רשומות

יום רביעי, 9 בספטמבר 2015

מארזים מפנקים לחג ולאירועים של ד"ר פישר



המוצרים של ד"ר פישר נמצאים אצלי בשימוש קבוע. בין עם מדובר בקרם לפנים ובין אם מדובר בקרם ידיים, גיליתי שהם מתאימים לי וטובים לעור. לקראת החגים השיקה החברה מארזים מעוצבים ומפנקים המכילים צמד מוצרים המשלימים זה את זה מסדרת GENESIS.

סדרת GENESIS היא סדרת תכשירים אנטי אייג'ינג, המשלבת טכנולוגיה דרמו- קוסמטית מדעית ומתקדמת יחד עם ידע רפואי ומציעה פתרונות חדשניים לטיפול בעור להאטת הזדקנותו, תוך שימוש במרכיבים מתקדמים, בטוחים ובדוקים. כל קרמי היום מכילים הגנה גבוהה ורחבה מקרינת שמש UVA I- UVB   בנוסף לקומפלקס נוגדי חמצון רבי עוצמה לטיפול והאטת הזדקנות העור. בסדרה מגוון תכשירים המציעים פתרון לפי צורכי העור והגיל.

מה נמצא במארזים? – שתי ערכות מסדרת ג'נסיס מינרלס ספא, סדרת תכשירים טיפולית ומפנקת לטיפוח עור בריא. מבוססת על שילוב ייחודי של מינרלים ממקור טבעי מים המלח ושמנים 100% טבעיים, המסייעים בריכוך ושמירה על מראה עור בריא וצעיר.

ערכה 1 מכילה: ג'נסיס מינרלס ספא מוס רחצה קטיפתי 150 מ"ל ו-ג'נסיס מינרלס ספא חמאת גוף מינרלית וניל- פטצ'ולי 250 מ"ל.

ערכה 2 מכילה: ג'נסיס מינרלס ספא מוס רחצה קטיפתי 150 מ"ל ו- ג'נסיס מינרלס ספא שמן גוף ארומטי 100 מ"ל. זו הערכה בה התנסיתי והיא מעולה. מוס הרחצה הוא תענוג אמיתי מפנק ומותיר את העור נעים למגע ושמן הגוף משלים את העבודה ומותיר את העור רך, נעים ובוהק.

מארזים נוספים המתאימים כמתנה הם מארז לגברים ומארז לצעירים.

מארז סדרת ג'נסיס מן- מארז חדשני המכיל מוצרי טיפוח לעור הפנים הגברי הנוטה ליובש וגרויים כתוצאה מהאקלים והגילוח היומיומי. המארז מכיל: ג'נסיס מן קרם לחות והגנה לפנים 50 מ"ל ו- ג'נסיס מן תרחיץ פנים אקטיבי 150 מ"ל.

מארז ג'נסיס יאנג- סדרה חדשנית ומקיפה לשימוש יומיומי, המותאמת לעור צעיר. הסדרה נטולת שמנים ומשלבת את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לטיפול בעור מעורב-שמן ובפגמי עור. מסייע בטיפול בנקודות שחורות ופצעונים, לתוצאות נראות לעין, יחד עם מניעת פגמים ונזקים בעתיד. הסדרה מותאמת לעור רגיש במיוחד והתכשירים הינם נון- קומודוגנים. המארז מכיל: ג'נסיס יאנג מקציף לניקוי יסודי ועדין 200 מ"ל. ו- ג'נסיס יאנג קרם ג'ל לחות והגנה 50 מ"ל.

עלות כל מארז 99 ₪ וניתן להשיגם ברשת סופר פארם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה