רשומות

יום רביעי, 10 בנובמבר 2021

מותג העל KENNETH COLE הגיע לרשת ה-MASHBIR וחווית השופינג שלי הייתה כמו בחו"ל

 


השבוע הוזמנתי להשקה של מותג העל KENNETH COLE ברשת ה-MASHBIR. נכנסתי לסניף הרשת בקניון הזהב בראשון לציון ולרגע חשבתי שנחתתי בחו"ל. העיצוב, הצבעים, המותגים, הכל היה כה אלגנטי, מרשים ומושך שמיד התחלתי לבחון את ההיצע ולתכנן מה ארכוש.

מנכ"ל המשביר, עמיר משה, ערך לנו סיור בסניף וסיפר על השינויים שהם עורכים ועל כניסת מותג העל לרשת. התרשמתי מאד מהקולקציה האיכותית והאופנתית הכוללת בגדי גברים ונשים, הנעלה, כלי בית ומצעים. אכן לגמרי תחושת חו"ל. נהניתי גם לראות את מנכ"ל הרשת נלהב ושמח והאופן שבו הוא הציג את הפריטים השונים וסיפר על השינויים הדביק גם אותי בהתלהבותו. אכן שינוי משמעותי ורענן שעושה חשק להגיע לסניפים וליהנות מחווית שופינג מיוחדת.

מנכ"ל המשביר, עמיר משה

מנהלת השיווק, סיגל כהן, הוסיפה וסיפרה כי גם הלוגו שונה והלוגו החדש יהיה באותיות לועזיות. "אנחנו פונים לקהלים חדשים ולקהלים צעירים וחלק מהשינוי מלווה בהקמת מחלקת ספורט חדשה עם מותגי ספורט בינלאומיים מהמובילים בתחום, ובעיקר מתבטא השינוי בכניסת מותגים בינלאומיים חדשים לרשת".

"אין ספק" מדגישה סיגל, "כי כניסתו של מותג העל KENNETH COLE  NEW YORK הוא נדבך נוסף וחשוב בתהליך, ומהווה צעד גדול ושינוי מרענן".

על המותג KENNETH COLE  NEW YORK




אני מכירה את המותג משופינג בחו"ל ואין ספק שמדובר במותג בינלאומי, אופנתי, יוקרתי ואלגנטי. המותג ידוע באיכותו הגבוהה והוא שופע סטייל, מדויק ומעודכן. הקולקציות פונות למנעד רחב של קהלים, מאלגנטי וקלאסי המתאים לעולם העסקי, דרך פריטים מגניבים ומעודכנים הפונים לקהל צעיר המחפש את האופנתי והעכשווי. מהשמלה השחורה הקטנה שכל אחת חייבת במלתחה, ועד קולקציות אורבניות טרנדיות ומלאות שיק. המותג מתאים לכל העולמות והקהלים.





"אם בשנים קודמות, בעלי זיכיון המותג הציעו רק פריטים מתחום ההנעלה" אומר רן פיקס מנהל הפיתוח, העיצוב וייצור המותג, "הרי שמרגע שהזיכיון עבר לידי ה-MASHBIR, מנעד המוצרים גדל לתחומים נוספים ורבים. החל מהנעלה של נעלי סניקרס ועד מגפיים ונעליים אלגנטיות, ביגוד לנשים ולגברים, הלבשה תחתונה לנשים ולגברים, תיקים, מוצרי טקסטיל ואף פריטים מעולם ההום סטיילינג המציעים מצעים איכותיים ומגבות. בהמשך המותג יגע גם בתחומי הביוטי".

כך, רשת ה-ASHBIR הינה היחידה בישראל הנותנת מענה לכל כך הרבה פריטים בקטגוריות מגוונות של מותג-על בינלאומי, וכל זאת תחת קורת גג אחת.

ליד מחלקת כלי המיטה של המותג קנט קול. מרהיב ואיכותי

היכן יימכר המותג?

את הקולקציות ניתן יהיה למצוא בחנות הדגל הגדולה שתפתח בחודש נובמבר 2021 בקניון הזהב בראשון לציון. חנות עצמאית שבה ניתן יהיה למצוא את כל הקולקציות בכל הקטגוריות. במקביל ניתן יהיה לרכוש את הקולקציות של KENNETH COLE  NEW YORK גם בסניפי רשת ה- MASHBIR ובאתר.

בהמשך תפתחנה חנויות בלעדיות נוספות של המותג.

 


מה בקולקציות?

המותג KENNETH COLE  NEW YORK  מורכב מ-2 קולקציות עיקריות ונפרדות הפונות לשני קהלים שונים.

·         קולקציית הפרמיום -KENNETH COLE  NEW YORK  הפונה לאנשי ונשות עסקים. בגדים סמי מחויטים בסגנון ספורט אלגנט לעבודה ולפגישות עסקיות. במדור הגברים תמצאו חליפות מצמר וחליפות מבדים איכותיים, בלייזרים ומכנסיים מחויטים, נעליים אלגנטיות ואופנתיות, סוודרים, ואפודות. בקולקציות הנשים תמצאו חליפות עסקים בלוק גברי ובלוק נשי רך, חולצות אלגנטיות מבדים איכותיים, שמלות אלגנטיות בסגנון אורבני שיקי וגם את השמלה השחורה הקטנה, חצאיות וסריגים המתאימים לנשות קריירה מצליחות.

·         קולקציית REACTION KENNETH COLE  פונה לקהל צעיר, קול ומגניב, קהל שמבין אופנה מהי ורוצה את הטוב והאופנתי ביותר באיכות של מותג-על בינלאומי. בגדי קז'ואל, וסטרייט לוק. ג'ינסים, חולצות מכופתרות וטי-שירט טרנדיים, סווטשירט, חולצות סטייליסטיות עם פרינטים עדכניים, ובצבעוניות מגוונת.


צילום יח"צ
צילום יח"צ

האם הקולקציה בישראל זהה לזו הנמכרת בחו"ל? ומה לגבי המחירים?

הקולקציה זהה תוך התאמה לקהל הישראלי ולצרכיו. צוות העיצוב של רשת ה- MASHBIR מקבל מהצוותים בחו"ל עדכונים ותחזיות אופנה, טרנדים, צבעוניות, בדים וחומרים נוספים כמו עורות ועוד. חלק מהקולקציות נקנה מחו"ל, בעיקר נעליים ותיקים, ובמקביל הצוות המקומי מעצב ומייצר פריטים תוך התאמה לקהל המקומי הישראלי שהינו בעל צרכים וטעם שונה מהקהל האמריקאי. הצוות המקומי נמצא בדיאלוג תמידי עם צוות "קנת קול" בניו-יורק לביצוע ואישור על כל דגם ועיצוב. ביחד הם מעצבים ויוצרים קולקציה איכותית ואופנתית המתאימה לקהל הישראלי.

לדברי מנכ"ל המשביר, עמיר משה, מחירי המותג בארץ יהיו זהים למחיריהם בחו"ל והוא מזמין אותנו לבדוק זאת.

המותג האורבני KENNETH COLE  NEW YORK שיימכר החל מחודש נובמבר, מציג מנעד רחב של מוצרים וסגנונות, לכל הגילאים והקהלים ובכל המידות. עיצובים מיוחדים שכל אחד יוכל למצוא את שמתאים לו. מותג-על איכותי, אופנתי, מעודכן ושופע סטייל. עכשיו בישראל, כאן אצלנו ברשת ה-MASHBIR. כולם מוזמנים.

החידושים האחרונים ברשת ה-MASHBIR נותנים מענה אמיתי לצורך אמיתי, כמו מותג העל KENNETH COLE  NEW YORK  והופכים את ה-MASHBIR לרשת הלייף-סטייל המובילה בישראל.

 

 

להשיג בחנות הדגל, קניון הזהב ראשון לציון

ברשת MASHBIR בכל רחבי הארץ , ובאתר האונליין https://365mashbir.co.il/ 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה