רשומות

יום רביעי, 18 בנובמבר 2020

הכירו את ה"CRYOTHERAPY" – טיפול באמצעות קור להתחדשות וטיהור מערכות הגוף שמציעה רשת LASER FITS

טיפולים חדשים המיועדים להתחדשות ואנטי אייג'ינג תמיד מסקרנים אותי ואני אוהבת להתנסות ולהכיר שיטות חדשניות ומתקדמות לריפוי וטיהור הגוף.

אחת מהשיטות המהפכניות היא שיטת ה"קריותרפיה" אשר באמצעות טיפול בקור, מצליחה להגיע לתוצאות מצוינות במגוון בעיות בריאות. את השיטה אימצו סלבס רבים בארץ ובעולם ויש אף כאלה שמחזיקים מכשירים בביתם.

מאיה שצברג, בעלת רשת LASER FITS, הביאה את הטיפולים פורצי הדרך לסניפי הרשת בנשר ובבת ים. היא מאמינה מאד ביכולת של טיפולי הקור לסייע במגוון תחומים והדביקה אותי בהתלהבותה מהטיפולים וכך הגעתי השבוע לעבור טיפול בסאונת קור במינוס של 150 מעלות כשאני תוהה איך גופי יעמוד בכך ואיך אצליח להתמודד.

מהם טיפולי קריותרפיה?

מדובר על טיפול שנמשך 3 דקות בלבד! הגוף נחשף בזמן זה לטמפרטורות קיצוניות של עד מינוס 150 מעלות. נכנסים לתוך מכשיר משוכלל והטמפרטורות יורדות אט אט. הקור הוא יבש וגז חנקן ממלא את התא. החשיפה לקור גורמת לחיישני החום בגופנו לשלוח אותות למוח המפעיל את מנגנון ההישרדות, כדי להתמודד עם נזקים אפשריים לאיברים חיוניים בעקבות הקור העז. המוח מפעיל את מנגנוני הריפוי ודוחס לתוך הדם אנדורפינים, אדרנלין, חמצן, אנזימים והורמונים. רמת החמצן בדם עולה, מתחילים תהליכי טיהור, האצה של התחדשות וצמיחת תאים בריאים. למעשה, קיימת התחדשות של כל מערכות הגוף, האנרגיה עולה ויש גם עיכוב בתהליכי ההזדקנות.



באילו תחומים ניתן להיעזר בטיפולי קריותרפיה?

הטיפולים מסייעים לחולי פיברומיאלגיה, לסובלים מכאבים כרוניים, לסובלים מעייפות כרונית ובעיות בשינה, למיגרנות כרוניות, לדלקות במפרקים, מחלות עור כמו פסוריאזיס, אנטי אייג'ינג, הפרעות בדרכי הנשימה, דיכאון ומצבי רוח, חיזוק המערכת החיסונית, אקנה, איזון הורמונלי, התכווצויות שרירים, כאבי גב ועוד.

במהלך הטיפול שורפים עד 800 קלוריות, כך שזה מועיל גם להרזיה.

התנסות אישית

הגעתי לסניף LASER FITS הנמצא בנשר, במתחם חדר הכושר ICON. את פני קיבלו בנות הצוות קארין ואינה הנחמדות והמנוסות שיחד עם מאיה שצברג, הבעלים והמנהלת, הסבירו לי על התהליך שאעבור ונתנו לי למלא הצהרת בריאות מפורטת. לאחר מכן נכנסתי לחדר שבו נמצא המכשיר והתבקשתי להתפשט וללבוש חלוק. קיבלתי נעלי בית מחממות שאותן נעלתי מעל הגרביים שלי ונכנסתי לתא. ברגע שהתא נסגר הורדתי את החלוק. התא מרווח וניתן להסתובב בו. יש מעלית קטנה שהרימה אותי לגובה הרצוי וכשהייתי מוכנה הופעל המכשיר והטמפרטורה החלה לרדת. גז חנקן מילא את התא ומאיה ביקשה ממני לעצור את הנשימה ו"לצלול" פנימה כדי שגם עור הפנים ייהנה מהתועלות של הטיפול. עשיתי זאת פעמיים למשך זמן של עשר שניות ועשרים שניות.

בוידאו כאן תוכלו לראות את מהלך הטיפול

למרות שמדובר בטמפרטורות קיצוניות לא ממש חשים זאת. בדקה האחרונה היה לי קר יותר אבל זה היה לגמרי נסבל. מדובר על 3 דקות בלבד וזה חולף ביעף. הרבה יותר מהר ממה שהעליתי בדעתי. לאחר שיצאתי מהתא התבקשתי לנוח וכיבדו אותי בשתייה ופינוקים. חשתי מעט דקירות חום ברגליים, אבל זה חלף מידית. בחצי השעה לאחר הטיפול לא חשתי שום דבר מיוחד, או שינוי שאוכל להצביע עליו.

כך נראה המכשיר מבפנים

אני במינוס 138 מעלות. נהנית מכל רגע.



לאחר שהגעתי הביתה ופרק הזמן שעבר מאז הטיפול עמד על יותר משעה, חשתי מלאת מרץ ואנרגיה, מצב הרוח היה מרומם, כל מה שהייתי צריכה לעשות נעשה במהירות ובקלות ועור הפנים נראה קורן ממש. כאב שהיה לי בכף הרגל נעלם ועד עכשיו (יומיים אחרי) לא חזר ובלילה ישנתי מצוין. תוצאות הטיפול היו כה טובות לי שאני כבר מתכננת את הטיפול הבא ורוצה שוב לחוש את תחושת ההיי הנהדרת שחוויתי.

אין מה לחשוש מפני הקור. גם אנשים שסובלים מקור יכולים לעמוד בטיפול שבעיניי הוא קצר וקל. שלוש דקות ותוצאות מעולות. החיוניות עלתה, המרץ, האנרגיה, מצב הרוח. פשוט נהדר.

מספר הטיפולים הנדרש לכל אחד נקבע לפי הבעיה הספציפית ובדרך כלל מומלץ לעבור עשרה טיפולים ולהחליט על המשך בהתאם. אמנם, גם לאחר טיפול אחד חשים עלייה באנרגיה ובמצב הרוח וישנים טוב יותר. אך כדי להגיע לתוצאות מקסימליות נדרשים מספר טיפולים.

יש לציין שהסניף פועל תחת הנחיות התו הסגול ושומר בקפדנות על ההנחיות.

ממליצה בחום.

רשת LASER FITS סניף נשר – דרך בר יהודה 147 בתוך מתחם חדר הכושר  ICON

                         סניף בת ים- קניון, יוסף טל 92 בתוך מתחם חדר הכושר ICON

להתקשרות: *5404

פייסבוק- לחצו כאן

 

2 תגובות: