רשומות

יום שני, 31 באוגוסט 2020

קולקציית הסתיו 2020 של נעמן לראש השנה מציגה מגוון עשיר של כלי בישול, אפייה, הגשה ואירוח בהנחה של 40%


 

לקראת החגים מציגה נעמן מגוון חדשני ועכשווי של מוצרים למטבח, לאירוח ולהגשה. בין המוצרים החדשים ניתן למצוא את סדרת מחבתות הנירוסטהFree your Cooking  בעלת רשת ביטחון ייחודית המגנה על ציפוי הכלי ומונעת שריטות; את Galaxy   סיר לחץ חדשני ובלעדי עם מנגנון פתיחה וסגירה ביד אחת! שזכה בפרסי עיצוב בינלאומיים יוקרתיים ובביקורות מצוינות בארץ ובעולם  וגם - מגוון עשיר של כלי הגשה ואירוח מבית היוצר האוסטרלי 'מקסוול&וויליאמס' המביא את הטבע במלוא הדרו לתוך הבית הישראלי בזמן שהוא הכי משתוקק אליו – תקופת הקורונה המגבילה ומונעת מאתנו להגיע רחוק, לצאת לטיולים וליהנות בחיק הטבע .

נעמן_שולחן_חג_פורצלן_סדרה_WASH_צילום_תמי_בר_שי_שרית_גופן

אני התחדשתי בתבנית יציקה לאפייה, העשויה יציקת אלומיניום להולכת חום מהירה ואחידה ועם ציפוי NON-STICK למניעת הידבקות. זו אחת התבניות המוצלחות שהיו לי. העוגה שהכנתי בה יחד עם נעמה, יצאה גם טעימה מאד וגם אלגנטית ומרשימה מאד. נרשמה התלהבות רבה.






נעמן, מותג ידוע ואהוב, מוביל את עולם הבישול והאירוח שנים רבות. הקולקציה השנה מרשימה, צבעונית ויפה.

כתמיד, יש בה דגש על פרקטיות ונוחות הבאות לידי ביטוי במגוון רחב של כלים המשמשים בו זמנית לבישול, לחימום, להגשה ולאחסון במקרר, כמו גם בגאדג'טים ובאביזרים משלימים חדשניים מהארץ ומחו"ל למטבח הביתי והמקצועי. 

 

נעמן_כלי_הגשה_ואירוח_פורצלן_סדרה_AUBERGINE_EPICURIOUS_צילום_תמי_בר_שי

דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ: "תקופה ארוכה ומאתגרת נכפתה על 'הכפר הגלובאלי' שלנו. זמן ממושך שבו המסעדות לא פעלו וברוב הבתים בארץ ובעולם, הפכו המטבחים לזירת פעילות קולינארית משמעותית – ממש מוקד פעילות 24/7. ולהיות בבית מתקשר מיד עם בישול ואפייה .זה גם מה שהביא לפרץ היצירתיות בעיצוב מוצרים שונים ואיתגר את מומחי 'נעמן גרופ' ומעצבי הסטודיו שלנו להביא לידי ביטוי את הכשרון והידע המקצועי ולהעניק לצרכן כלים איכותיים להצלחה ולחוויה מרגשת. בקולקצית סתיו חורף 2020 ולרגל חגי ישראל, הקפדנו שבעתיים על יצירת כלים ואביזרים שיעצימו את אווירת החג, יוסיפו מצב רוח אופטימי ושמחה לכל שולחן - זו המשימה שלנו. בתקווה שנתגבר על המשבר ונשוב במהרה לשיגרה".

 

נעמן_כלי_הגשה_ואירוח_סדרה_בוטניקה_במבוק_פייבר_צילום_תמי_בר_שי

בשורות מצוינות מביאה קולקציית ראש השנה בתחום הבישול. מוצר חדש על המדף! Free your Cooking - סדרת מחבתות נירוסטה המצטיינות ביכולת הולכת חום מהירה ואחידה והן בעלות ידית חלולה שלא מתחממת ומבטיחה אחיזה נוחה ובטוחה. למחבתות גם רשת ביטחון ייחודית המגנה על ציפוי הכלי ומונעת שריטות. את סדרתFree your Cooking  ניתן להשיג ב- 3 גדלים של מחבתות (20 ס"מ, 24 ס"מ, 28 ס"מ) וגם מחבת ווק לאוהבי המוקפצים והבישול האסיאתי. כל הכלים שבסדרה מתאימים לכל סוגי הכיריים, כולל אינדוקציה, ולשימוש במדיחי כלים.

 

נעמן_מחבתות_נירוסטה_free_your_cooking_צילום_תמי_בר_שי

לקראת החג יוכלו לקוחות נעמן להצטייד גם בסיר לחץ חדשני ובלעדי – Galaxy אשר קיבל ביקורות מצויינות בארץ וגם בחו"ל. לסיר שנפחו 6 ליטרים (22 ס"מ) look  אלגנטי וניתן לבחור בין סיר בעל מכסה בצבע שחור, סגול או אדום. סיר איכותי קל לתפעול ונוח לשימוש עם אפשרות לפתיחה וסגירה ביד אחת בלבד ! - הסיר שיקל ויזרז את בישולי החג הקרב. ל- Galaxy שיוצר בדגש על סטנדרט הבטיחות המחמיר ביותר 6 התקני ביטחון לשימוש בטוח ויעיל, המהווה את השילוב האולטימטיבי של פרקטיות ויופי – ואכן, בנוסף לאיכויות זכה הסיר במגוון פרסי העיצוב הנחשקים והיוקרתיים, ביניהם IF Design Award

 

גבי אזור, מנהל רכש וסחר תחום בישול בנעמן גרופ, מציין: "בתקופת הקורונה שטרפה לגמרי את כל הקלפים, חווית הבישול במטבח הביתי התמקצעה, התעצמה והשתדרגה. קהל הבשלנים היום צמא עוד יותר למוצרים איכותיים, ייחודיים וחדשניים, כאלה שיעשו לו חיים קלים ומהנים יותר במטבח, והמטרה שלנו היא להעניק לו את המענה האולטימטיבי במחיר אטרקטיבי ובאיכות ללא פשרות".  

 

נעמן_קסרול_עגול_עם_מכסה_פורצלן_AUBERGINE_EPICURIOUS_צילום_שירה_רז

ב-Tutto arte הסטודיו לעיצוב של נעמן גרופ נתנו מעצבי הבית דרור לפנטזיה ולמחשבה המקורית והצליחו לשלב בקולקציה החדשה מגוון רחב של סגנונות וטקסטורות המוצאות ביטוי בעיצובים ייחודיים ובלעדיים. בקולקצית החג בולט במיוחד מוטיב הטבע הפראי והמרתק וחיות הבר המופיע בסדרות שונות של כלי הגשה ואירוח מפורצלן ומקרמיקה איכותיים. כך למשל, הסדרה Fig Garden בשילוב הצבעים סגול וירוק של המותג האוסטרלי המוביל 'מקסוול & וויליאמס', הנמכר ביותר מ-40 מדינות מסביב לעולם ושללא ספק כבש גם את ליבו של הצרכן הישראלי, מביאה עמה משב רוח מרענן וניחוח של סתיו. לסדרת Marini Ferlazzo של המותג המצליח אופי ויופי מיוחדים ונועזים בזכות איורי חיות הבר מונוכרומטיים עם הבזקי צבע נקודתיים. יצירת אומן משתקפת בכל איור המורכב למעשה מאוסף של פרחים וצמחים. מוטיב הטבע והפרחים בא לידי ביטוי גם בסדרות Botanica, Mustard ו-Solerno, וכך בזכות עושר ומבחר כלי האירוח וההגשה מכניסים מעצבי נעמן גרופ את הטבע לתוך הבית הישראלי בתזמון מדויק, כשכולנו כמהים אליו בצל הקורונה. 

 

נעמן_קרמיקה_כלי_הגשה_מסדרת_Fig_Garden_צילום__וכלי_הגשה_מפורצלן_AUBERGINE_EPICURIOUS_תמי_בר_שי

נעמן_סדרת_כלי_הגשה_מקרמיקה_Fig_Garden_צילום_תמי_בר_שי

נעמן_כלי_הגשה_color_basic_ניו_בון_ציינה_צילום_תמי_בר_שי


נעמן_כלי_הגשה_מפורצלן_סדרה_דיימונדס_צילום_תמי_בר_שי

עוד בתחום כלי הגשה: סדרת Kasbah עוצרת נשימה ושובת לב בצבעוניות שלה, גם היא של המותג 'מקסוול & וויליאמס', סדרת Wash מפורצלן בעיצוב אורבני עם הדפסי סיליקון בגווני שחור לבן, סדרת Black Rio המאופיינת בעיטורים גיאומטריים ומתאימה לתנור, למיקרו ולמדיח הכלים, וסדרת Color Basic בצבעי פסטל מרגיעים – כולן פרי יצירתו של הסטודיו Tutto Arte.


WASH_נעמן_צילום_שרית_גופן_פורצלן_סדרה

 

נעמן_קסרולים_מפורצלן_סדרה_EPICURIOUS_WHITE_צילום_תמי_בר_שי

נעמן מאחלת ללקוחות שנה טובה ומתוקה ולרגל החגים מציע 40% הנחה על קולקציית סתיו חורף 2020 שניתן להשיגה בסניפי המותג בפריסה ארצית ובאתר האונליין https://www.naamanp.co.il/ (משלוח חינם עד בית הלקוח בקנייה מעל 149 ₪).  וכמו בכל שנה, בנעמן חוסכים לצרכן לא רק בעלויות אלא גם בזמן ומציעים בחנויות המותג מגוון רחב של מארזי מתנה מהודרים ללא צורך בהמתנה מייגעת בעמדות האריזה. 

**בקניית 3 פריטים ומעלה

**המבצע בתוקף עד 23.9 ו/או עד גמר המלאי. על הזול מביניהם. אין כפל מבצעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה