רשומות

יום שני, 20 באוגוסט 2018

מוצרי Beards&Brothers לגברים בלבד!



מרבית התכשירים הקוסמטיים לטיפוח הגוף והשיער מיועדים לנשים. גברים הרי צריכים להיות גבריים, מסוקסים ומדיפים ריח טבעי (של זיעה בדרך כלל). חיים שיר, יזם ואיש עסקים והבעלים של מותג מוצרי השיער סנט הייר, החליט לפני שנתיים שיש לשנות זאת. בתהליך פיתוח ארוך יצר סדרת מוצרי טיפוח לגברים בלבד בריחות מתאימים. נפגשתי עם חיים שיר כדי להכיר מי עומד מאחורי היוזמה ולבחון גם את המוצרים החדשים.
                      חיים שיר וגולן נהרדעא יו"ר גולן נהרדעא קומיוניקיישן

                                  חיים שיר

חיים הוא דור שלישי בענף מוצרי השיער. לסבו חיים שטרית הייתה אקדמיה לספרות והוא רקח מוצרי שיער טבעיים מצמחי מרפא לשימוש לקוחותיו. הוא היה זה שהביא לארץ מוצרים ידועים לטיפוח השיער ביניהם גם את לוריאל פרופשיונל. האבא איציק שיר, המשיך את המסורת המשפחתית והמשיך לפתח ולהפיץ מוצרי שיער איכותיים בארץ ובחו"ל. חיים למד את סודות המקצוע מסבו והצטרף למפעל המשפחתי ח.י. ויטמינס הנמצא באלפי מנשה ומייצר כ-500 מוצרים שונים המיועדים לטיפוח השיער. המפעל מייצר מוצרים גם לחברות טיפוח גדולות בחו"ל, לרשתות ולמעצבים. בנוסף, זיהה חיים שיש בארץ צורך בחנויות שיתמקדו במוצרי שיער ובשנת 2002 פתח את רשת סנט- הייר המשווקת ישירות לצרכן מוצרי טיפוח מקצועיים לשיער. לרשת 4 סניפים ואתר אינטרנטי מושקע וגדול בו ניתן לרכוש את מבחר מוצרי השיער המובילים בעולם.



הרעיון למיזם  Beards&Brothers  עלה במוחו, לאחר שלא מצא מוצרים לטיפוח להם הזדקק והחל לרקוח לעצמו מוצרים מתאימים " רוב הגברים משתמשים במוצרים שיש בבית לשם טיפוח. הם ישתמשו בשמפו, סבון וקרמים לריכוך העור בריחות נשיים אופייניים כיוון שזה מה שיש בבית." אומר חיים. "מדוע שגבר יריח כמו אישה? מדוע שישתמש במוצרים שברכיבים שלהם, במאפיינים ובריחות מיועדים לנשים? " חיים החליט לשנות זאת ויצר קולקציית טיפוח לגברים מתוך מחשבה על צרכיהם ועל המוצרים המתאימים לצרכים אלו. כמו למשל מוצרים המיועדים לטיפוח הזקנים.




תהליך הפיתוח ארך זמן ממושך. חיים  החל לחקור את דרכי החשיבה, השאיפות, הצרכים של גברים, כמו גם הרגלי הצריכה שלהם. הוא החל לייבא מוצרים המותאמים במיוחד לגברים ותוך כדי המשיך בפיתוח מוצרים המתאימים לגברים בארץ והשיק את המותג Beards&Brothers  הנותן מענה לגברים מזוקנים ולגברים בכלל בתחומי טיפוח, קוסמטיקה, סטיילינג, עיצוב שיער, לייף סטייל ואפילו קולינריה. שיר טוען כי טרנד הזקנים אילץ גברים להכיר תחומי טיפוח שעד אז לא נגעו להם כמו סידור וסירוק הזקן, שימוש במוצרים לשמירה על עור הפנים, היגיינה באיזור הזקן ועוד. לכן, המותג מעוצב באווירה גברית והמוצרים נותנים מענה מושלם לטיפוח הזקן ושמירה על לוק מוקפד ומרשים.








חיים מודע גם לצורך בהנגשת המוצרים לגברים. חשוב לו שתהיה האפשרות לרכוש פעם בתקופה ערכת טיפוח שתכיל את כל המוצרים להם נזקק הלקוח והערכה תגיע ישירות לבית. כך, שאין צורך להתעסק בכך יתר על המידה. ואני מוסיפה שגברים לא ממש אוהבים לעשות קניות והם רוצים שיהיה ענייני ונוח. ערכת טיפוח שתגיע ישירות, תענה על צרכיהם.

". גברים נרתעים מריחות פירותיים ומתוקים ומעוניינים לשמור על שגרת טיפוח מבלי להרגיש שהיא פוגמת בגבריות שלהם" אומר חיים ולכן המוצרים שלו הם בניחוחות ניטרליים וגבריים. הרחתי ואהבתי מאד. ניחוחות שמזכירים יער או ריח שהזכיר לי מקומות פאר יוקרתיים. מאד לטעמי והייתי משתמשת בהם על עצמי.

בנוסף, ליין המוצרים לגברים נמכר באריזות עם כיתוב ברור לגבי אופן השימוש, תדירות, עוצמת השומניות והברק ונתונים נוספים שלנשים נראים מובנים מאליהם, אך גברים צריכים ללמוד ממש מהתחלה.



בתערוכת הקוסמטיקה האחרונה שהתקיימה בבולוניה והיא נחשבת לתערוכה הגדולה בעולם למוצרי טיפוח הוצגו המוצרים החדשים והסדרות החדשות וזכו להתעניינות רבה.

חיים גם יזם אמנת שרות, הכוללת יחס אישי לכל לקוח וייעוץ מקצועי לכל דורש בכל הקשור לטיפוח ואסתטיקה. שיר וצוות היועצים שלו נותנים מענה מקוון, טלפוני ופרונטלי והם מדריכים גברים הזקוקים להכוונה לגבי אופן השימוש במוצרי הקולקציה החדשה ובכלל.

נראה לי שהמוצרים החדשניים והאיכותיים יעוררו בגברים חשק לגדל זקן, רק כדי שיוכלו להשתמש במוצרים המיועדים במיוחד עבורם. והאמת? בהחלט מגיע גם לגברים שיהיו להם מוצרי טיפוח מתאימים וטובים לצרכיהם.



ניתן להשיג:
פייסבוק: Beards & Brothers London
אינסטגרם: beards_n_brothers
אתר החברה: www.beardsandbrothers.com/he
טלפון: 09-885860

צילומים- יפה גביש, יחצ.
צ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה