רשומות

יום שישי, 16 באפריל 2021

לאכול על גדות החצבני : תוכלו לבחור בקלומפוס- דיינר בורגר אמריקאי, פאי מאי- אוכל רחוב תאילנדי או יוגצ'ה- יוגורט ושייקים תאילנדים. אנחנו בחרנו לטעום מהכל!

הצפון פורח, הכל ירוק. הנחלים זורמים בשצף קצף וזה הזמן הכי מתאים לטיולים. הגעתם לצפון, אתם מטיילים בכיף, היכן תעצרו לאכול? אנחנו עצרנו בגן הצפון ובחרנו בקלומפוס וזאת מכיוון ששמענו מחברים המלצות חמות על ההמבורגרים הנהדרים שלהם. כאשר הגענו המליץ לנו אופיר המנהל את המקום לטעום גם מאוכל הרחוב התאילנדי של פאי מאי ועשינו כעצתו ולא הצטערנו. ולקינוח, בחרנו לטעום מהשייקים והיוגורט של יוגצ'ה.

קלומפוס מעוצבת כדיינר אמריקאי נעים. שמה ניתן לה על שם סבתו של הבעלים אייל אלחנתי וגיא פייגלסון שהם גם הבעלים של פאי מאי, יוגצ'ה ופוקצ'ה. בקלומפוס תמצאו המבורגרים מבקר או כבש עם מגוון תוספות מעניינות כמו גבינת עיזים, אבוקדו, ביצת עין ועוד, תמצאו עוף בגריל וכנפיים ברוטב וגם נקניקיות שמכינים במפעל הבשר הנמצא בקיבוץ דפנה. למעשה, לא רק הנקניקיות אלא גם ההמבורגרים מיוצרים במפעל ונמכרים גם במעדנייה ליד ( ביקרנו במקום וארחיב על כך בהמשך) המחירים במקום אטרקטיביים ממש ויש גם דילים והוזלות משמעותיות החל מהשעה 21.30.

האווירה בקלומפוס משוחררת ונעימה מאד. ניתן לשבת גם במרפסת בחוץ, אך היה לנו קר מדי והעדפנו לשבת בתוך המסעדה.

אנחנו בחרנו בהמבורגר בקר שלווה בציפ'ס עסיסי אמיתי ובכוס בירה צוננת. ההמבורגר היה גדול ועסיסי, עשוי בדיוק במידה הנכונה, רך וטעים מאד. וכמו שאמר לנו אופיר, מנהל המקום "המבורגר כזה לא תאכלו בשום מקום אחר" צדק! אחד האיכותיים והטעימים שאכלנו.

פאי מאי הסמוכה, מציעה אוכל רחוב תאילנדי ונפתחה בעקבות ביקור של הבעלים בתאילנד והתלהבותו מהאוכל הטעים. תוכלו למצוא במקום סלטים כמו סלט פפאיה וסלט אטריות שעועית. מרקים, מוקפצים כמו פאד תאי, פאד קפאו, נודלס לילדים, עוף בקשיו וגם תבשילי קארי אדום, פיש קארי ותוספות כמו סטיקי רייס ואורז יסמין.

אנחנו בחרנו בסלט פפאיה, סלט עוף ופאד סייאו.

סלט הפפאיה מוגש עם סטיקי רייס ויש בו פפאיה ירוקה, גזר, עגבניות שרי, שעועית תאילנדית , שום, צ'ילי חריף,לימון, סוכר דקלים, רוטב דגים ובוטנים (32 ₪) זו מנה מרעננת, מתאימה לפתוח איתה את הארוחה, קלה וטעימה.

סלט עוף ועשבים- מוגש עם סטיקי רייז ויש בונענע, בצל, בצל ירוק, כוסברה, צ'ילי חריף, מחית צ'ילי, אורז קלוי, שום, רוטב דגים וסוכר דקלים. הוא מוגש לצד עלי חסה פריכים והוא עשיר בטעמים ותבלינים, מיוחד ושונה מסלטי עוף סטנדרטיים. (36 ₪)

פאד סייאו – מוקפץ אטריות ואפשר לבחור בין טופו,עוף, בקר או שרימפס. מכיל ברוקולי, כרובית בעונה, עלי ברוקולי, בצל, בצל ירוק, שום, גזר, ביצה ופלפל לבן. זו היתה מנה מצוינת, טעימה מאד ומשביעה מאד. (50-58 ₪)

את הקינוח בחרנו ביוגצ'ה שייק פירות על בסיס חלב קוקוס ויוגורט. נהדרים! השייק הרענן היה טעים מאד וכך גם היוגורט.אל תוותרו!

הישיבה במסעדה היא על בסיס מקום פנוי וההגשה בשרות עצמי. לא ניתן להזמין מקום מראש. ניתן להזמין טייק אווי.

פתוח כל השבוע משעה 12.00 עד 23.00. לא כשר. מתחם גן הצפון, כביש 99, הגושרים.

פייסבוק- קלומפוס

למחרת בבוקר, נסענו לבקר במפעל הבשר ובמעדניה של קלומפוס בקיבוץ דפנה. משם מגיעים ההמבורגרים הטעימים שאכלנו. לשמחתי, אפשרו לנו לבקר במפעל ושגיא לוי השקוטייר והשף ליווה אותנו והסביר על התהליכים השונים. את מנכ"ל המפעל זוהר אלחנתי פגשנו מכין נקניקיות.

הסטנדרטים במפעל גבוהים במיוחד ועומדים בכל התקנים הבינלאומיים. שגיא הכניס אותנו למקררים והראה את הנתחים המובחרים המשמשים להכנת התפריט. הכל טרי מאד ומטופל בקפדנות רבה כששגיא מלווה כל שלב ושלב. הסדר והניקיון מרשימים ממש וגם אנחנו לבשנו חלוקים וכובעים חד פעמיים בעת הביקור. שגיא סיפר לנו שבסיום היום כל העובדים מנקים במשך זמן ממושך את כל המשטחים וסביבת העבודה ואכן הכל מבריק ומצוחצח.

שגיא לוי ומקרר הבשרים

ראינו את המכונות המכינות המבורגרים והתמזל מזלנו לצפות באופן שבו מכינים נקניקיות. מדובר על נקניקיות מנתחים מובחרים וראינו את המתכונים המשמשים להכנה. זו נקניקיה שכל אחד מכם היה רוצה לטעום.

מנכ"ל המפעל זוהר מכין נקניקיות.

לאחר הביקור הבנתי מדוע ההמבורגרים בקלומפוס כה טעימים ומיוחדים.

ניתן לרכוש בשרים, המבורגרים ונקניקיות במעדנייה וגם מבחר עשיר של מעדנים איכותיים, יינות, תבלינים ועוד. למי שמתכוונים למנגל זה המקום הכי מתאים ומומלץ לרכישת כל המוצרים הדרושים. החל מבשרים וכלה בקינוחים.

לסיכום- קלומפוס מציעה חוויה כוללת המתאימה לכל מי שאוהב המבורגרים טעימים תוצרת עצמית, לשלב בין מאכלים, ולבלות באווירה קלילה ומשוחררת. מי שמעדיף מסעדת שף יבחר בפוקצ'ה. מי שרוצה להתנסות באוכל רחוב תאילנדי יבחר בפאי מאי. אנחנו נהנינו מהאוכל הטעים המגיע ממפעל הבשר ואני ממליצה בחום להגיע למעדניה המצוינת או למסעדה וליהנות ממה שיש לה להציע. אנחנו נשוב , בכך אין ספק.

גילוי נאות: היינו אורחי מסעדת קלומפוס.