רשומות

יום חמישי, 11 באוקטובר 2018

מותג תוספות השיער TAPE IT מחולל מהפך בתחום ה- Hair Styling בישראל

                         בצילום- אופיר יוסף וזהבית מורסי


תוספות שיער נתפסות אצל רבים כדבר קצת מיותר. איזושהי התגנדרות יתר. אבל, לא כך הם פני הדברים. נשים רבות סובלות מנשירת שיער הן עקב טיפול לא נכון בשיער, וחמור מכך עקב מחלה. וכשהשיער לא מסתדר, מצב הרוח בקרשים.

המותג TAPE IT נותן לכך פתרון מצוין ומציע תוספות שיער איכותיות ועמידות במיוחד שיגרמו לשיער של כולנו להיראות מלא נפח, זוהר ובריא בכל מצב.

                             בצילום- כך מגיעות תוספות השיער

הגעתי ליום צילומים של המותג ופגשתי את היזם והבעלים אופיר יוסף ואת זהבית מורסי מעצבת שיער בכירה מבית לוריאל פרופשיונל המשמשת כשגרירת המותג ופרזנטורית שלו. הם סיפרו על המותג ועל כך שהחזון מאחורי Tape It הוא הרבה יותר מסתם עוד מותג תוספות שיער. מדובר בהעצמה נשית של ממש ומתן הזדמנות לכל אישה באשר היא להרגיש יפה, נשית ובטוחה בעצמה כי כידוע, הכל מתחיל בראש ומקרין על האישיות שלנו. זהבית הביאה דוגמאות מעבודתה וסיפרה על נשים ששיקום שיערן אושש אותן מבחינות רבות. במספרה שלה היא משתמשת בשיטת טייפ איט – הדבקת תוספות שיער בצורה המאפשרת תוצאה מרשימה במיוחד.

 בצילום- יו"ר חברת היח"צ גולן נהרדעא יחד עם אופיר , זהבית ןהדוגמנית קארין עליה

מורסי שואפת להפיץ את בשורת תוספות השיער Tape It וחולמת להעניק לכל אישה בטחון ושלווה פנימית שלדבריה, לא יכולים להתרחש כאשר אנחנו מאוכזבים מן השיער שלנו. היא מספרת על לקוחות אשר עובדות בתפקידים בכירים ויוקרתיים, שחשו ירידה בערך העצמי שלהן כשהשיער התחיל להיראות חלש, פגום, מפוצל וחסר חיים. טיפול בשיטת טייפ איט החזיר לנשים אלו את השפע הפנימי והחיצוני וזהו בדיוק המסר של המותג:  חדשנות, עוצמה נשית, חושניות, אהבה וסיפוק עצמי.

מימין לשמאל בר נתן לורן עליה אביבית מורסי וקארין עליה, מציגות את תוספות השיער.

מורסי  סיפרה במפגש כי נחשפה למותג טייפ איט לפני כחמש שנים וכמעצבת שיער משגשגת, אשת עסקים, בעלת משפחה ואשה מטופחת – היא התאהבה מיד והחליטה להביא את הבשורה לכל הלקוחות שלה. כאשה שהחלימה ממחלת הסרטן ועברה טיפולים שונים אשר גרמו לה לנשירת שיער מאסיבית, מורסי הבינה מקרוב כמה כוח טמון בשערה של אישה וכמה הוא תורם לבטחון העצמי שלה. מאז, היא משמשת כמובילת המותג במטרה להגשים את החלום לכל אישה בישראל ולהעניק לכולן שיער במראה בלתי מתפשר.

האחיות עליה לורן וקארין מציגות את תוספות השיער

אופיר יוסף, איש עסקים בתחום הביוטי ובכלל, הוא זה שהשיק את המותג לפני כחמש שנים, מתוך שאיפה לקדם את תחום תוספות השיער בישראל למקומות חדשים ומסעירים. מיטב הסלבס בישראל כבר גילו את השיטה: ליהיא גרינר, עינב בובליל, נסרין קדרי ועוד. כולן נהנות מתוספות שיער 100% טבעי ולא מעובד ובשיטה ייחודית המאפשרת טיפול מהיר, עמיד לאורך זמן וחשוב לא פחות – מאפשר הסרה זריזה במידת הצורך. בנוסף, התוספות מותאמות במיוחד לתרבות הישראלית ולמזג האוויר המקומי ומגלות עמידות שיא גם בבילוי בים ובבריכה. הן מגיעות במגוון עצום של צבעים ואורכים, כדי להתאים לכל אישה. מדבקות הטייפאיט מיוצרות בארצות הברית תחת התקנים המחמירים ביותר ופיקוח הדוק של ארגוני הבריאות.

קארין עליה מלכת היופי של שנת 2016

ואם אתן חושבות שמדובר בתהליך קשה ואיטי, זה כלל לא כך. תשכחו את כל מה שחשבתם שידעתם על תוספות שיער. הימים בהם ישבו שעות במספרה כדי להלחים תוספות ברמה ירודה, נגמרו. Tape It מאפשרת לא רק להתחדש בלוק מהמם תוך 30 דקות בלבד, אלא אלו הן גם תוספות השיער היחידות שניתן לצבוע ולהבהיר ללא חשש. ולנו נותר לשבת וליהנות מהתהליך הקצר, בסופו קמים בכל בוקר מחדש ליום שיער מושלם.

לפרטים נוספים :

זהבית מורסי :
instagram :
 @zehavit.official
https://instagram.com/zehavit.official

Facebook :
זהבית - Zehavit - Professional Hair Styling
https://www.facebook.com/zehavit.official/

טלפון : 050-7474579
כתובת : רקפת 2, בית דגן

Tapeit  - טייפ איט :

instagram :
 @tapeit.official
https://instagram.com/tapeit.official

Facebook :
תוספות השיער עם המדבקה - Tapeit
https://www.facebook.com/tapeit.official/

טלפון -03-654-4388
כתובת : מושב מצליח

צילומים- יפה גביש, יח"צ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה