רשומות

יום שישי, 25 באוגוסט 2017

ישראטויס יוצאת עם משחקי קופסה ופאזלים חדשניים ומקוריים


סדרת משחקי הקופסה והפאזלים שמציעה חברת ישראטויס שונים מהמוכר לנו. שניאור ג'רופי מחברת ישראטויס מפתח משחקי חברה ופאזלים אשר מעבר לחוויית המשחק מאפשרים גם למידה ותרגול מיומנויות חברתיות בטבעיות רבה. המשחקים השונים מיועדים הן למשחק בצוותא, תוך שיתוף וחיזוק הקשר המשפחתי או החברתי והן להשגת מטרות רגשיות, חברתיות ולימודיות תוך שמירה על חוויית המשחק וההנאה של המשתתפים.

                   בצילום- שניאור ג'רופי עם אחד הפאזלים המיוחדים

בתערוכת הצעצועים שהתקיימה החודש התוודעתי אל המשחקים השונים והפאזלים הרבים שהחברה מציעה והתלהבתי במיוחד מסדרת המשחקים העוסקת ברגשות.
בנוסף למשחקים החדשים מציעה החברה מגוון רחב מאד של פאזלים בגדלים שונים שנועדו לשעות של הנאה.

הנה לפניכם המשחקים המקוריים והחדשים שכדאי לרכוש לילדיכם. חשוב לי להוסיף שמחיריהם נגישים מאד ומאפשרים לכל משפחה ליהנות ממשחק חוויתי בעל ערך מוסף.

משחקי רגשות: משחק זכרון, משחק לוטו, משחק התאמה

סדרת משחקים העוסקת ברגשות, מעודדת שיח רגשי בקרב הילדים ומסייעת לנו להבין את עולמם הפנימי. מסייעת לכל משתתף להבין ולגלות את רגשות האחר. המשחק הוא הזדמנות נפלאה לפתח שיחה עם הילדים. במה נפלאה לשיפור ההבעה והתקשורת.
הכרטיסים  בנויים משני חלקים. באחד תמונה של רגש ובחלקו השני שם הרגש.
בסדרה 3 משחקים קלאסיים שונים: לוטו, זכרון והתאמה
מפתחים את התפיסה החזותית, מעשירים את השפה, מרחיבים את אוצר המילים הרגשי, ומשפרים את יכולת הבעת הרגשות.
מחיר כל אחד ממשחקי הסדרה: 39.90 ₪






צורות בכמויות-  משחק לפיתוח התפיסה החזותית והמרחבית, קורדינאציה ומוטוריקה עדינה

משחילים צורות הנדסיות בצבעים שונים על מעמד פלסטיק איכותי הכולל מספר קנים צבעוניים. הערכה כולל ת 20 כרטיסי דגם ו- 64 צורות הנדסיות בצבעים שונים. הילדים מוזמנים ליצור בהתאמה לדוגמאות על הכרטיסיות או כיד הדמיון . כך הם לומדים כמויות צבעים וצורות, בחוויה נעימה וצבעונית.
המשחק מפתח את התפיסה החזותית והמרחבית ומפתח את המוטוריקה העדינה. מפתח את היכולת של הפיכת תמונה דו מימדית לתל מימדית. מאפשר לימוד מערכת הצירים: קווי אורך וקווי רוחב.
מחיר: 49.90 ₪



סדרת פאזלים בערכת מזוודה המותאמת לנשיאה גם מחוץ לבית

פאזל רצפה קלאסי ואיכותי, עם ציורים מקוריים בנושאים חווייתיים ולימודיים. כל אחד מחלקי הפאזל עבה ומצופה למינציה . הילדים מוזמנים ללמוד כבר עם הפאזל הראשון שלהם, נושאים מגוונים ביניהם: המשפחה שלי, מפת העולם, זהירות בדרכים.
סדרה נוספת של פאזלים חווייתיים, בערכת מזוודה: בגן המשחקים, חוות החיות, הכבאים, תיבת נח, בגן המשחקים, ארמון הנסיכות.

מחיר 29.90 ₪







להשיג בחנויות וברשתות המשחקים


צילומים-יח"צ, יפה גביש


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה