רשומות

יום שלישי, 20 באפריל 2021

מסעדת טנדוקה במושבה יוקנעם- חוויה קולינרית טעימה ומהנה



לפני מספר חודשים, בתקופת הקורונה ובין הסגרים כשהמסעדות נפתחו למספר שבועות, החלטנו חברותיי ואני שניפגש לארוחה טעימה במסעדת טנדוקה השוכנת בלב המושבה יוקנעם. זה היה מפגש טעים במיוחד, חוויתי וכייפי. נגה, איילת ואני שמחנו לראות אחת את השנייה ונהנינו מהמטעמים שאכלנו.

טנדוקה מתמחה בבשרים ומציעה תפריט המורכב מבשר איכותי וטרי ותוספות המבוססות על ירקות. המסעדה שלווה ונעימה, העיצוב רגוע ושקט. היא נבנתה בתחתית מגדל המתנשא לגובה של 25 מטר ואשר שימש עד סוף שנות הששים כממגורה באיזור. הבעלים שימרו את אותן ממגורות אשר דרכם זרמו גרעיני החיטה אל השקים וניתן לראות אותם בתקרת המסעדה.




בתפריט תמצאו מנות בשריות כמו מיקס בשרים מיושנים, נתחי בשר כמו אנטריקוט. מנות ראשונות של כבדי עוף מצופים בפנקו, סלטים, סביצ'ה דג ועדשים. תמצאו גם מוקפצים צמחוניים למי שאינו אוכל בשר וגם קינוחים מפתים כמו פאי פקאן ופאי בננות.

מה אכלנו?

מנות ראשונות:

אמפנדס תרד עבודת יד שהוגשו לצד סלט קצוץ  ורטבי צ'ימיצ'ורי וטרטר- האמפנדס היו מושלמים, קראנצ'יים ובעלי מילוי עשיר. יחד עם הסלט והרטבים זו מנה שמספיקה בהחלט לשניים (יש 2 יחידות)





סלט סלק ואגסים- סלט מתקתק עם סלרי ונענע, רוטב צ'ילי, תפוז וסילאן. סלט מיוחד, טעים מאד ושילוב הטעמים מצוין. אהבתי מאד.



חטיפי כבד עוף מצופים בפאנקו מוגשים על ריבת בצל ותפוחים ביין, עם רוטב איולי תפוז. זו ה- מנה! פריכה, טעימה מאד והקראנצ'יות של פרורי הפאנקו עם רכות הכבדים, מתיקות הבצל והרוטב עושה פלאים. אני נזכרת ורוצה שוב.





מנות עיקריות:

נגה ואני בחרנו במיקס בשרים על הפלאנצ'ה היו שם אנטריקוט, נקניקיות צ'וריסו, קבב, פרגית וכנפיים. מיקס של 400 גרם המוגש בתוספת תפו"א אפוי וירקות קלויים. זו מנה למיטיבי לסת האוהבים בשר, כמונו, התענגנו על המבחר המשובח ועל הטעמים. מנה המתאימה לזוג.




איילת שאינה אוכלת בשר בחרה במוקפץ צמחוני  של נודלס עם שלל ירקות ברוטב טריאקי וסויה, שלדבריה היה טעים מאד.



קינוחים:

כאן כבר הרשינו לעצמנו להתפרע וטעמנו מבחר קינוחים.

פאי פקאן בתוספת גלידת וניל  עם פקאנים מקורמלים, מייפל וסילאן, אפויים בתוך בצק פריך. טעים מאד.



פאי בננות בתוספת גלידת ריבת חלב ועם בננות מקורמלות ומעל קרם קוקוס ופרורי קראמבל. וכן, זה טעים כמו שזה נשמע. בננות מקורמלות, בצק פריך, ריבת חלב, שילוב נפלא.



קרמינו שוקולד- משולש קרם שוקולד מריר וקרם בורלה על קראנץ' שוקולד בייגלה בציפוי נוגט. כאוהבת שוקולד זה הקינוח שלי אהבתי את השילוב של מלוח מתוק ואת הקריספיות. בעיניי, הקינוח המנצח.




לסיכום: מסעדה משובחת המקפידה על איכות וטריות. נעים מאד לשהות בה והשירות אדיב, מוקפד ולא מעיק. נהנינו הן מהאווירה והן מהאוכל הטעים וכעת כשניתן לשוב ולאכול במסעדות נשוב לטעום עוד מנות נוספות.

המסעדה מציעה תפריט עסקי בין השעות 1200-1700. במחיר המנה העיקרית מקבלים מנה ראשונה, מנה עיקרית, כוס שתיה קלה ולחם הבית (אחד ל-3 סועדים)

ניתן לערוך במקום אירועים.

טנדוקה- שדרות הראשונים 7, יקנעם המושבה

טלפון- 053-936-6145

לאתר מסעדת טנדוקה – לחצו כאן

טנדוקה בפייסבוק- לחצו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה