רשומות

יום חמישי, 19 ביולי 2018

לגו פארק 2018- שעות של בילוי והנאה



כולנו מחפשים דרכים להעביר את ימי החופש עם הילדים בהנאה ופעילויות. אחת האטרקציות המעניינות והמהנות נמצאת בהיכל הטוטו בחולון " LEGO PARK 2018" והפעם לראשונה מתמקדים בנושא עיר העתיד של המותג LEGO City.
המשפחה הגיעה למתחם ביום קיץ חם ומכיוון שההיכל שבו פועל פארק הלגו הינו מקורה וממוזג, לא סבלנו מהחום וזה יתרון לא מבוטל בימי קיץ חמים.

לגו פארק חולון- צילום תום ברטוב.

הפארק הענק משתרע על פני שטח של 3000 מ"ר. במקום נבנתה העיר הישראלית העתידנית והמתקדמת העשויה כולה מ-3 מיליון קוביות לגו וכוללת: מגדל החלומות, גורדי שחקים בעיצוב חדשני, כבישים, מדרכות, שילוט רחוב, בתי קפה, מסעדות, תחנות כיבוי, משטרה ועוד.

הילדים נהנו מהמסע המרתק לעתיד, תוך שהם מגלים בעצמם יצירתיות, מתנסים בחוויות ובונים לעצמם את העיר שלהם בעזרת אלפי קוביות הלגו שבמקום.

שלל האטרקציות והפעילויות היו ברוח הנושא המרכזי ' בונים את עיר העתיד' ביניהם אטרקציות כמו: גלגל ענק, רכבת, קרוסלה, בנג׳י, אזור לגו מרכזי עם משחקייה, אזור בנייה של ילדים, טירה קסומה, מתחם יצירה, פלייסטיישן ואקס בוקס, מתחם משחקים עתידני לפעוטות, בית קפה ועוד.




הקטנים אהבו מאד את המתקנים ורצו בין ה מיני גלגל ענק, רכבת לקטנים ואווירונים מעופפים. האמיצים בין הקטנים ובגיל המתאים עשו קפיצת בנג'י מגובה 10 מטר. אך המתקנים הם רק חלק קטן והילדים היו עסוקים במשך זמן רב בבניית עיר העתיד בעזרת לבני הלגו הגדולות. הם לבשו ווסטים זוהרים וקסדות בטיחות, כאילו היו פועלי בניין ונהנו מהבניינים שהקימו. אולי גם הם ישתתפו בתערוכת מודלים מלגו פרי יצירתם של ילדים שיוזמנו לבנות את עיר העתיד של לגו כשפאנל שופטים יבחר את המודל הזוכה שיזכה את הילד ומשפחתו בטיול שייזכר לכל החיים בפארק ההרפתקאות האגדי LegoLand שקליפורניה.






לאחר שעות של הנאה ובנייה, הלכו הילדים להתחבק ולהצטלם עם דמויות הלגו האהובות מסרטי הסדרה. ולסיום קפצנו איתם לשני מתחמי ג'ימבורי לקטנים מאד (0-1.5) ולקטנים (1.5-3) ולמתחם משחקי פלייסטיישן לצעירים הבוגרים יותר. ושם קפצו והשתוללו ופרקו את שארית המרץ שנותרה.





האטרקציות המובילות


  • מגדל החלומות: מגדל גורד שחקים, לצדו מנוף וסביבו מערך של שלושה מסועים אקטיביים ענקיים דמויי זרועות של איש לגו. הילדים המבקרים במתחם יוכלו להניח אבני לגו במסועים שיעלו את האבנים אל המגדל - ובכך יהיו שותפים פעילים בתעשיית המחר של ישראל ובבניית עיר העתיד. לגו פארק מבטא את ערכיה של החברה הדנית הוותיקה: יצירתיות, חדשנות מתמדת וחשיבה קדימה המשתלבות בחוויה מושלמת לכל המשפחה, לה שותפים כבר דורות רבים מאז 1932, עת הומצאו אבני המשחק על ידי נגר דני.  
  • קיר גרפיטי- קיר עצום שיוצב בכניסה לפארק, מזמין את האורחים ליצור גרפיטי לגו משלהם, מלבני לגו שיוצבו בכניסה.

  • לונה פארק- מתקני קרוסלה וגלגל עצום ומרשים חדש שיושק בעיר הלגו.
  • תחנת משטרה- דמויות שוטרים מתחנת המשטרה של LEGO City ישמרו על הסדר והחוקים והילדים יוכלו לנהוג במכוניות צהובות ייחודיות ברחבי הפארק.  
  • בנג'י-  מתחם מעוצב ידמה עיר "על פיגומים" בתהליך בניית מגדלים, מהם יחוו הילדים קפיצת בנג'י מרגשת במיוחד, מגובה של 8 מטרים .
  • מתחם בנייה בלגו לילדים- הילדים יחבשו קסדות ואפודות של בנאים ויתנסו ביצירה והרכבת מבנים מקוביות לגו ענקיות עם כל הדמויות הפופולאריות דוגמת  נינג'גו, באטמן, Lego Friends, ספיידרמן ונסיכות. 

  • טירת Friends- טירה קסומה מלבני לגו תוקם בפארק ותעוצב עם נברשות ומראות ובה משחקיית חברים עם תחפושות של דמויות ונסיכות לשימוש חופשי של הילדים שיוכלו להצטלם למזכרת.
  • מתחם יצירה- מתחם בו יוכלו הילדים להשתמש בדמיון ולתת ביטוי לכישרון היצירה שלהם בעיצוב קוביות לגו מקופסאות קרטון.
  • City Park- מקום המפגש החלומי לפעוטות ולקטנטנים בו יוכלו למצוא בית קפה ומשחקייה מפוארת עם כל הדברים שקטנים אוהבים: בריכת כדורים, מזרנים, מגלשות, נדנדות ועוד הפתעות מהנות.
  • רכבת חשמלית לקטנטנים
  • מתחם PlayStation 4  ו- Xbox- מתחם עמדות מסכי פלזמה עם משחקי המחשב האינטראקטיביים הפופולאריים של LEGO  .
  • בובות  LEGO- דמויות LEGO בגודל אנושי יסתובבו בין המבקרים ויצטלמו איתם למזכרת בלתי נשכחת.


לגו פארק חולון- צילום תום ברטוב. 


לגו פארק חולון- צילום תום ברטוב. 

לסיכום

חוויה מהנה, שמחה, המאפשרת לילדים להתנסות בבניית עיר העתיד, במשחקי לגו רבים ומגוונים. ליהנות ממתחמי הג'ימבורי וממתקני הלונה פארק השונים ולהצטלם עם דמויות הלגו האהובות. ניתן לבלות במקום במשך שעות רבות ולהשאיר את החום והקיץ בחוץ. מומלץ בכיף.

כרטיסים

מחיר כרטיס במכירה מוקדמת- 99 ש"ח

מחיר כרטיס רגיל 119 ₪.

1+1 חינם ברכישה דרך כל חברות האשראי.

מחיר כרטיס דרך 'חצי חינם' 49 שקלים.

לרכישה: https://bit.ly/2xkFdB9

לגו פארק חולון יתקיים בין התאריכים 14.7-1.9.2018
בהיכל טוטו חולון, מתחם לה פארק – פארק פרס
 
http://www.legopark.co.il/

מיועד למשפחות וילדים עד גיל 12
שעות פתיחה: ראשון-חמישי 9:00-19:00, שישי 9:00-15:00, שבת 9:00-19:00
חנייה חינם


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה