רשומות

יום שישי, 4 באוגוסט 2017

פסטיבל בין הכרמים- 3-10/8/2017


פסטיבל בין הכרמים הנערך ביישובי מרום הגליל חוגג עשור ואתם מוזמנים לחגיגה של מוזיקה, קולינריה וטבע במרום הגליל. מדובר בפסטיבל חגיגי ושמח הנחגג מדי שנה בתקופת ט"ו באב. בפסטיבל מתקיימים מופעים מוזיקליים של מיטב אמני ישראל. כמו כן מתקיימים סיורי יין ביקבים תוך כדי הדרכה וטעימות יין. זו ההזדמנות לטייל באזור, להשתתף בפעילויות המיוחדות, ליהנות מיריד האיכרים המתקיים בכרם בן זמרה ובו החקלאים מוכרים את תוצרתם המשובחת. להגיע לקבלת שבת מיוחדת באמירים או להשתתף בכנס חבורות הזמר והמקהלות.

את הפרטים המלאים תוכלו למצוא באתר הפסטיבל או בדף הפייסבוק. (לינקים בסיום).


אני השתתפתי באירוע הפתיחה של הפסטיבל שהתקיים ביקב אדיר. השף מסימיליאנו דה מטאו הכין מנות רחוב איטלקיות שהשתלבו נפלא עם יינות היקב. מאות אנשים הגיעו לטעום מהמנות המיוחדות ולהקשיב לזמרת הטרובדור האיטלקי לוצ'יאנו. מזג האוויר הנעים השכיח ממני את הקיץ ועם כוס יין ביד הקשבתי לנעימות האיטלקיות המוכרות ונהניתי מאד.

              בצילום- השף מסימיליאנו עם בעלי יקב אדיר

מה טעמנו? פוקצ'ה תום עם עגבניות שרי, זוקיני וגבינת עזים תום מלווה בקברנה סובניון 2015. יין עשיר ואלגנטי. אחר כך הלכנו על הפסטה על ה- נורמה עם חציל, בזיליקום וגבינת עזים לורד ויחד אתה שתינו יין מסדרת אדום 2013. המשכנו עם ריזוטו נהדר שהוכן עם ערמונים ושרדונה ולווה ביין לבן  2014. סיימנו בקנלוני מתוק.








זה היה אירוע מוצלח, מיוחד וטעים. אני בטוחה ששאר האירועים בפסטיבל יהיו לא פחות חווייתיים ומוצלחים וממליצה לא לפספס. לבחור אירוע מתוך שלל האירועים ולהגיע לחגוג בפסטיבל שמסתיים ב-10.8.17. כך שעליכם למהר.


 בפייסבוק https://www.facebook.com/2beav/ 
לאתר הפסטיבל http://2beav.co.il/לאתר 
   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה