רשומות

יום שישי, 21 באוקטובר 2016

סלט סלמון ותפ"א מתוך ספר בישול חדש "פשוט טעים לחגים" מאת אביגיל מייזליק



ספר הבישול החדש "פשוט טעים לחגים" מאת השפית ועיתונאית המזון אביגיל מייזליק, כשמו כן הוא- ספר בישול של מתכונים פשוטים וקלים להכנה, טעימים מאד ומשמחים את החיך והעין. זה הספר השישי בסדרה ועיסוקו במתכונים לחגים.

בין המתכונים: ראש השנה: באס צלוי בתנור ברוטב הדרים, שום ובזיליקום; צלי בקר שחום בדבש במילוי פירות יבשים; עודות דבש אישיות עם קרמל ותפוחים. יום כיפור וסוכות: מרק עוף עם קרעפלאך בשר מופלאים של סבתא; עוף ותפוחי אדמה צלויים ברוטב רימונים ודבש פיקנטי. חנוכה: סופגניית "היער השחור"; לביבות ירקות צבעוניים; סופגניות גבינה מופלאות ללא תפיחה. ט"ו בשבט: סלט חסה עם פירות יבשים וזירעונים; צלי עוף עם ירקות ופירות יבשים; פירות יבשים במילוי בשר; לביבות דובדבנים עם שמנת חמוצה. פורים: סלמון בפפריקה, שום וכוסברה; בשר ברוטב פטריות יין ודבש; אוזני המן של אמא במילוי פרג ואגוזים. פסח: עוגת אגוזים ושוקולד פשוטה ומנחמת; "פאי" טוויל ממולא גלידת קוקוס שוקולד חלומית; סלט גזר עם אגוזים קצוצים ורצועות תפוח. שבועות: לזניה במילוי ירקות כתומים וגבינות; מקלות בצק במילוי גבינות ושומשום; קרם גבינה בכוס עם אגסים צלויים ביין; בצק עלים מקורמל במילוי פנה קוטה וניל ופירות אדומים.
 

אני החלטתי להכין מתוכו את "סלט סלמון ותפוחי אדמה באיולי שום ועשבי תיבול". סלט חגיגי וטעים מאד שגם הקטנים יאהבו. ההוראות להכנה היו ברורות מאד, מדויקות והיה קל לעקוב אחר דרך הכנת המתכון ולהכינו. עברתי גם על מתכונים נוספים ואכן ההוראות תמיד ברורות, קלות למעקב והכנה. המתכונים מחולקים לפי חגים והמגוון רב ומשמח ומשרה אווירת חג.
 
 
                                 כך נראה הסלט בספר (צילום מתוך הספר)
                                                                    כך נראה הסלט אצלי
 
השפית ועיתונאית המזון אביגיל מייזליק הוציאה עד היום חמישה עשר ספרי בישול, כולם רבי מכר. זהו ספרה השישה עשר.

אביגייל מייזליק מספרת: "היה כל כך כיף לאסוף את מתכוני החג החגיגיים הללו, ולאגד אותם בספר אחד שכולו חגיגה. חלקם מתכונים ותיקים שעבדו בשבילי שנים רבות. אחרים חדשים שנאספו עם השנים מבתים אחרים, ומחגים אחרים, אך כולם מלאי אהבה וחיבה לחגי ישראל ולאוכל המיוחד שמביא כל אחד מהם בכנפיו".

פשוט טעים לחגים מאת אביגיל מייזליק. צילום וסטיילינג: שושי סירקיס. הוצאת "דני ספרים" והוצאת "מייזליק", 143 עמודים. כריכה קשיחה. כשר. מחיר לצרכן 108 ₪. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il

גילוי נאות- הספר התקבל לסקירה.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה