רשומות

יום חמישי, 29 באפריל 2021

מסעדת BEACH CLUB HAIFA- ים, גלים, קולינריה משובחת והנאה מובטחת

                                                             צילום שרה איקו
 

השבוע הוזמנתי להשקת מסעדת BEACH CLUB HAIFA השוכנת בדרומה של טיילת דדו, על חוף הים. המסעדה בשיתוף "לחם ארז" מעוצבת באופן שהזכיר לי את הטברנות ביוון. נעימה מאד, עם מטבח פתוח שבו ניתן לראות את השף מכין לנו את האוכל וקדימה מולנו חוף הים, ילדים משחקים, מתעמלים רצים והאור מנצנץ על גלי הים. היש מיקום אידאלי יותר?




את פנינו קיבלו ספיר ממן, אחת מבעלי המסעדה, לימור כרסנטי הממונה על היח"צ ולצידה יד ימינה מירי אברהם. האווירה הייתה נהדרת ובמיוחד אחרי תקופת הקורונה הארוכה. ספיר ממן ולימור כרסנטי סיפרו על הקונספט העומד בבסיס המסעדה והשיתוף עם מועדון הגלישה "CLUB SURF" אשר מייצר שילוב מושלם בין אוכל, אווירה וגלישה.

צפיתי במטבח הפתוח וראיתי כיצד עומלים על הכנת המנות שתכף יוגשו לשולחן. מטבח פתוח מספק לנו, הסועדים, שקיפות מלאה וביטחון באיכות מוצרי הגלם והמנות המוגשות לנו. במטבח ממוקם טאבון גדול שהוא הסוד ללחמים ולבצקים הנהדרים שמוגשים כאן.




המטבח מבוסס על סגנון קולינרי "ישראלי חצוף" עם דגש על מנות ראשונות מוקפדות, דגי ים טריים ושלל מנות עיקריות מיוחדות, צבעוניות וטעימות.

על התפריט השף דודי הרוש אשר דוחף לחדשנות קולינרית ודואג לאיכות המזון הגבוהה.

השף דודי הרוש ולימור כרסנטי בעלת משרד היח"צ לימור כרסנטי

מה תוכלו למצוא בתפריט? ארוחות בוקר הכוללת סלטים, ביצים, גבינות, קונפיטורות ועוד במחירים של 69-72 ₪ ליחיד ו 129 ₪ לזוג. תמצאו כריכים מפתים נהדרים כמו כריך ברי- עם גבינת ברי, ריבת בצל, אגוזי מלך ועלי רוקט במחיר של 54 ₪. כריך סלמון או רוקפור במחיר של 54 ₪. במנות הראשונות תמצאו בין היתר סלטים- במחיר של 58-68 ש"ח, קרפצ'יו, פטריות מוקפצות עם אגוזים וחלומי במחיר של 42 ₪. פרחי כרובית בציפוי במחיר של 38 ₪, סביצ'ה ים במחיר של 52 ₪. מהטאבון תוכלו להזמין פיצות נהדרות במחירי 58-68 ₪. ויש גם פסטות ורביולי ופטוצ'יני במחיר של 64 ₪ למנה. לעיקריות- מבחר דגים – 72-98 ₪, סטייק אנטריקוט במחיר של 129 ₪, קבבוני טלה 74 ₪ ועוד. ויש גם מנות חוף, ארוחות ילדים, שייקים, מילקשייקים 28 ₪, בירות, יינות ומשקאות. בל נשכח קינוחים, תמצאו פאי לימון ופיסטוק- 44 ₪, עוגת גבינה אפויה- 42 ₪ , קרם ברולה- 44 ₪ ועוד.

מה טעמתי?

התחלנו עם מבחר מנות ראשונות שלוו ביין לבן ירדן שרדונה (42 ₪ לכוס) אין מתאים למאכלי דגים ובצקים מאשר שרדונה צונן וקליל. באמת מושלם!

פוקאצ'ת הבית- בצק פוקצ'ה חם מהטאבון משוח בשמן זית ומלח גס. לצידו מטבלים שונים (32 ₪) צריך להזהיר מהמנה הזו כי היא ממכרת אי אפשר להפסיק לטבול ולנשנש.





סלט קינואה עם קוביות סלק, חמוציות, בצל סגול, עשבי תיבול וגבינה (62 ₪) סלט מרענן, קל, כאשר כל המרכיבים משתלבים נהדר ויוצרים מנה כייפית וטעימה מאד.



פטאייר בטטה וגבינות- מאפה הממולא בבטה, גבינות עיזים, מוצרלה, שקדים ובשמל. ברוטב רוקפור לצד סלט רוקט אגסים ושבבי רוקפור (64 ₪) זו מנה שאין להחמיץ ומומלצת בחום. היא מקורית, מיוחדת וטעימה מאד מאד.



קרפצ'יו בקר- פרוסות דקיקות של פילה בקר, בתיבול שמן זית, בלסמי מצומצם, ארטישוק, פרמזן, עלי רוקט וצנונית (54 ₪) מנה שאני אישית מאד אוהבת. הוגשה באופן מושלם, עדין, אסתטי וטעים.



ריזוטו פטריות- מיקס פטריות, ערמונים, אספרגוס, פרמזן ונגיעות כמהין (48 ₪) מנה מיוחדת, אחרת בטעמיה, עשויה להפליא.



משאושה חציל וחומוס- חציל קלוי עם גרגרי חומוס, טחינה, שום קונפי, אריסה, סלסלת ורדה וביצה קשה (34 ₪) מנה ישראלית מאד בטעמיה, אהובה וטעים.



פיצה ביץ' סטייל- בצק איטלקי אפוי בטאבון, קרם פטריות, פטריות טריות, מוצרלה, פרמזן, עלי רוקט ושמן כמהין (68 ₪) פיצה מעולה, עשויה כהלכה, השילוב של קרם הפטריות עם הגבינות מוצלח וטעים.



לעיקריות: פלטה מהים- מורכבת מכ-800 גרם של דגי ים טריים מוגש עם צ'יפס ורוטב קיסר (249 ₪) זו מנה גדולה מאד המתאימה למספר סועדים, יש בה מבחר דגים שונים והיא אידאלית עם כוס שרדונה צונן ומול הים.





קינוח מקורי של שחיתות בטאבון: מאפה בייגלה בעבודת יד אפוי בטאבון וממולאשוקולד ואגוזים, בוטנים וריבה, מוגש עם גלידה וקצפת, קרמל מלוח וקרמבל (74 ₪) אכן מושחת , מתוק ומפנק.



 

ניתן לקיים במסעדה אירועי שף של עד 80 מוזמנים עם תפריט בהזמנה אישית, עם אווירה צעירה ומזמינה

בפייסבוק- לחצו כאן

טלפון- 04-662-6791

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה