רשומות

יום רביעי, 6 בספטמבר 2023

מסעדת OVO בנוף הגליל- חוויה של מסעדת שף בשילוב משחקי באולינג וביליארד



על מה אתם חושבים כשמזמינים אתכם להגיע לשחק באולינג וגם לאכול במקום? אני חשבתי על אוכל מהיר כמו פיצה ואולי המבורגר וזהו. כי מה כבר מגישים באולם באולינג? מסתבר שאפשר גם אחרת לגמרי ומסעדת OVO מוכיחה זאת.

מסעדת OVO  מצליחה לשלב בין מסעדת שף איכותית לבין חווית באולינג, ביליארד והוקי אוויר במקום אחד מעוצב ומרווח.


בעלי מסעדת OVO חלמו בגדול והקימו מתחם רחב ידיים ומעוצב שבו ניתן לבלות וליהנות הן ממשחקים והן מאוכל משובח. רימה ובניה שאדי ואדם (רופאים שפנו לעסקים) יצרו מתחם בעל אווירה ייחודית ונעימה. בעזרת אדריכלית אוקראינית, בימי המלחמה באוקראינה כשהקשר נעשה דרך הטלפון והזום, עיצבו מתחם בצבעי אדמה ועץ, צבעים חמים ונעימים היוצרים אווירה אלגנטית ומקבלת. אהבתי במיוחד את הריהוט האיכותי והנוח ואת התאורה המיוחדת. סוף סוף מסעדה שיש בה מספיק אור ולא אוכלים בחושך.



רימה וספר עיצוב המסעדה

הגעתי למסעדה בהזמנתם דודי ודניאלה מ"גלילוקה" העוסקים בסיורי אוכל, סדנאות וקולינריה, כדי להכיר את ולטעום ממטעמי המקום. יחד אתנו הגיע גם תאאר מרזוק בעל הפיטסרי הנפלא באבו סנאן ויחדיו בילינו ערב טעים מאד ונעים מאד. עד כדי כך נעים שרק בסביבות 23.00 בלילה עזבנו את המקום.

את תפריט המסעדה בנה השף עומר עלואן ממשחקי השף והשף במקום הוא חאזם טאטור. חזאם נמצא בעסקי הקולינריה כבר מגיל 18. הוא פתח מסעדת בורגרים ולאחר שנה סגר והלך ללמוד. למד בדן גורמה ובדנון, עבד במסעדת מסה וקווטרו וכיום עובד כשף פרטי ובמסעדת OVO.

השף חאזם טאטור

התפריט במסעדה הוא שילוב של אוכל ים תיכוני ואיטלקי. פיוז'ן מהנה. הכל נעשה בעבודת יד ובמסעדה עצמה. במנות הראשונות- עראיס בשר ודג, שרימפס דינמיט, ארנצ'יני, קלמארי, מוקפצים וסלטים. לביניים- פיצות, פטוצ'יני, ניוקי ועוד מנות מהמטבח האיטלקי ולעיקריות-סטייקים, קבב, אסאדו, חזה עוף, דגים ומאכלי ים. קינוחים- מלבי, לילות בירות, עוגת שוקולד, עוגת גבינה, קרם ברולה, טירימיסו וקרם קטלן. התפריט משתנה גם לפי חומרי הגלם העונתיים והטריות מככבת. בקרוב תפתח המסעדה גם לארוחות בוקר.

המתחם יכול להכיל עד 300 איש ומאד מתאים לאירועים שונים המשלבים בין אוכל טעים למשחקי באולינג, סנוקר והוקי אוויר. לאירועי יום הולדת יש מבצע שווה במיוחד.

מה אכלנו:

מנות ראשונות: קרפצ'יו מצוין שהיה מתובל נכון ועדין.

שרימפס דינמיט בטמפורה שלא יכולתי להפסיק לאכול. עדין, פיקנטי ומצוין.

סביצ'ה דגים של מוסר ים- עדין ובעל טעמים שהשתלבו לביס מדויק ומעולה.

עראיס דגים- מנה מצוינת ומיוחדת. בעיניי, טעימה הרבה יותר מעראיס בשרי. נהניתי מכל ביס.

כל המנות הראשונות היו מצוינות ומיוחדות, הן באופן ההגשה האלגנטי והן בטעמם העדין.

מנות ביניים: פיצה שהייתה רגילה ומנת שיש ברק מצוינת של קובה וכיסוני בשר קטנים ממולאים בבשר טלה ומבושלים ביוגורט. רוטב היוגורט הכיל אגוז מוסקט, נענע, פלפל אנגלי, קורט כמון וזעפרן. מנה נהדרת ומומלצת במיוחד.



לעיקריות: פילה בקר ומנת אנטריקוט. בשר איכותי, עשוי במידה הנכונה ומושלם!


ולקינוח מנה נהדרת של לילות בירות. לא מתוקה מדי, עדינה ומצוינת.


במסעדה לא מגישים משקאות אלכוהוליים אבל מומלץ מאד לטעום ממשקאות המוחיטו הנהדרים. אנחנו שתינו מוחיטו פירות יער ומוחיטו OVO ולא האמנו שאין בהם אלכוהול.


שלוש שעות של אוכל הסתיימו בהנאה גדולה. לשחק באולינג לא הספקנו. נשאיר זאת לפעם הבאה.

מסעדת OVO- נוף הגליל, רחוב המעיין 1.

טלפון: 04-8012911

קישור לאפליקציית וויז  https://waze.com/ul/hsvc4hhshh

מסעדת OVO  בפייסבוק- לחצו כאן

מסעדת OVO  באינסטגרם- לחצו כאן

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה