רשומות

יום ראשון, 26 בדצמבר 2021

לנפוש במלון אדמונד בראש פינה- פינוקים, קולינריה משובחת, ואווירה קסומה של פעם ולקראת השנה האזרחית גם תכנים מרתקים


 ראש פינה מעלה בדמיוני בתי אבן נושנים, חלוצים, ניחוח של ימים אחרים ואווירה מיוחדת במינה. אני אוהבת לטייל במושבה ההיסטורית, לעבור בין רחובות כמו רחוב החלוצים, להיכנס לגלריות ולחוש שנזרקתי בזמן לתקופה שהברון אדמונד דה רוטשילד תמך ועזר ליישובי ארץ ישראל.

מלון הבוטיק המפנק 'מלון אדמונד' הנקרא על שם הברון דה רוטשילד, מעוצב מתוך כוונה להחזיר אותנו לאותם ימים במאה ה-19. הוא מצליח לשלב בין הידור אירופאי קלאסי לאווירה ארצישראלית וכך נוצרת אווירה מיוחדת במינה. אנחנו התארחנו במלון לסופ"ש מפנק במיוחד ונהנינו מאד מהשהות במלון ומהטיולים שערכנו הן בראש פינה והן בסביבה. המלון נמצא בנקודה מרכזית ונוחה ליציאה לטיולים בגליל, בטבריה וברמת הגולן.











'מלון אדמונד' הוא מלון למבוגרים. הכניסה לילדים מותרת מגיל 14. במלון בריכה ענקית ומחוממת וג'קוזי גדול ולוהט. אנחנו נכנסנו ביום חורף קר, בשעות אחר הצהריים, לשחות בבריכה ולהשתכשך בג'קוזי וזו הייתה חוויה כייפית במיוחד. הזכיר לי בילוי באוסטריה בחו"ל. כששחינו בבריכה מחוממת וירד עלינו שלג.



המלון מציע גם סאונה רטובה, סאונה יבשה, חדר כושר משוכלל וספא עם מגוון רחב של טיפולים.



כבר בכניסה למלון נכנסים לאווירת הפאר הקלאסית עם ספות עור נוחות, כורסאות ישיבה מפנקות, ארון ספרים, בר מאובזר ותפריט קוקטיילים ושתייה. אנחנו ניצלנו את ה- HAPPY HOUR 1+1 החל מהשעה 1800 ולגמנו בהנאה קוקטיילים מצוינים.






החדר בו התארחנו השקיף לבריכה ולג'קוזי והייתה לו מרפסת גדולה ומצוידת בשולחן וכסאות. אהבתי את הצילומים בחדר שהיו צילומים ישנים בשחור לבן של ראש פינה מפעם. אהבתי מאד את אריחי הרצפה המצוירים שהזכירו רצפות בבתים עתיקים והכניסו אווירת וינטג' לחדר. החדר כלל כל מה שדרוש לשהייה מהנה- טלוויזיה, מקרר קטן, ערכת קפה, מיטת קווין סייז נוחה, חלוקי רחצה רכים ונעימים ונעלי בית. חדר הרחצה הפתיע בגודלו ולמקלחת יכולים להיכנס 2 אנשים בקלות וברווחה. מוצרי הטואלטיקה הם של המותג הישראלי 'סבון'. החדר נעים מאד, מתוחזק היטב ונקי.



מרפסת החדר

קולינריה- האירוח במלון הוא על בסיס חצי פנסיון. כך שסעדנו בו ארוחת ערב וארוחת בוקר ואני הרגשתי שאני נמצאת במסעדת גורמה ולא במסעדה של מלון. התפריט היה עשיר, מגוון, עם מנות ייחודיות והכל טעים להפליא ושירות יוצא דופן באיכותו.

חדר האוכל


בארוחת הערב נהנינו ממבחר סלטים טריים ומנות עיקריות שכללו סלמון, עוף, אנטריקוט, צלי בקר בפטריות ועוד אפשרויות ותוספות רבות. הקינוחים היו וואו. מקרונים מעולים, עוגות שוקולד, סלטי פירות ועוד

צפו בסרטונים ובתמונות.











ארוחת הבוקר הייתה אף היא משובחת ועשירה עם מגוון גבינות גליליות, סלטים, שקשוקה, מאפים שונים כמו מאפה תרד מעולה ובלינצ'ס. עוגת גבינה נימוחה שסחטה ממני קריאות התפעלות ועוגת שמרים שוקולד אליפות. אחרי ארוחת בוקר כזו שבעים במשך יום שלם.















עם כל הפינוקים הללו מי בכלל רוצה לצאת מהמלון? אבל המלון, כאמור, נמצא במיקום מצוין לטיולים. אז טיילנו בבקרים ואחר הצהריים נהנינו ממתקני המלון.

היכן לטייל?

במושבה עצמה- מומלץ להגיע למצפה נמרוד שהקימה משפחתו לזכרו. מקום מרגש ונוגע ללב שהתצפית ממנו מגיעה עד החרמון.




לאחר מכן לבקר בסמטאות המושבה וליהנות מהמבנים ששוחזרו, מהגלריות של אמנים מקומיים ומיופיו של המקום.







באזור סביב יש אטרקציות רבות, שמורות טבע ואתרים- אגמון החולה נמצא בקרבת מקום, צוק מנרה קרוב, יש בסביבה טיולי טרקטורונים ורייזרים, אפשר לבקר ביקבי בוטיק שבאזור, לטייל ביער בירייה, ברחבי הגליל, הכינרת ורמת הגולן.

אנחנו בחרנו לטייל במקום פחות ידוע ' מצד עטרת' זו מצודה צלבנית השוכנת ומשקיפה על הירדן ההרי. יורדים לפני גשר בנות יעקב בפניה ימינה ומטיילים בשביל מסודר, צופים בנהר שהזרימה שלא כעת חזקה ועולים לשרידי המצודה. יש תצפית יפה על הירדן.





לאחר שטיילנו, נכנסנו לבריכה ולג'קוזי ועד ארוחת הערב לא יצאנו משם. בקרבת המלון יש גם מרכזי קניות ומי שלא יכול בלי שופינג ימצא את מבוקשו. בסופי שבוע יש במלון אירועים מיוחדים בערבים. אנחנו נכחנו באירוע של מוזיקה שהתקיים בלובי.





במלון יש גם חדר יין עם יינות איכותיים מיקבי הגליל ורמת הגולן וניתן לערוך בו אירועים וכנסים. ניתן להגיע למלון גם לימי כיף ללא לינה הכוללים ארוחת בוקר ושימוש במתקני המלון+ טיפולי ספא. כמו כן ניתן לערוך בו כנסים עסקיים ויש אולמות שונים המותאמים לצרכים שונים.



לקראת השנה האזרחית החדשה   עמלו על תכנית עשירה שתשתלב כמו כפפה ליד, לחופשה רומנטית כוללת עם תכנים מרתקים. השנה האזרחית החדשה, 2022 תפתח בסופ"ש 'חורף חלומי', שישלב הרצאות מרתקות, קולינריה משובחת, מופע שירה וכרטיסי כניסה לאתר החרמון שרק כוסה בשלג.  

אוהד חמו צ. אורן כהן


בהגעה למלון תערך קבלת פנים בלובי המלון בליווי נגינת סקסופון, ולאחר ארוחת הערב שתוגש במסעדת ויקטוריה, אוהד חמו, כתב חדשות 12 לענייני ערבים יעביר הרצאה אודות ספרו החדש 'פני שטח' – הפלסטינים: מבט מבפנים.(21:00) בשישי בבוקר תוגש ארוחת הבוקר במסעדת המלון ולקראת צהרים, ייהנו האורחים מהרצאתה המרתקת של דר' איריס בראון, סקסולוגית, מרצה ומטפלת בתחומי מיניות וזוגיות 'הוא, היא ומה שביניהם', בהמשך הערב תוגש ארוחת ערב חגיגית ולאחריה יתקיים ערב שירה בציבור בלובי 'לורנס בר' במלון. 


איריס בראון צ. דודי מלכה

מחיר לסופ"ש חורף חלומי 13-15/1/22  - החל מ- 1800 ₪ לזוג ללילה, כולל כל פרטי התכנית.

לסיכום- גלינו מלון מקסים המנסה ומצליח לשחזר אווירת פאר של פעם. החדר היה מזמין ונעים עם שימת לב לכל הפרטים הקטנים ההופכים את השהיה למוצלחת. אנשי הצוות מסבירי פנים והשרות מושלם. הבריכה והג'קוזי הנמצאים תחת כיפת השמים ומחוממים היטב הם תענוג. ומי שאוהב סאונות- גם את זה יש. (לי חם מדי בסאונה. אחרי דקה בורחת) הארוחות במלון מצוינות והתפריט כולל מנות ייחודיות כמו במסעדת גורמה. מיקום המלון מאפשר טיולים ואטרקציות בסביבה.

מחירים- החל מ-1200 שקלים לזוג ללילה באמצע שבוע.

ממליצה בהתלהבות !

'מלון אדמונד'- דרך הגליל 35, ראש פינה

אתר- לחצו כאן

פייסבוק- לחצו כאן

 

גילוי נאות- הייתי אורחת המלון








תגובה 1: