רשומות

יום שישי, 30 ביוני 2023

בהשראת האמנית האייקונית פרידה קאלו השיקו בורדינון ונעמן קולקציית קפסולה מרהיבה

פרידה קאלו נעמן ורדינון צילום תמי בר שי
 

בשנים האחרונות מותגי הלייף סטייל ורדינון ונעמן מצליחים להפתיע אותי כל פעם מחדש בקולקציות מיוחדות, יפהפיות ומקוריות. נראה לי שהתמכרתי למוצרים שלהם ואלו החנויות הראשונות בהן אני מבקרת כשאני מגיעה לקריון.

קולקציית הקפסולה החדשה של ורדינון ונעמן בהשראת האמנית האייקונית פרידה קאלו, גם היא הפתעת קיץ מרעננת. זו קולקציה שמחה, פרחונית וצבעונית שאהבתי מאד מאד. בחרתי במוצרים לבריכה ולפקניק - מגבת גדולה וצבעונית, סל צבעוני, בקבוק מים מעוצב וחולצה לבנה משגעת. 

נעמה עם התיק הגדול שמותאם ליציאות ואפשר להכניס בו חצי בית
בקבוק המים מנירוסטה המעוצב והמדליק ומגבת הים המשגעת



חולצה לבנה שמתאימה בול לקיץ

תוכלו למצוא את הקולקציה החדשה ב- 3 חנויות פופ אפ מדליקות שהוקמו בלוקיישנים מרכזים- בקניון TLV, בקניון איילון ובקריון. בהקמת הפופ אפ הושקעו כחצי מיליון ₪ ותוכלו למצוא בהן שלל מוצרי לייף סטייל ססגוניים מהקולקציה החדשה- כולם פרי יצירתו הבלעדית של סטודיו לעיצוב TUTTO ARTE.

לרגל ההשקה נהנה כולנו מ-50% הנחה בקניית 2 פריטים ומעלה

 

קולקציית פרידה קאלו ורדינון נעמן צילום תמי בר שי

ורדינון ונעמן הינם מותגי לייף סטייל מובילים מקבוצת אקסטרה ריטייל, זרוע הקמעונאות הפרטית של קבוצת אלון רבוע כחול, שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה, וקולקציית הקפסולה החדשנית והייחודית כולה מחווה לאמנית האגדית והאייקונית פרידה קאלו. 

קולקציית פרידה קאלו נעמן ורדינון צילום תמי בר שי

סיגל אורון, מנהלת חטיבת נעמן ורדינון באקסטרה ריטייל, מציינת כי "הקולקציה הצבעונית והמקורית מכניסה טוויסט נועז, מקפיצה את פריטי הלייף סטייל והום סטיילינג של ורדינון ונעמן, מעניקה מימד אומנותי חדש לאיכות הבלתי מתפשרת". 

ורדינון קולקציית פרידה קאלו צילום תמי בר שי

מעצבת סטודיו הבית שלנו - Tutto Arte,  שפיתחו וייצרו את קולקציית הקפסולה הצליחו לחבר בין שני עולמות – הלייף סטייל והאמנות הייחודית במינה של פרידה קאלו – בצורה מדויקת ולא מתאמצת, כאשר לכל פריט נוכחות וכריזמה מיוחדת" מציינת סיגל אורון. 

נעמן כלי הגשה מקולקציית פרידה קאלו צילום תמי בר שי

נעמן כלי הגשה מלמין קולקציית פרידה קאלו צילום תמי בר שי

קולקציית פרידה קאלו ובה מכלול עשיר של מוצרים תוצג בחנויות פופ אפ תוססות שתפעלנה במהלך חודשי הקיץ בקניונים מרכזיים, כאשר כל חנות תוקם למשך מספר שבועות. חנויות הפופ אפ של ורדינון ונעמן יעניקו ללקוחותיהן חווית קניה עוצמתית, צעירה, דינאמית ובועטת וללא ספק יהפכו במהרה למוקדי משיכה עבור מבקרי הקניונים. 

נעמן קולקציית פרידה קאלו הבלעדית צילום תמי בר שי

שלושת הקניונים הראשונים המארחים את הקולקציה המיוחדת הינם קניון TLV  קניון איילון והקריון, שם כבר פועלים מתחמי הפופ אפ שבהקמתם השקיעה אקסטרה ריטייל כחצי מיליון שקלים.  

בנוסף, מוצרים נבחרים מקולקציית פרידה קאלו הבלעדית ניתן להשיג גם בחנויות הקולקציה של ורדינון/נעמן. מי שנהנה במיוחד ממסעות שופינג וירטואלי בוודאי ישמח למצוא את כל פריטי הקפסולה הססגונית גם באתרי האון ליין של המותגים, המספקים חווית קניה נגישה, נוחה ובטוחה וזמני אספקה מהירים עד פתח ביתו.

נעמן בקבוקי נירוסטה פרידה קאלו 69.9 שח צילום תמי בר שי

בין המוצרים הייחודיים שבקולקציית פרידה קאלו של ורדינון/נעמן: מגוון מצעים מבדים משובחים כגון כותנה אורגנית, 100% כותנה פרקל ובמבוק; מגבות רחצה, מגבות ספא ומגבות חוף מדליקות; שטיחונים וציפיות נוי; תיקי קנבס; מגוון מוצרי הלבשת פנאי ביניהם שמלות פנאי, גופיות סבא מבד ג'רסי רך ונעים, טי שירטים, כפכפים וגרביים; צלחות; פלטות וקערות הגשה; כלי בישול מאמייל; בקבוקי שתייה; צידניות; מאגים; סינרים; מפות ועוד. לרגל ההשקה ייהנו הלקוחות מ-50% הנחה על כל מוצרי הקולקציה בקניית 2 פריטים ומעלה.

נעמן כלי מטבח ואירוח קולקציית פרידה קאלו צילום תמי בר שי

נעמן פריטים לפיקניק מושלם צילום תמי בר שי

ויקה יוסל, סמנכ"לית חדשנות ועיצוב של אקסטרה ריטייל: "הקהל הישראלי סקרן ופתוח לחידושים ולטרנדים ואותנו זה מאתגר בכל פעם מחדש. הפעם הפתיע צוות המעצבות שלנו עם קולקציה חדשנית מגוונת, בולטת ונועזת במיוחד השואבת השראה מיצירותיה של פרידה קאלו הפנומנלית המהווה ארט אובייקט מרתק בעולם האמנות. חנויות הפופ אפ של מותגי ורדינון ונעמן זכו להתלהבות והצלחה רבה בעבר, ואנו בטוחים שגם הפעם הם יתרמו לשדרוג חווית הקנייה והעמקת הקשר שלנו עם קהל לקוחותינו."

בשיתוף ורדינון ונעמן

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה