רשומות

יום שלישי, 9 בנובמבר 2021

טיפולי אסתטיקה מגוונים אצל המומחית לרפואה אסתטית ד"ר אירנה שנדשטיין

אתחיל ואומר שאני מעריצה נלהבת של טיפולים אסתטיים חדשניים אשר מצליחים להצעיר ולטפח את עור הפנים. אבל, חשוב מאד לדעת לבחור את הרופא הנכון אשר ידע להתאים את הטיפול אישית, ידע לסרב לעשות טיפולים שלא מתאימים והכי חשוב לא יגרום לנזקים.

אני מצאתי רופאה כזו ד"ר אירנה שנדשטיין, מומחית לרפואה אסתטית, מקצועית, מסורה ונהדרת. הייתי אצלה כבר מספר פעמים לטיפולים שונים ותמיד הייתי מרוצה מאד מהתוצאה. הגעתי אליה השבוע במטרה לרענן את עור הפנים ולעבור טיפול באמצעות חומצה היאלרונית, אך לבסוף עשיתי טיפול אחר ומוצלח עבורי הרבה יותר.

לפני מספר שנים עברתי טיפול בהזרקת חומצה היאלרונית סביב העיניים. התוצאה לא הייתה מוצלחת, מתחת לעין שמאל הייתה נפיחות לא יפה, האמנתי שעם השנים הנפיחות תרד, אך לא כך היה. הנפיחות נשארה. הפתרון שלי היה לאפר את המקום במייקאפ מתוך תקווה שזה יעזור וזה אכן עזר במעט, אך הפריע לי ונשאלתי לא פעם מה פשר הנפיחות הזו תחת העין.

אני מצביעה על הנפיחות מתחת לעין

כשהגעתי השבוע לד"ר שנדשטיין והיא בחנה את פניי, היא שמה לב לנפיחות מיד ושאלה אותי לפשרה. קצת התביישתי לספר מה קרה. אך היא הבינה מיד מה הסיבה. "את רוצה לטפל בזה?" שאלה אותי. כמובן שרציתי לטפל בכך אך לא חשבתי שיש פתרון. "יש פתרון והוא פשוט וקל" אמרה הד"ר. "יש חומר נוגד חומצה אותו אזריק לך והנפיחות תרד. יתכן והעור מתחת לעין יראה קצת מכווץ במשך מספר ימים אך אני מבטיחה שהכל יחזור לקדמותו במהרה".

כך נראה האזור מתחת לעין לאחר הטיפול. הנפיחות נעלמה כלא היתה

בתחילה חששתי שהטיפול יזיק ויגרום לי לקמטים תחת העין. אך לאחר ההסבר נרגעתי והסכמתי. דקירה קלה ולא כואבת וזהו. אירע נס! הנפיחות שהפריעה לי במשך שנים נעלמה כלא הייתה. למחרת הטיפול קמתי בבוקר, הבטתי במראה וכפי שהבטיחה לי ד"ר שנדשטיין, כאילו לא היה כלום. העור מתחת לעין נראה יפה, הנפיחות נעלמה ואני מאושרת. מסקנה- תמיד לשאול ולברר מה ניתן לעשות לתיקון ולשחזור תוצאות אסתטיות לא מוצלחות, כי יש פתרונות ויש את ד"ר שנדשטיין שיודעת לתקן טעויות של אחרים.

למחרת הטיפול- כפי שתראו בצילום. האזור תחת העין חלק ויפה וללא נפיחות.



טיפולים חדשים אותם ניתן לעבור בקליניקה

מזו-בוטוקס- טיפול המבוסס על שילוב מינון נמוך של בוטוקס (בוטולוטוקסין) למזותרפיה. הטיפול מותח את הקמטוטים הראשוניים והקטנים. מזו בוטוקס מתאים לנשים שטרם הזריקו "בוטוקס", אלה שהעור שלהם מתחיל להראות סימנים של קמטוטים קטנים ולמי שחוששת ממראה לא טבעי.

טיפולי "בוטוקס" הפכו בשנים האחרונות לטיפולים שבשגרה. בוטוקס הפך לשם מסחרי כולל למגוון טיפולים אשר נועדו למלא או לטשטש את הקמטים שנוצרו בעור הפנים לא כל הזרקה זה בוטוקס ולכן דווקא היום כשהשוק מוצף בחומרים וטיפולים חשוב לדעת אילו סוגי בוטולוטוקסין שאנחנו קוראים להם בוטוקס קיימים ואילו מומלצים יותר. 

הזרקת "הבוטוקס" מבוססת על חלבון שנקרא בוטולוטוקסין שחוסם את שחרור החומר הגורם לגירוי עצבי באזור ההזרקה כך שהשריר מפסיק לזוז להתכווץ וליצור קמט. ישנם שלושה סוגים נפוצים של זריקות: "בוטוקס" "דיספורט" ו"קסאומין" חומרים די דומים שכל רופא משתמש בחומר המועדף עליו, בהתאם לאזור בפנים ולגיל המטופל. 

ד"ר אירנה שנדשטיין: אני מעדיפה להשתמש בבוטולוטוקסין , קסאומין שיוצר מראה של פנים פחות קפואות, יותר תנועה ומראה יותר טבעי, לא יוצר התנגדות של הגוף היות והוא נטול חלבון, את התוצאה ניתן לראות לאחר כשבועיים כאשר חשוב להקפיד על הוראות ההתנהגות של הרופא לאחר ההזרקה ואת התוצאות ניתן לראות תוך שבועיים.

 

העלמת הקמט שבין הגבות באמצעות חומצה היאלרונית ולא באמצעות בוטוקס- הקמט שבין הגבות הוא כנראה הקמט המטריד ביותר מבין קמטי ההבעה. זה הקמט שגורם למבט שלנו להראות זעוף וקשה, גם כשאינו משקף את ההרגשה.

הטיפול השכיח בקמט העמוק והבולט ביותר בפנים הוא הזרקת בוטוקס, שמטרתה החלשת השרירים בנקודות ממוקדות באזור.

ד"ר אירנה שנדשטיין מומחית לרפואה אסתטית מציעה שיטה ייחודית, להעלמת הקמט, באמצעות חומצה היאלרונית מדוללת, המוזרקת לאזור הקמט, נספגת באיטיות ומחליקה את הקמט לחלוטין. החומצה ההיאלרונית ממלאת את השטח 'הריק' ומחליקה את האזור מידית. המילוי פותח את הפנים והופך את המבט לרך יותר. 

מילוי השקע שבין הגבות בחומצה היאלרונית מצריך ידע באנטומיה, ניסיון ומקצועיות רבה. חשוב לדעת שהטיפול מחזיק ברוב המקרים, למעלה משנה. 

ד"ר שנדשטיין: "למרות מה שנהוג לחשוב, הבוטוקס, פחות מתאים להעלמת קמטי הבעה עמוקים והוא 'מחזיק' רק שלושה – ארבעה חודשים בלבד"

 

טיפול מזותרפיה: מתאים לחיזוק ולשמירת רקמת העור ולמניעת קמטוטים, על ידי החדרת ויטמינים כגון ויטמין סי, מינרלים וקולגן אלסטין, בפנים בצוואר.

 

טיפול סידן הידרוקסי אפטיט אידיאלי לשימוש במקומות שבהם העור מקומט יותר

 

טיפול סקין בוסטר: מיועד להגברת הלחות ומתיחה של העור באזור הפנים והצוואר.

 

טיפולי רפואה אסתטית בהתאמה אישית , הזרקת בוטולוטוקסין - לטיפול בקמטים שבאזור העיניים המצח, ולהרמת גבות חומצה היאלורונית – החדרת נפח והשבת המראה הצעיר תוך הדגשת תווי הפנים, קו הלסת, עצמות הלחיים, קמטי ההבעה הסמוכים לפה

 

 

ד"ר אירנה שנדשטיין

טלפון- 03-528-1383

קליניקה- רחוב בר גיורא 11, תל אביב

דף הפייסבוק - ד"ר אירנה שנדשטיין - רפואה אסתטית וטיפול בכאב". לחצו כאן


בשיתוף עם ד"ר אירנה שנדשטיין.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה