רשומות

יום שלישי, 23 באוקטובר 2018

על כנס מקצועניות היופי שהשיקה תמי בניטה במלון הילטון תל אביב

                                                תמי בניטה-  צילום- דביר כחלון

תמי בניטה, אשת עסקים ויזמית בתחום הקוסמטיקה, השיקה ב-15.10.18 במלון הילטון תל אביב, כנס מקצועניות יופי. זו הפעם הראשונה שנערך בישראל כנס כזה ואיני מתפלאת שתמי בניטה היא זו שעומדת מאחורי היוזמה הברוכה.

                                             צילום יח"צ

את תמי בניטה הכרתי לראשונה ביום צילומים שנערך לקראת כנס קוסמטיקה מקצועי שיזמה. התרשמתי ממנה מאד. אישה מרשימה, נמרצת ובעלת קסם רב הזוכה להצלחה מטאורית בזכות מקצועיותה ויכולותיה.

         תמי בניטה וגולן נהרדעא- יו"ר חברת גולן קומיוניקיישן

תמי החלה את דרכה בעולם היופי כשכירה בחברה להפקת כנסים ותערוכות בתחום הקוסמטיקה המקצועית. לפני מספר שנים יצאה לדרך עצמאית והקימה את חברת תמי בניטה המארגנת כנסים מקצועיים יוקרתיים בתחום הקוסמטיקה והביוטי ומלווה קוסמטיקאיות מקצועיות, ותיקות או בתחילת דרכן, בכל היבט הקשור לעשיה המקצועית שלהן.



                          צילומים- דביר כחלון

במקביל להפקת הכנסים, ממשיכה בניטה לפעול במרץ להקמת הגוף לקידום הקוסמטיקאיות בישראל, אשר יעניק בית עוטף ומענה לכל צרכי הקוסמטיקאיות – החל מהליווי הראשוני של הקמת העסק וכלה בהדרכות על אסטרטגיה שיווקית וליווי שוטף בניהול.

בכנס למקצועניות היופי הוצגו עולמות התוכן הקשורים לעולם היופי: פדיקור, מניקור, טיפוח ציפורניים, מותגים של לקים, כל טיפולי מילוי הגבות ועיבוי הריסים, שיטות להורדת שיער ועוד. הגעתי לכנס והתרשמתי מהמספר הרב של מקצועניות בתחום היופי שהגיעו להשתתף בכנס, להעשיר את ידיעותיהן, ללמוד ולהתפתח. 

                         חברת ליאונרדו מציגה חידושים בכנס

                                 EL JEWELRY


האווירה בכנס הייתה חגיגית וזוהרת כמצופה מכנס העוסק במקצועות היופי. וגם אני השכלתי ולמדתי על החידושים שיש בתחום.

  צילום יח"צ
 צילום יח"צ

             צילומים מהכנס

החזון של תמי הוא להעצים נשים הן מהבחינה האישית והן מהבחינה העסקית. הכנסים שהיא עורכת הם פועל יוצא מחזונה, תוך הענקת נופך מכובד לענף הקוסמטיקה והם נערכים בבתי מלון יוקרתיים בהשתתפותם של אלפי מקצועניות קוסמטיקה ויופי. ההרצאות מועברות על-ידי אנשי מקצוע מכל רחבי העולם ועוסקות בתחומי קוסמטיקה, ניהול העסק, העצמה אישית, יחסי אנוש, חשיבה חיובית וחיבור גוף-נפש תוך התגברות על עכבות וחסמים נשיים ואוניברסליים.

                      צילום יח"צ

              צילומים מהכנס

התחום של קוסמטיקה מקצועית כולל בתוכו את כל סל המוצרים הנלווים שמשווקת הקוסמטיקאית בעצמה והם אינם נמכרים בשוק הפתוח. בניטה משיקה את כנסי הקוסמטיקאיות על-מנת להעצים את העוסקות בתחום, בענף תחרותי בו רבים מהעסקים אינם מממשים את הפוטנציאל הניהולי והשיווקי שלהם.

אישית, אני מעריכה מאד נשים כמו תמי בניטה. היא, בעיניי, השראה ודוגמה אישית לאשת עסקים שצמחה מהשטח והקימה עסק, תוך שהיא משלבת ביו אימהות לקריירה. גם כיום מקפידה תמי לשלב בין העולמות ולהעניק חשיבות הן למשפחה כערך עליון והן לעסק המשגשג שלה. בנוסף, היא מקפידה להעניק יחס חם ואימהי גם לקוסמטיקאיות אותן היא מלווה ולהוות להן מנטורית בתחום.


ליצירת קשר:
פייסבוק: תמי כהן בניטה
קבין ישראל
Benita Beauty for Business
03-7168770

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה