רשומות

יום ראשון, 20 באוגוסט 2023

מדע היופי. הכירו את "אלת החן"- קליניקת פרימיום לטיפולי אסתטיקה מכף רגל עד ראש

איילת אליעזר בחדר טיפולי היופי
 

איילת אליעזר, קוסמטיקאית מקצועית עם למעלה מ-25 שנות ניסיון, ידעה כבר בתחילת הדרך שהיא רוצה מרכז אסתטי שייתן ללקוחותיו את המיטב שבמיטב. קליניקה שתשלב בין טיפולי יופי, טיפולי אסתטיקה ואופנה, תוך שימוש במכשור החדשני והמשוכלל ביותר הקיים. ואכן, בקליניקת הפרמיום "אלת החן" שפתחה בכרמל ניתן לקבל טיפולי יופי כוללניים החל מטיפולי מניקור, פדיקור ועד טיפולי אסתטיקה מהמתקדמים והאיכותיים בארץ.

איילת אליעזר הנראית כפרסומת מהלכת לטיפולים שהיא מציעה אצלה, יפה ומטופחת, פתחה את הקליניקה הראשונה שלה לפני יותר משני עשורים ברחוב דרך הים בחיפה. לאחר מכן טסה לארצות הברית להתמחות בנושא הסרת שיער בלייזר. היא זו שהביאה את השיטה לארץ ופתחה את רשת אמריקן לייזר. לאחר זמן מכרה את הרשת ופתחה קליניקה לטיפולים אסתטיים מתקדמים בורדיה. הקליניקה בורדיה מציעה טיפולי יופי שונים כמו: לק ג'ל, פדיקור/מניקור, אפילציה, טיפולי פנים מתקדמים, עיצוב גבות, איפור קבוע והסרת שיער בלייזר. לפני כחודש נפתחה קליניקת הפרימיום ברחוב חורב 6 המציעה טיפולי אסתטיקה רפואית ללא התערבות כירורגית, עם המכשור הטכנולוגי המתקדם בעולם.



בקליניקה המעוצבת והיפה ניתן לקבל טיפולי יופי מגוונים המותאמים אישית לכל מטופל/ת. כל לקוחה המגיעה לקליניקה עוברת אבחון מדוייק המאפשר למטפלת לדעת בדיוק איזה סוג טיפול על הלקוחה לעבור- האם זקוקה לטיפולי RF? לטיפולי בוטוקס? חומצה היאלרונית? "המטרה היא לכוון את הלקוח לטיפול המתאים לו ביותר ואשר יביא לתוצאות הטובות ביותר" אומרת איילת.

חדר הקבלה

חדר הטיפולים
חדר טיפולי היופי

לאחר האבחון הלקוחה מקבלת תכנית טיפול מותאמת, תוך התאמה מלאה לצרכים הייחודיים שלה. לצד איילת, נמצאים בקליניקה רופאים מומחים להזרקות וכן מטפלות הנותנות מענה לטיפולי יופי נוספים כמו: איפור קבוע, עיצוב גבות, הסרת שיער וגם סטייליסטית המעניקה יעוץ מקצועי בנושאי אופנה וספר המתאים את התסרוקת הנכונה. אכן מדע היופי תחת מטריה אחת!

איילת מאמינה במראה טבעי ולא מוגזם. היא מאמינה שטיפולי אסתטיקה בטכנולוגיה מתקדמת כמו I.P.L או RF  ואלקטרופורציה יכולים לדחות ואף למנוע את הזדקנות ונפילת העור, תוך עידוד רקמת העור ליצור קולגן חדש וטבעי. מה שעוזר בשינוי טקסטורת העור לבריא וקורן יותר וכך הצורך בהזרקות פוחת משמעותית וגם אין צורך בטיפולים פולשניים.

"הטכנולוגיות החדשות" אומרת איילת "מאפשרות לכל אחד מאיתנו להראות צעיר, מטופח ובעל עור בריא, מוצק וזוהר".

התנסות אישית

אני התנסיתי בטיפול RF. מדובר על טיפול בגלי רדיו הגורם לחימום עמוק של הרקמה בשכבות העור העמוקות, בעקבות כך נוצרת פגיעה בסיבי הקולגן והאלסטין הקיימים ומיד מתחיל תהליך של ייצור סיבים חדשים. התוצאה היא מיצוק העור ועור מתוח ורענן תוך מספר טיפולים.

כך נראה המכשיר

הטיפול התחיל בניקוי העור, בפילינג עמוק ורק אז עברנו לטיפול ב-RF. מדובר על טיפול נעים, שאינו כואב. משך הטיפול ומספר הטיפולים הינו אינדיבידואלי ותלוי כמובן במצב העור. אצלי זה לקח בערך שעה ובסיום הטיפול, התפנקתי במסכה וטיפול מיוחד של 10 דקות לעיניים. לאחר מכן קרם לחות והוראות לטיפול בבית.

מהלך הטיפול

מסיכה וטיפול מיוחד לעיניין
כך אני נראית בבית, שעה לאחר הטיפול. יש עדיין טיפה אדמומיות. איפרתי קצת את העיניים, אודם וזהו.

הטיפול חלף מהר. איילת מקצוענית ובעלת ידע רב. מעבר לכך היא קשובה מאד, יודעת להביט לנבכי הנפש ונותנת הרגשה נהדרת, מקבלת ותומכת. הלקוחות שלה נהנות לא רק מטיפול אסתטי איכותי אלא גם מייעוץ נבון ומכיל. אהבתי את ההתייחסות החמה ואת האכפתיות, את ההבנה שיש קשר הדוק בין גוף לנפש ושאין די בטיפול אסתטי ויש לדאוג גם לתזונה נכונה וספורט ואין לי ספק שכך מתייחסת איילת לכל לקוחותיה.

להשלמת הטיפול, מתאימה איילת תכשירים קוסמטיים איכותיים ופעילים, של מותג "אלת החן" כמו סרומים וקרמי פנים באופן אישי ובהתאם לצורך.

לסיכום, קליניקה מעוצבת ומושקעת (אפילו קיר השירותים נראה מקסים. ראו תמונה) 

אווירה נעימה ומקבלת ומבחר טיפולים מגוון ורחב. אין צורך לחפש מקומות אחרים. כל הטיפולים להם אנו זקוקים ניתנים במקום. השרות מקצועי, חם ואכפתי תוך התאמה מדויקת של סוג הטיפול המתאים לכל לקוח/ה.

ממליצה בחום רב.

"אלת החן"- רחוב חורב 6, הכרמל חיפה

טלפון:04-8107575

אלת החן באינסטגרם- לחצו כאן

אלת החן בפייסבוק- לחצו כאן

 

בשיתוף קליניקת אלת החן

על היח"צ משרד יחסי הציבור של לימור כרסנטי

צילומים: יפה גביש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה