רשומות

יום שבת, 4 בדצמבר 2021

רשת תכשיטי צבאן השיקה סניף חדש בגרנד קניון חיפה מקבוצת קניוני עופר- בסניף קולקציות יוקרתיות בעיצובים ייחודיים ומרהיבים



בשבוע שעבר הוזמנתי להשקת חנות הדגל של רשת תכשיטי צבאן בגרנד קניון חיפה. זו הייתה השקה מלאת ברק ונוצצת במיוחד מכל היהלומים ואבני החן שהיו סביב. כל מי שאוהבת תכשיטים תהנה מהקולקציות המרהיבות והבינלאומיות שמציגה הרשת הידועה כיבואנית ומשווקת מובילה של תכשיטי זהב ויהלומים בישראל.

אנשי התקשורת בהשקה עם אודליה קפלינסקי אורבך מנכלית רשת צבאן ובכור צבאן בעלים של קבוצת צבאן צילום: שרה איקו 


בהשקה נכח בעל רשת צבאן -צבאן בכור שהציג את הסניף החדש וסיפר על הקמת הרשת ועל דרכה. פגשנו גם את אודליה קפלינסקי-אורבך, מנכ"לית רשת תכשיטי צבאן שאמרה : " אנו נרגשים להשיק חנות דגל חדשה בגרנד קניון חיפה המצטרפת ל16 חנויות תכשיטי צבאן בפריסה ארצית ול26 דוכני מכירה במשביר. נמשיך להעניק ללקוחותינו תכשיטים באיכות מעולה עם חווית קניה מהנה"

עם בעל הרשת בכור צבאן
בעל הרשת בכור צבאן מדליק נרות חנוכה

שוחחתי גם עם אנג'ל גולן מנהלת ברשת שסיפרה לי כי הסניף החיפאי הוא הצפוני ביותר כעת ובו מוצגים מיטב הקולקציות מהעולם, יהלומים באיכות גבוהה ובעיצוב מעצבים ידועים מחברות ידועות בכל העולם. עוד אמרה כי לרשת יש גם מעצבים שלהם, המעצבים תכשיטים ייחודיים רק לרשת.

מימין תומר צבאן, ניר ברקן מנכל קניון גרנד חיפה , אודליה קפלינסקי אורבך מנכלית רשת צבאן ובכור צבאן בעלים של קבוצת צבאן

החנות החדשה הממוקמת בקומה השנייה של הקניון,  משתרעת על שטח של 70 מ"ר ונעים מאד להיכנס אליה כדי להתרשם מהתכשיטים המרהיבים. היא מעוצבת בקונספט החדש של הרשת העושה שימוש בחומרי עץ, בטון וזכוכית, לחוויית קנייה יוקרתית ונעימה עם היצע רחב של תכשיטי זהב צהוב, לבן ואדום המחולקים לפי קטגוריות של עיצובים, מחירים וקולקציות בהם שרשראות, תליונים, טבעות, עגילים וצמידים ייחודים, המגיעים משובצים ביהלומים ואבני חן.

 




תכשיטי צבאן צילום תמר גולן הדוניסית

התפעלתי מהתכשיטים הייחודיים והאמת? קשה לבחור. אהבתי את העיצובים המרשימים, את החדשנות והמקוריות שראיתי ואת המגוון הרחב.

 

רשת תכשיטי צבאן נוסדה ע"י מר צבאן בכור בשנת 1975, ותוך פרק זמן קצר הפכה להיות בין החברות הגדולות בתחום התכשיטים בישראל. החברה משווקת תכשיטי זהב ויהלומים טבעיים ואבני חן בעיצובים אופנתיים וטרנדים במיוחד לצד איכות בלתי מתפשרת, כאשר כל תכשיטי הרשת בעלי תו תקן של מכון התקנים הישראלי.

החנות החדשה בגרנד קניון חיפה מצטרפת  ל- 44 סניפי הרשת בהם חנויות עצמאיות לצד עמדות מכירה יוקרתיות בסניפי "המשביר לצרכן" ברחבי הארץ.



 

במסגרת ההשקה החגיגית מציעה הרשת מגוון תכשיטי זהב ויהלומים  במיוחד לשבוע חג החנוכה 55% הנחה ועוד 100 שקלים מתנה בכל קנייה  מעל 500 שקלים.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה