רשומות

יום שבת, 28 בנובמבר 2020

סנו משיקה מוצרים חדשים לחדרי האמבטיה והשירותים- מסדרת 99.9% מטליות המחטאות ומשמידות 99.9% מהחיידקים וסנובון עם אפקט בישום מוגבר הצובע את המים בכחול מרענן





מוצרים חדשים לחדרי האמבטיה והשירותים שיעזרו לי לחטא ולנקות ביתר יעילות, מעוררים תמיד את סקרנותי ואני מיד בוחנת את יעילותם והאם עושים עבודה טובה. הפעם, מדובר במוצרים חדשים של סנו. מטליות מסדרת 99.9% המחטאות, מנקות ומבריקות וסנובון- סבון מוצק לאסלה עם אפקט בישום מוגבר המנקה, מונע הצטברות אבנית ומפיץ ניחוח.

מטליות 99.9% לחדר האמבטיה והשירותים




מדובר על מארזי מטליות המחטאות ומשמידות 99.9% מהחיידקים, הן מנקות ומבריקות בקלות ועשו לי חיים קלים. מעבירים מטלית על המשטחים הדורשים חיטוי וניקוי ובזה סיימנו.

 

המטליות הייחודיות מחטאות ומשמידות 99.9% מהחיידקים, מסירות ביעילות כתמי אבנית ושאריות סבון, מנקות ביסודיות ומבריקות בקלות את חדר האמבטיה והשירותים. 

 

 צלם ישראל כהן

המטליות מתאימות לניקוי וחיטוי ברזים, כיורים, אמייל, שיש, קרמיקה, כלים סניטריים, מושב האסלה וכד' ומחטאות מגוון חיידקים כגון: ליסטריה, סלמונלה וא-קולי.

 

מניסיון שלי תוך 3 דקות חדר האמבטיה והשירותים מחוטא ומבריק. מאד נוח וקל ומאד יעיל. התלהבתי ממש.



 

  • בחבילה 50 יחידות, שלש חבילות במארז 
  • מחיר:  19-20 שקלים (לפי אתר פרייסס)

 

להשיג ברשתות השיווק

 

סנובון- סבון מוצק לאסלה עם אפקט בישום מוגבר הצובע את המים בכחול מרענן


סנובון לאסלה מגנוליה ונרולי צלם טל אזולאי סטודיו


סבוני אסלה הם מוצר שאי אפשר בלעדיו. לי חשוב שמלבד הריח הנעים הם גם ימנעו אבנית, ירעננו וינקו את האסלה. זה בדיוק מה שסנובון עושה! חגיגה של ניחוחות מבושמים, פרחוניים ועוצמתיים בחדר הרחצה שלי. הסבון החדש מרענן, מבשם ומנקה.

 ניתן לבחור בין ריחות של מגנוליה ונרולי או לוטוס וסחלב. אני ניסיתי את ריח הלוטוס וסחלב, הם מפיצים ניחוח נעים ופרחוני שנותר לאורך זמן וזה מעולה. חשים את אפקט הבישום גם לאחר חצי שעה.

 מעבר לניחוח הנעים הסבון גם מנקה ביעילות ומעניק צבע כחול עז למי האסלה בעת ההדחה.

 סנובון עם 5 הפעולות במוצר אחד: מנקה ומבריק את האסלה, מונע הצטברות אבנית, מסייע בשמירה על היגיינה, מפיץ ניחוח נעים עם בישום מוגבר ומעניק צבע כחול מרענן למי האסלה בעת הדחת האסלה.

 

  • 3 יחידות באריזה
  • מחיר: 10-12.90 שקלים (לפי אתר פריסס)

 

להשיג ברשתות השיווק

 

בקרו באתר סנו לטיפים ומידע על מוצרים, שימוש נכון והדרכה בעולמות התוכן.

 

למידע נוסף היכנסו לאתר www.sano.co.il ולפייסבוק https://www.facebook.com/sano.co.il

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה