רשומות

יום שלישי, 23 באוקטובר 2018

שי פרץ בעל המותג PISTACHE מציג את קולקציית הקפסולה "דז'ה וו"



מעצב האופנה שי פרץ הוא מהמעצבים שאוהבים נשים ועיצוביהם מחמיאים לנשים. פגשתי את שי ביום צילומים לקולקציית הקפסולה "דז'ה וו" שכולה הצדעה לשנות השמונים העליזות, המהוות השראה לקולקציה הנוכחית אשר נוספו לה מוטיבים בולטים של העצמה וחוזק נשיים.

"אילולא נשים- אין עולם" אומר לי שי. "הנשים הן המניעות והקולקציה שבניתי מבקשת להראות זאת, תוך כדי תמיכה והעצמת הנשים."

             שי פרץ

הרעיון לקולקציה הנוכחית נבנה לאחר ששי השתתף בשבוע האופנה בפריז. הקולקציה משלבת בין טרנדים עולמיים, מציאות ישראלית מורכבת, אמירות אופנתיות משנות האייטיז ואמונה גדולה בכוחן של נשים. השילוב הוא מושלם והוביל לקולקציה מרשימה מאד, חדשנית, נועזת ומעצימה.



גם הקמפיין הוויראלי הבינלאומי וחוצה הגבולות - #Me_too השפיע על עיצוב הפריטים השונים בקולקציה והם משדרים נשיות לא מתנצלת ולא מתפשרת של נשים חזקות ועוצמתיות.

את ראיית העולם שלו על עוצמתן של נשים, יוצק שי פרץ אל תוך קולקציית הקפסולה ובאמצעות בחירת הדוגמניות שלו מעביר את המסר כי נשים אמיתיות הן אותנטיות ומונגשות ולאו דווקא דוגמניות בעלות מראה בלתי מושג.



בצילומי הקפסולה לקמפיין השתתפו שתי נשים שמשקפות את הישראליות – ערביה וישראלית – במטרה להדגיש את תפקידו האוניברסלי של עולם האופנה והסטייל כמקרב לבבות וחוצה גבולות פיזיים, מנטליים ותרבותיים.

מיהן קהל היעד של הקולקציה? נשים בכל גיל היודעות מה הן רוצות. נשים דעתניות, משוחררות וחזקות. המותג PISTACH נותן מענה לנשים בכל מבנה גוף, בכל מידה, בכל גיל, המעוניינות בעיצובים מחמיאים ובעלי נוכחות שיחמיאו להן וידגישו את יופיין ועוצמתן.

צילמתי מספר צילומים של מאחורי הקלעים כדי שתוכלו להתרשם איך זה נראה לפני עיבוד וכשצלמת לא מקצועית, כמוני, מצלמת.





אני אהבתי את העיצובים המחמיאים והנועזים ומעריכה את האופן בו מתייחס שי אל נשים- בהערכה ואהבה. אין לי ספק שעיצוביו מושפעים מראיית העולם הפמיניסטית שלו.

מחירי השמלות של PISTACH נגישים לקהל הישראלי, כחלק מהרצון של פרץ לשמח ולדאוג לכל אישה עד לשביעות רצון מלאה. טווח השמלות בסטודיו הוא החל מ- 36 ועד 52 ובמידת הצורך, מייצרים את השמלה במידות נוספות.

צילום: @telaviver

ניתן להשיג:

בוטיק שי פרץ- פיסטאש- דיזינגוף 213 ת"א
03-6412266
פייסבוק: Pistache Shay Peretz
אינסטגרם: pistache.fashion
אתר אינטרנט: www.pistache.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה