רשומות

יום שבת, 15 בפברואר 2020

ספרי ילדים חדשים ומעניינים



ספרי ילדים חדשים ונחמדים לגילאי 4 ואילך. שלושה ספרי הרכבה תלת ממדיים- טרקטורים, רכבות וחלליות. בסדרת ידע חדשה "הסקרנים" ספר על גוף האדם, מאיור מקסים ונותן תשובות לשאלות בנושא. ספר הרפתקאות נחמד "המסע אל שבט שום-שום" מאת אורן סלונימסקי. לסיום, ספר קסום "משב-רוח וכישוף השמיים" שהוא הספר השני בסדרה לראשית קריאה "קסם חדי-הקרן" שכתבה דייזי מדואוז.

סדרת ידע חדשה לילדים: הסקרנים
"גוף האדם" מאת אן רוניי 



ספר בסדרת ידע חדשה ומעניינת מאד לילדים "הסקרנים". בספר מבחר שאלות המגרה את סקרנותו של הילד ומעודד אותו לחשוב, להתעניין ולהבין.

שאלות כמו: האם אתם הולכים לישון מוקדם או מאוחר? האם אתם מעדיפים מאכלים מתוקים או מלוחים? אלו שאלות שדרכן ניתן להגיע לשאלות חשובות כמו- מה קורה כשאנחנו אוכלים? ממה עשוי השלד שלנו? למה הדם אדום? למה אנחנו חולמים חלומות מוזרים?

ילדים הם סקרנים ויש להם הרבה שאלות.  הספר הזה מלא בתשובות ומאפשר לילדים לגלות הכל על הגוף המופלא והמרתק, בעזרת שאלות חכמות, עובדות מגניבות והמון איורים משעשעים. 

ספרים נוספים בסדרה: דינוזאורים, מדע.

"הסקרנים – גוף האדם" מאת אן רוניי, איורים: אנה גומז. מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 32 עמודים, מנוקד. מחיר לצרכן 68 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il           

הרפתקאות ענבר מאת אורן סלונימסקי


ספר משעשע וחביב מאד. הראשון בסדרת הספרים "הרפתקאות ענבר". כתוב באופן בהיר וקריא, מושך לקריאה ומעניין.

ענבר היא ילדה בכיתה ב' שחייבת לבחור חוג במסגרת הלימודים בבית הספר. אבל היא לא רוצה, כי אף חוג לא מעניין אותה, עד שהיא היא פוגשת את פרופסור גיא-גיא.

ביחד עם הפרופסור, יוצאת ענבר להרפתקאות בזו אחר זו, ובכל אחת מהן היא מגלה שאוצר לא חייב להיות בעל ערך כספי, זהב או יהלומים. גם לא מטבעות בתיבה. אוצר יכול להיות ספר עתיק או תרבות נשכחת מעולמות ישנים!

"מצאנו את עצמנו בלב המדבר, לבושים בחליפות צלילה, עם סנפירים על כפות הרגליים ושנורקל תקוע בפה – ארבעים וחמש מעלות חום בצל, ואנחנו לבושים כאילו אנחנו באמצע האוקיינוס. אבל הפרופסור ידע מה שהוא מתכנן, ותוך דקות התכנסו עננים מעל ראשינו, והאופק הצחיח נמלא בשיטפון, גשם זלעפות. מהר מאוד מצאנו את עצמנו שוחים בזרם נהר אל הלא נודע..." (מתוך הספר)


"הרפתקאות ענבר - המסע אל שבט שום-שום" הוא ספר הביכורים של אורן סלונימסקי, אבא לענבר, גיא ואדוה שלאחר אינספור הקראות ספרים לפני השינה לילדיו החליט לכתוב להם בעצמו ספרי הרפתקאות מלאים בהומור.

"הרפתקאות ענבר - המסע אל שבט שום-שום" מאת אורן סלונימסקי, איורים: עוזי בנימין, הוצאת "ספרי ניב", 130 עמודים. מחיר לצרכן 70 ש"ח, להשיג באתר ספרי סיון sivanbooks.co.il או בגרסה הדיגיטלית  בחנויות הספרים הדיגיטליים ברשת.

ספר חדש: מרכיבים טרקטורים בתלת-ממד

מכיל 4 דגמים קלים להרכבה / אין צורך בדבק או במספרים



הטרקטורים הם כלי רכב חזקים ושימושיים. הם בעלי מנועים חזקים, המסוגלים לגרור עגלות ומכונות חקלאיות שונות. הטרקטורים יכולים להוביל משאות כבדים על פני שטחי אדמה לא יציבים, וכן להסתובב בשטחים קטנים. בין אם הם משמשים בחוות חקלאיות או באתרי בנייה, תמיד אפשר להסתמך על הטרקטורים שיבצעו את העבודה הקשה. 

הספר "מרכיבים טרקטורים בתלת-ממד" בהוצאת "דני ספרים", לוקח אותנו לעולם המרתק של המכונות הגדולות והמועילות, המשמשות אותנו כבר שנים כה רבות בחקלאות ובאתרי בנייה. ספר מקסים ומהנה, המכיל מידע מרתק לראשית קריאה על סוגי הטרקטורים ואיורים ססגוניים ומרהיבים המעוררים לחיים את השדות, המטעים והכרמים. בין דפי הספר הקשיחים נמצאים ארבעה דגמים פשוטים להרכבה של טרקטורים (טרקטור בעל ששה גלגלים, קטפת קטניות, טרקטור לכריתת עצים ולפינוי הגזעים, טרקטור עם זרועות הידראוליות): אין צורך בדבק או במספרים, אלא רק להוציא את החלקים ולחבר אותם זה לזה לפי המספרים. ההרכבה בדגמים היא חלק מהלמידה והיא חשובה להורים לא פחות מגימיק ההרכבה.

ספרים נוספים בסדרה: "מרכיבים רכבות", "מרכיבים חלליות", "מרכיבים מטוסים", "מרכיבים מכונות" ו"מרכיבים דינוזאורים" הלוקחים אותנו לעולמות מופלאים.

           
"מרכיבים טרקטורים בתלת ממד", מאת ג'ו פולמן, איורים: מאט אדוארדס. דגמים: דיוויד וודרוף. מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", 10 עמודים, טקסט מנוקד. דפים קשיחים. מומלץ לגילאי 4 ומעלה (מכיל חלקים קטנים). מחיר לצרכן 88 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il     

ספר חדש: מרכיבים רכבות בתלת-ממד

מכיל 4 דגמים קלים להרכבה / אין צורך בדבק או במספרים


ברחבי העולם משמשות הרכבות להעברת נוסעים וסחורות ממקום למקום. יש סוגים רבים של רכבות, חלקן נוסעות על פני הקרקע, חלקן טסות במינהרות מתחת לאדמה, וחלקן מטפסות לאיטן במעלה הרים תלולים.

הספר "מרכיבים רכבות בתלת-ממד" בהוצאת "דני ספרים", לוקח אותנו לעולם המרתק של המכונות הגדולות והמועילות, שבעזרתן אנחנו עוברים במהירות ובנוחות ממקום למקום, ומובילים משאות כבדים. ספר מקסים ומהנה, המכיל מידע מרתק לראשית קריאה על סוגי הרכבות ואיורים ססגוניים ומרהיבים המעוררים לחיים את המסילה ואת הנוף הנשקף מחלונות הרכבת. בין דפי הספר הקשיחים נמצאים ארבעה דגמים פשוטים להרכבה של רכבות (רכבת קליע, מונוריל שהיא רכבת הנוסעת על מסילה אחת בלבד, רכבת נוסעים, רכבת משא): אין צורך בדבק או במספרים, אלא רק להוציא את החלקים ולחבר אותם זה לזה לפי המספרים. ההרכבה בדגמים היא חלק מהלמידה והיא חשובה להורים לא פחות מגימיק ההרכבה.

ספרים נוספים בסדרה: "מרכיבים טרקטורים", "מרכיבים חלליות", "מרכיבים מטוסים", "מרכיבים מכונות" ו"מרכיבים דינוזאורים" הלוקחים אותנו לעולמות מופלאים.

           
"מרכיבים רכבות בתלת ממד", מאת ג'ו פולמן, איורים: מאט אדוארדס. דגמים: דיוויד וודרוף. מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", 10 עמודים, טקסט מנוקד. דפים קשיחים. מומלץ לגילאי 4 ומעלה (מכיל חלקים קטנים). מחיר לצרכן 88 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il  

ספר חדש: מרכיבים חלליות בתלת-ממד

מכיל 4 דגמים קלים להרכבה / אין צורך בדבק או במספרים


אלפי רכבי חלל שונים שוגרו מכדור הארץ מאז שהמסע לחלל הפך אפשרי בשנות החמישים של המאה העשרים. לוויינים שוגרו למסלולם, חלליות הנחיתו בני אדם על הירח, ורכבי חלל רובוטיים יצאו לחקור את כוכבי הלכת במערכת השמש ואף מעבר להם.

הספר "מרכיבים חלליות בתלת-ממד" בהוצאת "דני ספרים", לוקח אותנו לעולם המרתק של חקר החלל – מהאדם הראשון שביצע הליכת חלל, דרך הנחיתה ההיסטורית על הירח, ועד שיגורם של רכבי חלל אל מאדים בחיפוש אחר חיים. ספר מקסים ומהנה, המכיל מידע מרתק לראשית קריאה על סוגי רכבי החלל השונים ואיורים ססגוניים ומרהיבים המעוררים לחיים את החלל העמוק שסביבינו. בין דפי הספר הקשיחים נמצאים ארבעה דגמים פשוטים להרכבה של חלליות (ווסטוק 1, מעבורת חלל, רכב החלל אוריון, טלסקופ החלל ג'יימס וב): אין צורך בדבק או במספרים, אלא רק להוציא את החלקים ולחבר אותם זה לזה לפי המספרים. ההרכבה בדגמים היא חלק מהלמידה והיא חשובה להורים לא פחות מגימיק ההרכבה.

ספרים נוספים בסדרה: "מרכיבים טרקטורים", "מרכיבים רכבות", "מרכיבים מטוסים", "מרכיבים מכונות" ו"מרכיבים דינוזאורים" הלוקחים אותנו לעולמות מופלאים.

           
"מרכיבים חלליות בתלת ממד", מאת ג'ו פולמן, איורים: מאט אדוארדס. דגמים: דיוויד וודרוף. מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", 10 עמודים, טקסט מנוקד. דפים קשיחים. מומלץ לגילאי 4 ומעלה (מכיל חלקים קטנים). מחיר לצרכן 88 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il  

ראשית קריאה - סדרה חדשה לילדים
קסם חדי הקרן מאת דייזי מדואוז
ספר שני: משב-רוח וכישוף השמיים

ספר שני בסדרה הבדיונית הנחמדה לראשית הקריאה "קסם חדי-הקרן" ספר שכולו דמיון ולוקח את הקוראים לעולמות רחוקים וקסומים.
בממלכה הרחוקה של העמק המכושף, החברות הכי טובות איישה ואמילי חווות הרפתקאות מדהימות עם חברותיהן חדות-הקרן.

כשחדת-הקרן המרשעת סלינה גונבת את התליון המיוחד של משב-רוח, חדת-הקרן של השמים, האויר בממלכה הופך מזוהם וכל יצורי הממלכה מתקשים לנשום כראוי. האם יצליחו הבנות לעזר למשב-רוח למצוא את התליון שלה ולהציל את הממלכה?

הצטרפו אלינו לסדרה חדשה ונפלאה שכולה קסם טהור!

"קסם חדי הקרן – משב-רוח וכישוף השמיים" מאת דייזי מדואוז. מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", 94 עמודים. מנוקד. מחיר לצרכן 78 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il       


2 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק