רשומות

יום חמישי, 27 בדצמבר 2018

-BeGood NEW YORK מהפכה אופנתית וחדשנית



האם הייתן מאמינות שיש בגדים שכאשר תלבשו אותם הם יצליחו לגרום לטיפוח העור? להצרת היקפים? ולהקטנת היקף הירכיים? הרי זה חלום שמתגשם. ללכת עם בגד שיצליח לגרום לכך לקרות.

ובכן, העתיד כבר כאן ובזכות טכנולוגיה מהפכנית מציג המותג BeGood ניו יורק פריטי לבוש ייחודיים ופעילים המצליחים לגרום להקטנת היקף הירכיים, המותניים והאגן.



באירוע ההשקה החגיגי של המותג, אשר התקיים בק-פה האנוי, פגשנו את הבעלים ומנכ"לית המותג רות, אשר סיפרה לנו על הטכנולוגיה החדשנית ועל הקמת החברה.

בצילום- רות יחד עם גולן נהרדעא יו"ר חברת התקשורת גולן נהרדעא קומיוניקיישן

רות מאמינה שפריטי BeGood ניו יורק יכבשו את ארון הבגדים הישראלי, זאת בזכות הפריטים המיוחדים והאיכותיים, אשר נותנים מענה מצוין לכל שעות היום.

"הנשים" אמרה רות "עסוקות כל שעות היממה. החל מהבוקר שבו עליהן להתארגן במהירות, לדאוג להביא את הילדים למסגרות, להגיע בזמן לעבודה. אחר הצהריים חוגים, פעילויות, אולי קפה עם בן הזוג. ומה לגבי אירועים, מסיבות, חגיגות יום הולדת, פגישה עסקית קריטית. והיכן נכנס חדר הכושר? הלהטוטנות הזו משאירה מעט מאד זמן להתעסק עם ביגוד מתאים. אין זמן להחליף מלבושים, למרות שכל עיסוק דורש אאוטפיט שונה לגמרי. מה עושים? "

 פריט של ביגוד המתאים לספורט



בדיוק לשם כך הוקמה חברת BeGood ניו יורק המציעה לנשים פריטים איכותיים שיתנו מענה הולם ומתאים במשך כל שעות היום, מבלי שניאלץ להחליף מלבושים, או לדאוג לכך שלא יהיה נוח או פרקטי.
ביגוד ניו יורק יהפוך את הארון שלנו לאוצר של אאוטפיטס איכותיים, עם רמת גימור מעולה ועיצובים סופר מדליקים.

                        לקראת יציאה בערב. הטייץ משתלב היטב

          שילוב טייץ של ביגוד בבגדי היומיום

              יוצאים לריצה עם ביגוד

המותג שואב את ההשראה שלו מהטרנדים במובילים באופנה הבינלאומית ובפרט מהסטייל האורבני הניו-יורקי. הוא דואג לשמור על היופי והרעננות שלנו לאורך כל שעות היממה ונותן מענה של 24/7 לכל סיטואציה בחיינו.

אך זה לא הדבר היחידי שהחברה מציעה. כפי שכתבתי לבגדים יש ערך מוסף גדול ביותר והחברה מביאה בשורה חדשנית לעולם האופנה, המבוססת על פרי פיתוח שוויצרי ואיטלקי, ועומדת לחולל מהפך של ממש. פריטי הלבוש בקולקציה עשויים בטכנולוגיה מופלאה בשם Dermofibra Cosmetics  המספקת תוצאות נראות לעין תוך 10 ימים בכל מה שקשור להקטנת היקף הירכיים, המותניים והאגן. הבד הייחודי ממריץ את המיקרו-סירקולציה באזורים אלו באמצעות  קריסטלים אורגניים ומיקרוספרות מלאות ברכיבים המזינים את העור וממריצים אותו, כמו אלוורה, קפאין, ויטמיןA  וויטמין E .

כל המוצרים של מותג BeGood ניו יורק פותחו באותו האופן: טכנולוגיה יעילה, קבועה ובלתי-מוגבלת שיש לה תוצאות בולטות ומוכחות בשטח.



הקולקציה מורכבת מטייצים בעיצוב ספורטיבי ומגוון פרינטים מעניינים לצד פריטים במראה חלק וצבעוניות מאופקת של כחול, שחור ואפור על גווניו. מעבר לטכנולוגיה החדשנית, הטייצים מעוצבים בצורה המותאמת לכל שעות היום ויכולה להשתלב בצורה הרמונית עם בגדי ספורט, בגדי קז'ואל ובגדי ערב.

             ערב ביתי נעים עם פריטי ביגוד.

בנוסף, בקולקציה גם בגדי ספורט מעולים לצעידות, אימונים וריצות ובגדי בית נוחים ומשוחררים שיגרמו לנו להיראות נפלא גם בשעות המנוחה.

התנסיתי בטייץ שחור של המותג. מדובר בבד איכותי, נעים מאד על הגוף ומחטב. נראה יפה ומשתלב עם כל עליונית, בהתאם לצרכים השונים.

השילוב הייחודי של אופנתיות וסטייל יחד עם רכיבי הטיפוח הייחודיים העובדים תוך כדי שאנו לובשות את הפריט, תורמים לשיפור המראה ותחושת העור והמבחר הגדול הופך את המותג לאחד המותגים המפתיעים והמעניינים של השנה.



BEGOOD NEW YORK-

072-3939525

www.begoodny.co.il
Instagram- begoodny.israel
Facebook- Begood NY Israel


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה