רשומות

יום שני, 21 במאי 2018

לראשונה בישראל - סדרת ארוחות אורגניות 100% רכיבים טבעיים להכנה במיקרוגל



השבוע קיבלתי להתנסות תבשילים בטעמים ביתיים להכנה מהירה במיקרוגל. בדרך כלל, איני אוהבת תבשילים מהסוג הזה כיוון שיש בהם חומרים משמרים ומיני תוספות. אלא, שהסדרה הזו Heat  & Eat  היא אורגנית וללא חומרים משמרים.
החברה המשיקה את הסדרה היא מרבה ישראל שנכנסה לקטגוריית המזון המוכן, זאת לאחר שביססה את מעמדה כמובילת השוק בקטגוריית העוגיות בישראל.  
הסדרה החדשה מהווה מהפיכה קולינארית – לראשונה בישראל, סדרת ארוחות אורגניות 100% רכיבים טבעיים ללא חומרים משמרים, להכנה במיקרוגל ב-2 דקות
התבשילים מיוצרים בחברת NUTRITION & SANTE שבצרפת, המתמחה בפיתוח מוצרי מזון טבעיים ובריאים התבשילים מפותחים ומיוצרים במפעל הענק ע"י צוות יועצי תזונה ובריאות מיוחד שעובד במעבדות רפואיות מתקדמות.
הסדרה Heat  & Eat   כוללת רכיבים 100% טבעיים מגידולים בחוות חקלאות אורגניות ואקולוגיות בדרום צרפת, ללא חומרים משמרים וללא מונסודיום גלוטומט. התבשילים מהווים מקור לפרוטאין, עשירים בסיבים תזונתיים, מופחתי שומן רווי ובעלי איכות קולינרית גבוהה כגון מלח ים ושמן זית צרפתי מובחר. המותג מותאם לצרכנים שוחרי הבריאות כגון טבעונים, צמחונים וצרכנים של מזון אורגני.
תבשילי היט אנד איט - 15 שח. להשיג ברשתות השיווק. צילום יחצ 
הסדרה כוללת 4 תבשילים:
1. תבשיל בסגנון איטלקי של רביולי טופו ובזיליקום ברוטב עגבניות – עשירה בטופו וחלבונים.
2 .תבשיל בסגנון מג'דרה עם עדשים ואורז בסמטי מלא – עשירה בסויה, דגנים, קטניות וחלבונים.
3. תבשיל בסגנון מרוקאי עם גריסים, ירקות ופירות יבשים – עשירה בסויה, דגנים, קטניות וחלבונים.
4. תבשיל בסגנון הודי עם קינואה, בורגול וירקות בקארי – עשירה בסויה, דגנים, קטניות וחלבונים.

טעמתי את התבשילים. לסוג זה של ארוחות חמות הן מצוינות. טעימות ומשביעות. אין כאן פסגה קולינארית וגם לא מתיימרת להיות. אך למי שאין פנאי לבשל אבל מעוניין לאכול ארוחה טעימה, מזינה ובריאה תוך צריכה קלורית מבוקרת במינימום זמן ומאמץ, זה פתרון מצוין. אהבנו במיוחד את התבשיל בסגנון מג'דרה עם עדשים ואורז מלא. אבל, כל התבשילים טעימים.




הארוחות הותאמו במיוחד לחך הישראלי והן מהוות פתרון מצוין ומהיר לילדים החוזרים מבתי הספר, לסטודנטים, לארוחה במשרד, בלימודים, בצבא ואפילו למחפשים ארוחה כשרה בחו"ל.  
התבשילים מגיעים באריזת פטנט מיוחדת וקומפקטית, המכילה מזון מעוקר ומאפשרת לשמור על טריות המוצר ללא צורך בקירור. ניתן לאחסנו במגירה, במזווה או בכל מקום יבש ומוצל. תהליך ההכנה פשוט: רק פותחים את האריזה ומכניסים אותה למיקרו ל- 2 דקות, מעבירים לצלחת ומקבלים ארוחה מהירה וביתית בדקות ספורות וללא כל מאמץ.

התבשילים מיוצרים בחברת
NUTRITION & SANTE שבצרפת, שחארטה על דגלה את אורח החיים הבריא ומתמחה בפיתוח מוצרי מזון טבעיים ובריאים, עשירים הן בטעם והן וביתרונות הבריאותיים שנלקחים מהטבע. התבשילים מפותחים ומיוצרים במפעל הענק ע"י צוות יועצי תזונה ובריאות מיוחד שעובד במעבדות רפואיות מתקדמות. www.nutritionetsante.com
סדרת " Heat & Eat היט & איט”
מחיר מומלץ לצרכן :15 ₪
האריזות במשקלים 220-267  גר'.
כשרות: כשר פרווה בישול ישראל בהשגחת הרב רלב"ג ארה"ב ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, חנויות טבע ופארמים ברחבי הארץ.



תבשילי היט אנד איט - 15 שח. להשיג ברשתות השיווק. צילום יחצ 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה