רשומות

יום ראשון, 1 בנובמבר 2020

חברת "לבנדר"- מוצרי קוסמטיקה טבעיים וידידותיים המיוצרים בעבודת יד

 


שולחן מוצרי הקוסמטיקה שלי מלא במוצרים שונים. בשנים האחרונות התעמקתי בנושא ואני מעדיפה מוצרים טבעיים ואורגניים כיוון שהם בריאים יותר לעור וידידותיים לנו ולסביבה.

חברת "לבנדר" היא חברה כזו. חברה של קוסמטיקה טבעית 100% שהמוצרים שלה מיוצרים מחומרי גלם משובחים מכל העולם ובעיקר מישראל. המוצרים מיוצרים בעבודת יד מוקפדת ישראלית מקומית בסטנדרטים גבוהים ובאישור משרד הבריאות.

החברה מייצרת מגוון רחב של מוצרים: שמנים אתריים, מוצרי טיפוח לעור הפנים הכוללים קרם פנים טבעי, קרם פנים לעור יבש וקרם פנים לעור שמן, סרומים וקרמי עיניים, מוצרים לשיער כמו שמפו, סרום וצבע טבעי, מוצרי טיפוח לגוף הכוללים קרם גוף טבעי, קרם ידיים טבעי ופילינג טבעי, מוצרים טבעיים לתינוקות, מוצרי טיפוח טבעיים לגבר כמו מוצרי גילוח וקרם פנים ודאודורנט, קרם הגנה טבעי ועוד.

כל המוצרים ללא אריזה חיצונית נוספות (קופסא) וכל האריזות הם אריזות זכוכית או פלסטיק העובר מיחזור בקלות – עושים הכל על מנת להקטין למינימום את ההשפעה על הסביבה.

התנסות אישית

אני התנסיתי ב-2 מוצרים של החברה. דאודורנט טבעי ללא סודה לשתייה וללא אלומיניום וסבון נוזלי טבעי. שני מוצרים המתאימים לבעלי עור רגיש ועדין.

דאודורנטים טבעיים עם מינרלים מים המלח

דיאודורנט מינרלי חברת לבנדר  צילום- יח"צ

הדאודורנט עדין ונעים למגע, ללא אלומיניום וללא סודה לשתייה שעלול לגרום לגירוי העור. הוא ארוז בסטיק אסתטי סגול עם מכסה כפול המגן על המוצר ושומר עליו.

הדאודורנט הוא על בסיס שמנים וחמאות צמחיים עם פטנט של תערובת מינרלים ייחודית מים המלח המונעת ריח זיעה שאינו מפריע לתהליך ההזעה הטבעי והחשוב. אין בו חומרים משמרים ופרבנים והוא ללא SLS  ותוצרי נפט או אלכוהול ושאר כימיכלים. עשוי מחומרים טבעיים וטבעוניים, ללא חומרים מהחי ומתאים לבעלי עור רגיש ועדין.

אני התהלכתי איתו יום שלם, הוא נספג בעור בקלות ולא היה כל ריח של זיעה שזה נהדר.

ניתן למצוא את הדאודורנט גם בניחוח פטשולי רוזווד שיתאים לגברים שאוהבים ניחוח חריף ונקי.

הדאודורנטים עשויים 100% חומרים טבעיים, 100% חומרים פעילים, טבעונים ומרוכזים פי 5 ממוצרים רגילים. הם מיוצרים בכמויות קטנות ויש להם תוקף של 18 חודש מיום הייצור.

 

הדאודורנטים מתאימים גם לילדות ונערות הצורכות דאודורנט כבר מגיל צעיר.


מחיר לצרכן 49 ש'  (תכולה 50 מ"ל).

 

סבון נוזלי טבעי לבנדר

 


מדובר על סבון נוזלי משמן זית כתית. הסבון עדין ונעים לשימוש. והניחוח הוא ניחוח עדין ונעים של שמן לבנדר. הוא מבוסס על שמן זית כתית (מעל 75% מהשמן)שמן קוקוס ושמן קיק יחד עם שמן אתרי טהור לבנדר ולכן מתאים לגילאים שונים. אין בו SLS או כימיקלים והוא 100% מרכיבים ממקור טבעי ושמנים אתריים בלבד. אין בו חומרים משמרים, ללא תוספת מלח להסמכה, ללא תוצרי נפט, ללא חומרי ריח מלבד שמנים ארומטיים. מתאים גם לטבעונים.

 

אהבתי את תחושת הלחות של אחרי הרחצה ושמחתי לראות שהסבון אינו מייבש את העור. ריחו היה נעים מאד ועדין והוא אחד מהסבונים הנוזליים הכי מוצלחים שהיו לי.

 

את המוצרים ניתן להשיג באתר החברה  www.lavender.co.il  בחנויות הרשת בכרכור- נעורים 54, תל אביב- שרונה מרקט וכפר סבא- קניון ערים. 

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה