רשומות

יום חמישי, 13 באוקטובר 2016

יאיר מלכה מבעלי רשת 'גרג' ערך טורניר הנצחה לזכר אחיו אוהד אלי מלכה ז"ל

          מימין ניר אדרי יאיר מלכה ראש העיר חיפה יונה יהב וגלעד אלמוג צלם הלד צלמים


יאיר מלכה, מנכ"ל ומבעלי רשת גרג, יחד עם בני משפחתו, ערכו טורניר הנצחה לזכר אחיו אוהד אלי מלכה ז"ל. זו השנה השביעית שהטורניר מתקיים במתחם המרקנה שבמרכז הקונגרסים בחיפה. הפעם הגיעו 700 איש לקחת חלק באירוע שכלל קוקטייל פתיחה מפנק: דוכני מזון ומשקאות,  דוכני קפה לצד מתקני אקסטרים שכללו בין היתר: "אקסטרים פארק" שכלל: קיר טיפוס , חבלים, אומגה ופיינטבול. מרתון ספינינג, זומבה, TRX , מתחם פעילויות לילדים, קוקטייל חגיגי ועוד.

זו הייתה הפעם הראשונה שלקחתי חלק באירוע ובעיניי זו דרך מקורית, מיוחדת ושונה להנציח אח אהוב. מאות האנשים שהגיעו נחשפו לחוברת הנצחה ובה סיפור חייו של אוהד, שכשמו כך היה אהוד על כולם. הוא היה ממייסדי ה"סנדוויץ בר' הראשון במרכז הכרמל , תרם להתפתחות רשת 'גרג' וחינך דור שלם של זכיינים ומנהלים. הוא הקים את מפעל הלחם ובית הקפה בטבעון והוציא לפועל את הקמת חדרי ה-VIP של מכבי חיפה.



במהלך האירוע התקיים טורניר כדור רגל בין בתי עסק ובין כוכבי מכבי והפועל חיפה. לתפקיד השופטים בטורניר לוהקו שופטי ליגת העל לכדורגל. את הטורניר חתם משחק ראווה בין בתי העסק סנדויץ בר וקפה ביגה, שניצחו את המשחק.

 

בתום הטורניר עלה ראש העיר של חיפה יונה יהב והעניק מדליות וגביע לקבוצה המנצחת. יהב ציין כי, הוא גאה ביאיר מלכה ובמשפחתו, אשר זוכרים ופועלים מידי שנה לזכר אוהד אלי מלכה. ולא פחות הביאו גאווה לעיר חיפה כאנשי עסקים מהמובילים בישראל בתחום הקפה והמזון.

            קבוצת קפה ביגה שניצחה בטורניר.   צלם- הלד צלמים

               יאיר מלכה וראש עירית חיפה יונה יהב צלם הלד צלמים
      מימין יאיר מלכה אלון חרזי וויונה יהב ראש עיריית חיפה צלם הלד צלמים
                  מימין ראש עיריית חיפה יאיר מלכה וניר דוידוביץ צלם הרשלג צלמים
 
יאיר מלכה שפתח את האירוע אמר:" אני שמח להנציח זו השנה השביעית את זכרו של אחי הקטן ז"ל, באמצעות הספורט שהוא כל כך אהב. וחשוב להזכיר לנו לפעמים שצריך לקחת פסק זמן ממרוץ החיים , מטרדות היום כדי להעריך כל פעם מחדש , את ההווה והאהובים שלנו, אלה שהלכו מאתנו ואלה שאתנו."

בין הבאים היו אנשי תקשורת, אנשי עסקים וקהל חיפאי רב.

 

 




 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה