רשומות

יום שלישי, 25 באוגוסט 2020

סוף סוף חוזרים לקולנוע בעזריאלי חיפה ומובילנד. בדרך לסרט עוברים ב"אוטו כנאפה"


 

מעולם לא שיערתי שאשמח כל כך להזמנה לבוא לקולנוע ולצפות בסרט. אבל, אחרי חצי שנה שאי אפשר היה ללכת לסרט, הבשורה על השקת הקולנוע הפתוח שהשיקו עזריאלי חיפה ומובילנד שימחה מאד. וכך, ביום שלישי, יחד עם בני דור, שמנו פעמינו לעזריאלי חיפה לצפות בסרט הצרפתי "התקופה היפה בחיי". ממנו נהנינו מאד.



ההשקה החגיגית התקיימה בשבת וכ-180 איש הגיעו להקרנה. הסרט שהוקרן בטרום בכורה היה "אפליקציה סוף" ואני מתכננת לצפות גם בו.

עופר שביט מנכ"ל עזריאלי חיפה אמר: "ההתרגשות אדירה, לראות אנשים חוזרים לבלות אחרי חצי שנה שלא צפו בסרטים, זה ממלא את הלב!"

 

על הארגון המתוקתק והפרסום: מנהלת השיווק של הקניון תמי מור יוסף, ועל היח"צ: משרדה של אורית שחם- וואלך.

 

בין המוזמנים שנהנו מחבילת כיבוד שחיכתה להם סגורה שמית, ע"פ כללי התו הסגול, נצפו אנשי תקשורת ביניהם: רחלי בן גלים, שהגיעה יחד עם החבר הטוב ניקולאי קדוש, אלירן טל דובר עיריית חיפה שהגיע יחד עם ילדיו, יורם מארק רייך ודינה רפאל, הדס בן ארצי, לימור גרובר, האינסטגרמרית מורן הרוש ובעלה גילי, שרה איקו, נוגה כרמי, אבנר קורין ועוד. עוד נצפו אביטל ויעקב מגן, יוסי סרור ועוד רבים.

 

מימין תמי קפלון, אורית שחם- וואלך,, אביטל מגן, לימור גרובר, רחלי בן גלים, יוסי סרור, גלית נחום ואסף כהן צילום שרה איקו

לשמחתנו, מזג האוויר מאפשר הקרנת סרטים תחת כיפת השמיים ותוך הקפדה על כללי התו הסגול. הישיבה מתקיימת בקפסולות ובמקום יש כ-150 כסאות עץ מרופדים המאפשרים ישיבה נוחה וצפייה נעימה. אפשר גם להזמין מראש חבילות מזון ומשקאות וכמובן פופקורן, כי איך אפשר בלי.

 הקולנוע יפעל בהקרנות מידי ערב, עד אמצע אוקטובר. מחיר כרטיס: 30 ₪ לרשימת הסרטים ורכישתם, יש להתעדכן באתר מובילנד. ויש סרטים גם לילדים וגם למבוגרים.

 

לפני הסרט ביקרנו ב"אוטו כנאפה" הראשון בארץ ונהנינו מאד מכנאפה נפלאה וגלידת מלבי מיוחדת. את הקונספט הייחודי הגו בעלי המקום צח כהן ואבישי איבגי. הם מציעים כנאפה בתוך קרון בסגנון טוק טוק תאילנדי.

 

אבישי, אנוכי ואחת העובדות

שוחחתי עם אבישי שסיפר לי עד כמה הוא נהנה להגיע כל בוקר לעבודה. "המתחם הזה הוא מתחם שמח הממלא את האנשים שמחה" אמר לי. "אנשים מגיעים מכל רחבי הארץ לטעום את הכנאפה שלנו והתגובות נהדרות".

ואכן, מוזיקה שמחה מתנגנת במקום. הכנאפה נעשה לעיני הלקוחות ואפשר לבחור בכנאפה קלאסית, כנאפה ללא סוכר, כנאפה עם גלידה ואפילו כנאפה לטבעוניים שיוכלו ליהנות גם הם.

 



הכנאפה נהדרת! אחת הטעימות שאכלתי. יש בה רוטב פיסטוקים משגע. הגבינה היא גבינת מוצרלה ועוד גבינה בייצור מקומי. המתיקות מעודנת מאד וזה מעולה.

בנוסף, טעמנו גם גלידת מלבי מיוחדת עם רוטב אבטיח ורוטב מנגו פסיפלורה. ההפתעה: סוכריות מתפוצצות מעל שמוסיפות טוויסט שובב בפה.

 


אני ממליצה בחום להגיע ל"אוטו כנאפה" ולטעום גם מהכנאפה וגם מהגלידה. ההנאה מובטחת. לא רק מהמעדנים אלא גם מהעיצוב המיוחד, מפינות הישיבה שהזכירו לי זמנים אחרים עם לוח המודעות המיתולוגי. ואיך לא? עם צילום אינסטגרם הכרחי בתוך האוטו. ואם אי אפשר להגיע יש גם משלוחים לרחבי חיפה וטירת הכרמל.

 





מבצעים מיוחדים לעוקבים תוכלו למצוא בדף האינסטגרם - אוטוכנאפה- לחצו כאן

 

ובפייסבוק- לחצו כאן

 

 

2 תגובות: