רשומות

יום ראשון, 7 בנובמבר 2021

מוקפץ ירקות וטופו קראנצ'י מושלם עם סדרת טופו קראנצ'ים החדשה של טבעול


מחפשים מתכון לארוחת צהריים קלת הכנה, מזינה, טעימה וללא בשר? נסו את סדרת טופו קראנצ'ים של טבעול. אני הכנתי מוקפץ ירקות וטופו וגם בני הבית שאינם חובבי טופו אהבו ונהנו מאד.

טבעול נכנסה לעולם הטופו והשיקה את סדרת טופו קראנצ'ים הכוללת 2 מוצרים המהווים אלטרנטיבה חדשנית לאוהבי הטופו ולצרכנים המאמצים תזונה צמחונית או טבעונית: טופו קראנץ' טבעי וטופו קראנץ' בטעם צ'ילי פיקנטי, לשדרוג וגיוון הארוחות.

טופו קראנצ'ים - צילום סטודיו אסם


טופו קראנצ'ים - צ'ילי פיקנטי- צילום סטודיו אסם

התקופה הנוכחית מאופיינת בחיפוש אחר מוצרי מזון שאינם מן החי. שוק הטופו צומח בהתמדה וצובר ביקוש רב בקרב הצרכנים בישראל. בשנת 2020 צמח שוק הטופו בכ-60% בהשוואה לשנת  2019 והגיע ל-60 מיליון ₪ . צמיחה זו מהווה תוצאה ישירה של שינויי הרגלי התזונה של הצרכנים ואימוץ תזונה צמחונית או טבעונית, גם אם באופן חלקי. 

לאור מגמה זו ועל מנת להעניק לצרכן הישראלי מגוון פתרונות חדשניים, טבעול הודיעה כי היא נכנסת לעולם הטופו באמצעות פתרון ייחודי ומשיקה את סדרת טופו קראנצ'ים - טופו במרקם רך, מזין, בציפוי קריספי המאפשר חווית צריכה חדשה ופריכה לטופו. 

ההחלטה להתרחב לתחום הטופו נולדה מהתובנה שצרכנים מעוניינים בטופו כחומר גלם טבעי, בריא ומזין, אך מחפשים את הדרך הטובה ביותר לתבל אותו ולהפוך אותו לארוחה טעימה וקלה להכנה.  הסדרה  שהשיקה טבעול תאפשר לצרכנים לגוון את המנה העיקרית וליצור חוויה טעימה, מפנקת וקלה להכנה. הסדרה הנה טבעונית ומעניקה מענה לטרנד הטבעונות החזק והצומח.

לדברי עדי קוהלי, מנהלת פעילות טבעול בישראל:  "אנו גאים לחדש ולרענן את מגוון המוצרים שלנו בהתאם לדרישות הצרכנים. נוכחנו לגלות שהטופו הוא חומר גלם מבוקש ואהוב, אך צרכנים רבים אינם יודעים כיצד להכינו. בנוסף, ראינו כי קיימת עלייה בביקוש לטופו וכי הצרכנים מחפשים כל הזמן פתרונות קולינריים. לאור כך השקנו את המוצר במטרה להעניק מענה לאוהבי הטופו וליצור חוויה טעימה, מפנקת ומזינה. אנו מאמינים כי באמצעות סדרה חדשנית זו נשדרג את החוויה הקולינרית הצמחונית". 

כאמור, הכנתי ארוחת צהריים של מוקפץ ירקות וטופו קראנצ'י שהיתה מוצלחת מאד וקצרה שבחים רבים. רוצים מתכון? ברור שרוצים.




מצרכים

1 שקית טופו קראנצ'י בטעם צ'ילי

1 בצל גדול פרוס

10 עגבניות שרי חצויות

2 פלפלים אדומים

פרחי כרובית

רצועות כרוב (חצי כרוב)

פטריות חתוכות (אם יש טריות עדיף. לי לא היו השתמשתי בפטריות מקופסה)

2 גזרים חתוכים לרצועות

חצי שקית פסטה (איזה שבא לכם)

5 כפות סויה

5 כפות צ'ילי מתוק

1 כף לימון

¼ כפית פלפל

¼ כפית פפריקה

3 כפות שמן

אופן ההכנה




מחממים את השמן ומקפיצים את הבצל תחילה, הכרובית , הכרוב ושאר הירקות. לא יותר מדי כדי שהירקות ישארו פריכים. בינתיים, מכינים את הפסטה ואת הטופן לפי ההוראות. מוסיפים את חומרי הרוטב ומערבבים. מוסיפים את הפסטה ואת הטופו. ניתן לפזר מעל מעט בצל ירוק קצוץ או פטרוזיליה. בתאבון.




 



מחיר ממוצע של שקית טופו מסדרת טופו קראנצ'ים לפי מיי סופרמרקט : 29.90 ₪  וניתן לרכוש בחנויות ברחבי הארץ. 

בשיתוף עם טבעול.

 

 


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה