רשומות

יום ראשון, 5 באוגוסט 2018

LEONARDO SKIN CARE GROUP משיקה את קולקציית חמשת הגוונים



אני מלווה את חברת לאונרדו קוסמטיקה מזה זמן רב. התוודעתי למוצרי החברה לפני כשלוש שנים ומאז אלה המוצרים "שלי". הרי כולנו מחפשות מוצרים איכותיים, יעילים וטובים שיצליחו להותיר את עורנו צעיר, מוצק וזוהר. ומבחינתי, מוצרי הטיפוח של לאונרדו עוזרים לי להשיג זאת. מוצרים איכותיים ומעולים.

השבוע, הגעתי לצילומי הקולקציה החדשה של חברת לאונרדו. מדובר על קולקציה המבוססת על חמישה גוונים מנצחים המותאמים לקהל יעד רחב במיוחד של גברים ונשים. הגוונים המיוחדים והייחודיים לקולקציה נוצרו לאחר מחקר מעמיק אודות גווני העור של קהל צעיר ומבוגר בישראל, החל מגוון עור בהיר ביותר ועד לגווני עור כהים. החברה הישראלית שימשה מאז ומתמיד כור היתוך לעדות ומוצאים מרחבי התפוצות וכחברה מגוונת כל כך, ניתן לראות בתוכה אנשים עם טווח גווני עור שונים ומגוונים מאוד.

שוחחתי עם רוני ואיריס בר, בעלי החברה, על הקולקציה החדשנית ורוני הסביר לי כי " אנחנו רוצים לתת פתרון מתאים לכלל האוכלוסייה. כל אחד מאתנו צריך להשתמש בתכשירים קוסמטיים המגנים על העור ומיטיבים אתו והתפקיד של חברת לאונרדו הוא למצוא את הפתרון המתאים באופן אישי"

             איריס ורוני בר

"היכן ניתן לרכוש את המוצרים? "שאלתי. "מכיוון שמדובר על מוצרים בעלי הרכב חומרים פעיל כמו חומצות אמינו, חומצות היאלוראניות ופפטידים, רוב המוצרים נמכרים רק דרך קוסמטיקאיות מורשות היודעות להתאים את המוצר לעור הלקוח. עם זאת, חלק מהמוצרים נמכרים גם באתר שלנו. המוצרים נמכרים גם בחו"ל וניתן למצוא את לאונרדו קוסמטיקה באירופה, ברזיל, תורכיה, גאורגיה ועוד".

           קולקצית 5 גוונים- לאונרדו קוסמטיקה

"מה התכנונים לעתיד?" שאלתי "שנת 2019 היא השנה שבה אנו מתכננים להביא את הגברים לעולם הקוסמטיקה. אנו מפתחים כעת מוצרים ייעודיים לגברים, מתוך הבנה שגם הם זקוקים וצריכים לטפח ולשמור על עורם".
           

כאמור, ליאונרדו קוסמטיקה מספקת מענה מושלם לכולם וללא יוצא מן הכלל. בנוסף, הגוונים הותאמו לסוגי מבנה פנים שונים, למבנה האישיות ולרצונות ולשאיפות של ישראלים וישראליות. התוצאה היא קולקציה מוקפדת ואיכותית המאפשרת לכל אחד ואחת למצוא את הגוון המושלם עבורם. 



את הקולקציה החדשה מדגמנים מיטב הכוכבים:

איריס בר - בעלת חברת ליאונרדו קוסמטיקה. בר היא אשת קריירה מצליחה, עצמאית וחזקה אשר חיה ונושמת את תחום הקוסמטיקה והטיפוח ובעלת ידע רב גם בתחום המכשור הטכנולוגי בתחום הקוסמטיקה.

קסניה טרנטול – דוגמנית, יוצאת האח הגדול. לקסניה עור פנים בהיר, גוף חטוב ואישיות נסיכותית.  קסניה מקפידה לשמור על מראה בריא,  ספורטיבי, רענן וצעיר .

ניקולה וורד – דוגמנית, יוצאת תכנית הישרדות. ניקולה מככבת בקמפיינים רבים, בארץ ובחו"ל. לניקולה מראה סלבי והיא בעלת עור עדין וקטיפתי.

אריק - דוגמן בינלאומי עם מראה גברי מחוספס המוסיף טאץ' גברי.

גליה מוצ'ה – דוגמנית בעלת מראה אותנטי, מיוחד ואקזוטי.








קרדיט צילום: שי סבג חברת גולן נהרדעא קומיוניקיישן

לאתר החברה- http://leonardo-tech.com/
בפייסבוק : Leonardo - Skin Care Systems
אינסטגרם: leonardo_skin_care


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה