רשומות

יום רביעי, 11 בנובמבר 2020

סובלים בחורף מעור יבש וסדוק או עור אדמומי ומתקלף? הכירו את סדרת יו- לקטין של ד"ר פישר


 

הסתיו כבר כאן ותכף מגיע החורף. עונת החורף אהובה עלי. ריח הגשם והאדמה הרטובה, התכרבלות בפוך וצפייה בסרטים ישנים, פירות הדר ומרקים מהבילים. אבל, יש דבר מה שאני פחות אוהבת בחורף וזה יובש העור. כבר למדתי שכאשר הטמפרטורות יורדות ומתחילים לחמם את הבתים העור שלי הופך ליבש יותר ואדמומי. זו תופעה נפוצה בקרב נשים וגברים ומתרחשת בעקבות היובש באוויר. רבים סובלים מעור סדוק, יבש ומתקלף.

אז מה עושים? הכירו את סדרת יו- לקטין של ד"ר פישר, סדרה מובילה לטיפול אינטנסיבי ולהקלה בעור יבש. ועכשיו חדש חדש - קרם ידיים טיפולי פורטה 10% וחמאת גוף טיפולית.

אצל כל אחד מאתנו יובש העור בא לידי ביטוי באופן שונה. אצלי זה עור מגרד ואדמומי במיוחד במרפקים ובגב כפות הידיים. אצל אחרים הביטוי יכול להיות עור מחוספס וחסר ברק או אדמומי ומתקלף ומלווה גם בגרד.

במעבדות ד"ר פישר פיתחו את סדרת יו- לקטין (U-LACTIN)  העוזרת בטיפול והקלה של תסמיני היובש. זו הסדרה המקיפה ביותר לטיפול אינטנסיבי ומניעת יובש עור מכף רגל ועד ראש והינה המומלצת ביותר על ידי רופאי העור בישראל ועל ידי עמותת אי"ל (האגודה הישראלית לסוכרת)


לקראת עונת החורף הקרובה, משיקה ד"ר פישר את יו-לקטין קרם ידיים טיפולי פורטה 10% המיועד לעור יבש במיוחד, פגום, מעובה, סדוק ומחוספס ואת יו- לקטין חמאת גוף טיפולית, לעור יבש במיוחד. שני התכשירים עברו בהצלחה בדיקות לחות ל-48 שעות במעבדת מחקר מובילה באירופה ובדיקת סנסיטיב המעידה על התאמתם לעור רגיש.

 

 

יו -לקטין קרם ידיים טיפולי פורטה 10%




מדובר על קרם ידיים המיועד לעור יבש במיוחד, פגום, מעובה, סדוק ומחוספס

הקרם מכיל:

·         2.5% חומצה לקטית Lactic Acid ו-10% אוראה Urea מעשירים ומסייעים באיזון מחדש של רמת הלחות בעור יבש.

·         AQUAXYL- רכיב חדשני המסייע בשיפור יכולתו הטבעית של העור לספוג ולאגור לחות, לשמירה על מאזן הלחות הטבעי של העור לאורך זמן.

·         שמן שקדים- מעניק לעור לחות, רכות, הזנה אינטנסיבית ומסייע בהחייאת העור.

·         חמאת שיאה ופרו ויטמין B5- מסייעים בהענקת לחות וריכוך העור.

·         ויטמין E- אנטי אוקסידנט המסייע בנטרול רדיקלים חופשיים ובהגנה מפני נזקי סביבה ואקלים.

·         ללא פראבנים 

התנסות אישית:

ריח הקרם כמעט אינו מורגש, עדין מאד מאד ומאפשר להשתמש בבושם. הוא נמרח בקלות, נעים למגע ומיד עם המריחה חשתי שינוי ממשי בתחושת העור שהפך להיות רך, הרבה פחות מחוספס ועשיר בלחות. אני משתמשת בקרם פעמיים ביום, בבוקר ובערב וזה אחד מקרמי הידיים הטובים שהיו לי. אכן מבטיח ומקיים!

מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ₪, תכולה: 100 מ"ל

יו-לקטין חמאת גוף טיפולית לעור יבש במיוחד

 




 

מדובר על תכשיר בעל נוסחה מחוזקת ומועשרת במרכיבים המסייעים בריכוך ובהזנת העור

 

מכיל:

·         0.5% חומצה לקטית Lactic Acid ו-7% אוראה Urea מעשירים ומסייעים באיזון מחדש של רמת הלחות בעור יבש.

·         קומפלקס שמנים ממקור צמחי- שמן זית, שמן כותנה ושמן שקדים המסייעים בשמירה על לחות העור ותורמים לריכוך, גמישות והזנת העור.

·         ויטמין E- אנטי אוקסידנט המסייע בנטרול רדיקלים חופשיים ובהגנה מפני נזקי סביבה ואקלים.

·         ללא פראבנים, SLS ו-SLES




יו-לקטין חמאת גוף צילום- יעל האן

התנסות אישית:

לחמאת הגוף ריח עדין מאד שכמעט אינו מורגש. קל למריחה ונספג היטב. לאחר המריחה העור הרגיש רווי בלחות, נעים מאד למגע ואף נראה טוב יותר. האדמומית במרפקים, ממנה אני סובלת, נעלמה לגמרי וכך גם תחושת החספוס של העור. אני משתמשת בחמאת הגוף לאחר מקלחת ומרוצה מאד.

מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 ₪, תכולה: 200 מ"ל

סדרת יו-לקטין של ד"ר פישר מעניקה מענה לסובלים מעור יבש עד יבש במיוחד. כמו כן, הסדרה מתאימה כתוספת לטיפול במחלות המתבטאות ביובש עור ואדמומיות. תכשירי הסדרה מכילים מרכיבים פעילים המשפרים את רמת הלחות של העור בטווח המיידי וגם בעתיד. התכשירים מיוצרים על פי תקני האיכות הגבוהים ביותר, תחת ביקורת קפדנית כמקובל בתחום התרופות. שימוש יומיומי קבוע בתכשירי יו-לַקְטִין ישפר באופן משמעותי את מרקם העור ומראהו.

על חברת ד"ר פישר

בעולם מלא בהבטחות אני סומכת על ד"ר פישר: בד"ר פישר משלבים למעלה מ-55 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר. מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו תקן הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה