רשומות

יום שני, 22 באוקטובר 2018

מותג האופנה FIVE US משיק את קולקציית סתיו- חורף 2019



על מותג האופנה FIVE US שמעתי רק לאחרונה וכשהתוודעתי לעיצובי המותג ולקולקציה הטרנדית והשיקית שלו, שאלתי את עצמי איך זה שלא הכרתי את החברה הזו קודם לכן?

זו גם אחת השאלות הראשונות ששאלתי את שלומי רחימי בעל החברה, כאשר פגשתי אותו לרגל השקת קולקציית חורף 2019. התשובה פשוטה " אנחנו משווקים לבוטיקים מובילים, הנבחרים באופן אישי ורק בהם ניתן למצוא פריטים שלנו. מדובר על כ-52 בוטיקים ברחבי הארץ, רובם באזור המרכז והשרון" ענה לי שלומי.

           שלומי רחימי במשרדו 

ואיך יודעים אילו בוטיקים והיכן הם נמצאים? "ובכן, הכי פשוט להתקשר אל השואו רום שלנו ואנחנו מפנים את הלקוחה לבוטיק הקרוב למקום מגוריה". ואני אומרת לכם שכדאי להתקשר ולברר, כיוון שמדובר על מותג אופנתי צעיר, צבעוני וטרנדי. מעצבי החברה יודעים לשלב בין המראות הבינלאומיים העכשוויים לבין דרישות האישה הישראלית וליצור אופנה נשית, בעלת מענה אופנתי מדויק שמתאים לכל שעות היום. בין אם מדובר במראה קז'ואל יומיומי ובין אם מדובר במראה מותאם לאירוע חגיגי.




אני מודה, התלהבתי מהקולקציה והתלהבתי מהאופן שניתן לשלב בין הפריטים השונים ליצירת מראה אחר ושונה בכל פעם. ניכר ששלומי רחימי מבין לליבה של האישה הישראלית ויודע איך להלביש אותה. זאת ועוד, מדובר על חברה ישראלית כחול לבן שכל פריטי האופנה שלה מיוצרים בארץ. החל מעיצוב הבגד, הגזירה והתפירה. ובתקופה שבה רוב פריטי האופנה שאנו לובשות מיובאים בעיקר מסין, משמח אותי להכיר חברה ישראלית המייצרת בארץ אופנה מרשימה ומדויקת.




FIVE US מעצבת ומייצרת מדי חודש קולקציה של כ-40 פריטים חדשים. מרשים, נכון? שלומי סיפר כי הנשים הישראליות אוהבות להתחדש והוא משתדל לעמוד בציפיות ולהוציא עיצובים רעננים, ייחודיים ואופנתיים. העיצובים מתאימים לנשים בכל גיל וטווח המידות נע בין 36-44, כשרוב הפריטים הם one size. "מדוע זה כך? " שאלתי. " מכיוון שאנו מעצבים מספר פריטים גדול במיוחד, הצלחנו להגיע להתאמה של מידה נכונה גם למי שלובשת מידה 36 וגם למי שלובשת מידה 42"  "ומה לגבי מידות יותר גדולות" על כך ענה שלומי "אני מודע לבקשה לייצר מידות גדולות יותר ועובד על כך" אישית, הייתי שמחה למצוא מידות גדולות יותר ובטוחה שרבות מצטרפות אלי בבקשה זו.

הקולקציה העכשווית מאופיינת בבחירת בדים איכותיים ומיוחדים מוויסקוזה, כותנה ומודלים מסיב טבעי, בטאץ' אישי של אלמנטים בעבודת יד שהם מיוחדים ואישיים, בגזרות מדויקות ומחמיאות, בפריטים דמויי עור, ז'קטים צבעוניים, מכנסיים במגוון גזרות, טוניקות וסווצ'רים ספורטיביים, מבחר גלביות ושמלות. כל זאת, במבחר צבעים מובילים- בורדו, חרדל, ירוק בקבוק, כסוף, מטאלי, נייבי, אפור, לבן ושחור. וכמובן, ניתן למצוא משבצות, פסים ודפוסים גאומטריים.







מה שבעיניי מצא חן במיוחד היא היכולת לשלב בין הפריטים. כמו במשחק לגו, גם כאן ניתן לשנות, להוסיף ולהיראות אחרת ללא מאמץ. להגיע בבוקר לעבודה בחצאית וחולצה יומיומיים ולקראת יציאה בערב, להוסיף ג ‘קט מתאים, להחליף חולצה או מכנסיים והנה מראה מתאים לאירוע. ניכרת המחשבה עלינו הנשים שאמורות ללבוש את הבגדים, שיהיה לנו נעים, נוח וכמובן יפה. שהבגדים ישבו עלינו כמו שצריך ובאופן המחמיא ביותר.





בשיחה עם שלומי הוא סיפר לי על תחילת דרכו בעולם האופנה. "נכנסתי לעולם האופנה לפני 24 שנים ואת דרכי התחלתי כגהצן. ומשם עשיתי את הדרך עד להקמת חברת אופנה. אני מכיר את כל השלבים לפני ולפנים, מהשטח. לא למדתי מעולם אופנה באופן מסודר ואין לי תעודות להראות. אך, בעיניי, זו הדרך הנכונה והמתאימה לנשום אופנה. מבפנים" ואכן, כך זה נראה, שלומי מעורב בכל פרט ופרט, החל מהעיצוב, הגזירה ואישור הפריט. הכל עובר תחת ידיו ועיניו והאהבה לכל פריט מביאה לכך שהבגד מוקפד, איכותי ומעוצב ברמה הכי גבוהה שניתן.

               חדר העבודה והגזירה בשואו רום

"אני חושב על האישה שתקנה את הבגדים שאני מייצר ורוצה שיתאימו לה ושהיא תהנה מהם. חשוב לי שהפריט יתאים לה לא רק לעונה אחת, שהיא תדע שהכסף שהוציאה שירת אותה. לכן, האופנה שאני מייצר נוגעת בטרנדים אך היא גם על זמנית" ואני חושבת שבכך סיכם שלומי את כל מה שאני כאישה מחפשת כשאני רוכשת לעצמי בגד אופנתי ואיני מתפלאת שהקולקציה כל כך מצאה חן בעיניי.

טווח המחירים נע בין 220 ₪ לחולצה ועד כ-450 ₪ לאוברול.

ניתן להתרשם מהקולקציה בשואו רום בבית פנורמה, דרך בן צבי 84 תל אביב או להתקשר לטלפון- 03-6825575 ולבקש את כתובת הבוטיק הסמוך למקום מגוריכן.

אינסטגרם- @fiveus.fashion


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה