רשומות

יום חמישי, 18 בנובמבר 2021

רשת מסיבלנד הגיעה לחיפה – אם אתם מתכננים אירוע או מסיבה זה המקום עבורכם


יובל רענן מבעלי רשת מסיבלנד עם בני המשפחה בהשקת הסניף בחיפה

 

מסיבלנד - 100 מ"ר של אביזרים וגימיקים הכי חדשנים וייחודיים למסיבות ואירועים במקום אחד!

 

השבוע הגעתי להשקת הסניף השלישי של רשת מסיבלנד הנמצא בשדרות ההסתדרות 56, חיפה (מול קניון לב המפרץ). ההתרגשות הייתה רבה ויובל רענן, מבעלי רשת מסיבלנד, דאג שהכל יהיה מושלם. הוא ערך לנו סיור בסניף והציג את האביזרים הייחודיים והחדשניים. לא תיארתי לעצמי עד כמה התחום הזה של אירועים ומסיבות גדל וכמה גימיקים ומוצרים מדליקים יש כדי להפוך את האירוע לבלתי נשכח. החל מבלוני ענק שניתן למלא בבית לבד בגז הליום וכלה בכלים ממותגים לאירוע.

נטע שריקי שעל היח"צ ואנוכי בהשקה.

גוזרים את הסרט


על סניף מסיבלנד בחיפה 

בסיור שערך לנו יובל רענן, מבעלי רשת מסיבלנד הבנתי שהפריטים ברשת מסודרים לפי אגפים. יש תשע קטגוריות מובילות לאירועים וסיבות למסיבות כמו: מסיבת רווקות, יום הולדת,  חתונה, קריסמס, ערב השנה האזרחית החדשה, כשבכל קטגוריה ניתן למצוא שלל מוצרים ואביזרים שיהפכו את האירוע למהנה, ייחודי ומושקע! בין היתר ניתן לרכוש: בלונים , מארזים למתנות, חולצות מודפסות, אביזרים לצילומים , פיניאטות, מפות שולחן, כלים חד"פ ועוד אינספור מוצרים ורעיונות. כך גם קל להתמצא ולמצוא את מבוקשנו בקלות ומהירות.

 הסניף מתפרס על שטח של 100 מ"ר והושקעו בה 300 אלף שקלים.

חנות מסיבלנד הגיעה לחיפה כל האביזרים לכל סוגי האירועים צילום מיכה בריקמן.


צילום מיכה בריקמן.
צילום מיכה בריקמן.

יובל רענן, הסביר מדוע נפתח סניף בחיפה "פתיחת סניף שלישי של הרשת בחיפה היא בהלימה ישירה עם הרצון להתרחב ולפתוח סניפים במיקומים נוספים ברחבי הארץ. כרשת המייבאת ומשווקת מגוון רחב של מוצרים ובייחוד מוצרים שמתאימים גם לקריסמס, נובי גוד וכמובן חגיגות ערב השנה החדשה, אנו רואים בקהל החיפאי כפוטנציאלי מאוד ולכן החלטנו להנגיש עבורו את המותג ולפתוח סניף ענק בחיפה".







רענן הוסיף כי "שוק האביזרים לקראת ערב השנה החדשה (2022) הנובי גוד והקריסמס – צפוי להיות רותח במיוחד, בייחוד  לאחר שבשנה שעברה המסיבות היו מצומצמות, אך השנה, נכון לכרגע, נראה  כי אפשר לחזור ולחגוג בגדול, ולכן הביקוש לאביזרים ומוצרים נלווים יהיה גדול מהרגיל. אנו מוכנים עם סחורה רבה, צבעונית ושמחה במיוחד שתשדרג כל מסיבה".


יובל רענן

מסיבלנד - שדרות ההסתדרות 56, חיפה

טלפון: *8295 שלוחה 3 ובאתר מסיבלנד

שעות פתיחה ימים ראשון עד חמישי : 09:00 – 18:00

ביום שישי:09:00 – 14:00

לאתר מסיבלנד- לחצו כאן


על רשת מסיבלנד

רשת  מסיבלנד, המייבאת ומשווקת בישראל אביזרים שונים ומגוונים לכל סוגי המסיבות והאירועים בכלל וכן מסיבות השנה האזרחית החדשה, עצים לקריסמס והנובי גוד בפרט, משתפת כי למרות העלייה במחירי הגלם שהורגשו  השנה, המחירים עלו אצלה רק באחוזים בודדים והצרכן לא ירגיש את העלייה בקופה.

הרשת מציעה מעל 6000 מוצרים ביניהם מוצרים לקריסמס (עצים, קישוטים לעץ, אביזרים לקישוט שולחן חג ) וכן מוצרים לשנה החדשה 2022 – כמו מארזים מיוחדים של אביזרים וגימיקים : קשת לשיער, משקפיים, כובעים, המוצרים שהכי נמכרים מידי שנה הם העצים והקישוטים לעץ .

שוק האביזרים לחגיגות סוף השנה החדשה מוערך בכ- 30  מיליון שקלים בשנה.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה