רשומות

יום שני, 27 ביוני 2016

רשת JAPAN JAPAN פתחה סניף חדש ביקנעם

 
 


השבוע הוזמנתי להשקת הסניף החדש של רשת המזון האסייתית JAPAN JAPAN  במרכז ביג ביקנעם. זמן רב לא ביקרתי ביישוב ושמחתי לראות עד כמה התפתחה יקנעם. נראה לי מאד מתאים לפתוח סניף של הרשת במקום ולשמח את התושבים באוכל אסייתי אהוב וטעים.

הסניף מעוצב בסגנון אסייתי ההולם את האוכל המוגש בו. יש פינות ישיבה נעימות ובר גדול. הסועדים יכולים לצפות אל הבר ולראות איך השף מכין את הסושי שהזמינו. במקום שמונים מקומות ישיבה. זהו הסניף העשירי של הרשת אשר מתמחה באוכל אסייתי כשר. מנכ"ל הרשת ערן שם טוב סיפר שבחודשים הקרובים מתוכננים להיפתח שני סניפים נוספים ברחבי הארץ. "יש ביקוש לאוכל אסייתי כשר" אמר ערן והוסיף "לא פשוט להפעיל מסעדה אסייתית כשרה". לאחר שטעמתי מהמנות, אני יכולה לומר שהוא עושה זאת בהצלחה. המנות שהוגשו לנו היו טעימות מאד.
  בצילום- זכיין הרשת ביקנעם אבנר מאיר, המנכ"ל ערן שם טוב, ראש העיר סימון אלפסי ודודו כהן. צילום-דרור עינב
         בצילום- ערן, ראש העיר סימון אלפסי, אבנר מאיר ו איציק כרסנטי צילום- דרור עינב
                          בצילום- ערן ורב העיר מר מיכאל ועקנין

ראש עיריית יקנעם, סימון אלפסי, הגיע לברך ואמר שהוא שמח על כניסת הרשת ליקנעם. הוא התפעל מהעיצוב ושיבח את האוכל " אני בטוח שסועדים שיגיעו לכאן לראשונה יחזרו שוב ושוב" . גם רב העיר, מיכאל ועקנין, הגיע לברך את הסניף הכשר.

סלבס נוספים שהגיעו לפתיחה הם דודו כהן ואיציק כרסנטי מהעונה האחרונה של "האח הגדול". הם לא החליפו מילה ביניהם.

מי שאחראית על המנות המיוחדות שבתפריט היא בוגרת תכנית "מאסטר שף" רחלי קדוש שיצרה מנות פיוז'ן אסייתי מרוקאי כמו נגירי מוח וסושי סנדוויץ במילוי מוח ומטוגן בפנקו. מנות שאתם חייבים לטעום. בנוסף, תמצאו בסניף את המנות המוכרות והמוצלחות של הרשת כמו: המנה הקוריאנית- אטריות אודון (חיטה) עם נתחי אנטריקוט, פטריות שמפניון, פטריות פורטובלו, כרוב, פטריות שיטאקה ברוטב שימאג'י. מנת הסאקה טריאקי- פילה סלמון בגריל מוברש בטריאקי, שעועית ירוקה, בצל ירוק, אספרגוס ונבטים מוקפצים ברוטב טריאקי על אורז לבן מאודה.
       בצילום- רחלי קדוש מאכילה את דודו כהן צילום- דרור עינב

רשת JAPAN JAPAN הינה רשת מזון אסייתית המתמחה באוכל רחוב עדכני. הרשת בעלת 10 סניפים בפריסה ארצית, ופועלת מזה 6 שנים בהצלחה גדולה. מטבח הרשת בנוי על יסודות המטבח הסיני, היפני והתאילנדי, תוך הקפדה על שימוש בחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר, אשר את מרביתם מייצרת הרשת באופן עצמאי החל מאטריות הנודלס וכלה ברטבים המיוחדים. לאחרונה הוסיפו לתפריט מנות מהמטבח הוייטנאמי, האינדונזי והפיליפיני.
 
 
 

בצילומים- הסושי המעולה שטעמתי
 



 
 בצילומים- מעט ממגוון המנות שהרשת מציעה

בסניפי הרשת ניתן ליהנות ממנות ראשונות בטווחי מחירים (15-45 ₪) , מגוון מנות WOK  

ב (33- 58 ₪), מגוון  עיקריות (ב59-99 ₪) וכן תפריט סושי עשיר ומגוון במיוחד הכולל קומבינציות בטווחי המחירים (41-199 ₪ ) ומגשי סושי גדולים לאירוח.

לרשת JAPAN JAPAN  שירות משלוחים מהמובילים בארץ העובד בפריסה ארצית ומדי יום מגיעים משלוחים למאות בתים ומשרדים. בעלי הרשת, שחר ניר, החל את דרכו עם מסעדה אחת בירושלים והחליט על הרחבת הרשת מתוך רצון לספק לקהל הרחב ובפרט לציבור הדתי מזון אסיאתי איכותי ובמחירים נוחים.

לסיכום החוויה אמר מנכ"ל הרשת ערן שם טוב " רשת ג'אפן ג'אפן שמחה להשיק את הסניף החדש במתחם ביג יקנעם. אני מזמין את כל תושבי האזור להגיע אל המסעדה החדשה והמעוצבת וליהנות מבילוי משפחתי, ערב רומנטי או ארוחת עסקים"  ואני מוסיפה- שווה להגיע. אוכל טעים במחירים נוחים.

סניף ג'אפן ג'אפן יקנעם

מתחם ביג שדרות רבין 9 יקנעם

ימים א'-ה' 11:00- 23:00 יום ו' 11:00- 14:30 ומוצ"ש עד 00:00

04-7794444

אתר להזמנת משלוחים -


 

טלפון להזמנת משלוחים-

*3314

 

 

2 תגובות: