלט יווני. המנות מגיעות עם תוספת של צ'יפס אמיתי, מתובלן היטב ונהדר.



ההמבורגרים נטחנים במקום מבשר עגל טרי ואיכותי, הלחמניות, הג'בטות והטורטיות נאפות במקום. הכל מחומרי גלם מקומיים וטריים.

אנחנו בחרנו מהתפריט 2 מנות. כמובן את הסטרלינג המבורגר הידוע אבל בגודל של 220 גרם ומנה שניה ג'בטה שניצל.



ההמבורגר הגיע בתוך לחמניית המבורגר רכה וטרייה, בתוספת חסה, עגבניות, מלפפון חמוץ, בצל סגול וגבינה מותכת מעל. כל ביס היה מלא בטעמים, עסיסי ונהדר. אכן מושלם. לידו שכבו צ'יפסים מצוינים, עשויים נכון ומתובלנים נכון. תענוג. וכל הטוב הזה ב-49 ₪ בלבד!





הג'בטה שניצל נחצתה לשניים. הג'בטה הייתה פריכה ואוורירית, ניחוח האפייה עוד ניכר בה. השניצל היה עשוי נכון, קריספי, עדין, לא ספוג שמן, עם ציפוי מעולה ויחד עם החסה, הבצל, העגבניות והמלפפון החמוץ זה היה מעולה ממש. קצת רוטב אלף האיים וההנאה הייתה גדולה. (38 ₪)



כשיודעים לעשות מנות שנתפסות כפשוטות באופן כה מושלם, עם אהבה והבנה לאוכל, אין צורך בשום דבר יותר מכך והחוויה מהנה מאד.

יצאנו מהדיינר שבעים, טובי לב ומרוצים וברור לנו שנחזור שוב ושוב.

דיינר אמריקאי 'סטרלינג' – כביש ראשי זרזיר

טלפון- 04-8320340

פייסבוק- לחצו כאן

גילוי נאות- היינו אורחי מסעדת סטרלינג

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה