רשומות

יום שלישי, 26 באפריל 2016

אנדר ארמור speedform נעלי הספורט הכי שוות שהיו לי


הצילום למעלה אינו צילום של נעלי ספורט חדשות שרק יצאו מהקופסה. זה צילום של נעלי הספורט שלי לאחר שלושה שבועות מאומצים של קילומטרים רבים מדי יום, בטיול שלי ליפן. לדעתי, גם אחרי כל האבק, המאמץ, ההליכה בשבילים לא סלולים ובמדרכות אספלט, הן שמרו על מראן ועל יופיין וממשיכות להתנהג כאילו קיבלתי אותן רק אתמול.

קיבלתי את הנעליים באירוע השקת קולקציית הקיץ של UNDER ARMOUR. יכולתי לבחור ביגוד ספורטיבי אבל העדפתי נעלי ספורט. התייעצתי עם המוכרת בחנות והיא המליצה לי על ה-Speedform שמיועדות לריצה "אכן נעלי ריצה אך יהיו לך מצוינות להליכה" – כך אמרה. לא התלבטתי, אהבתי את הצבע והמראה, הן הרגישו לי נוחות ונעימות על הרגל והחלטתי שמתאים. לא תיארתי לעצמי עד כמה יתאימו לי ואיהנה מהן.

ארזתי אותן לטיול ליפן והן ליוו אותי בנאמנות ימים ארוכים. אלו נעלי ספורט שמרגישות על הרגל כמו גרביים. קלות מאד- אם אני זוכרת נכון כ- 185 גרם בלבד. לא מרגישים אותן בעת ההליכה. הבד ממנו הן עשויות אוורירי ונעים. אפילו פעם אחת לא הזעתי בהן והיו ימים שהלכתי כ-25 קילומטר. יש אוורור מעולה לרגל. זו גם נעל תומכת והחומר המיוחד הדחוס שבסוליה עמיד ועזר לי לדרוך על משטחים קשים בלי שהרגל תתאמץ מדי והתנועה הייתה קלה וגמישה.

כל ההבטחות של היצרן על נידוף מהיר, שמירה על כף רגל קלה ויבשה, כריות ריפוד בסוליה המגיבות במהירות ומאפשרות לנצל אנרגיה, מבנה נעל המאפשר להחזיק את הרגל – כולן אמת.

אני יכולה לסכם ולומר שאלו נעלי הספורט הכי יפות ומוצלחות שהיו לי עד היום וממליצה עליהן בחום.

בעניין המחיר- בסביבות 400 ₪. אבל, מדי פעם יש מבצעים ושווה לעקוב ולבדוק.

לאנדר ארמור בפייסבוק-


 לרשת גט פרו בפייסבוק-


סניפים

GET-PRO תל אביב - שדרות הר ציון 106 ת"א, 03-6826655
GET-PRO נמל ת"א - מבנה 8 נמל ת"א, 03-5461773
GET-PRO חולון - הכישור 1 (המרכבה פינת האורגים) חולון,
03-5253222
GET-PRO נתניה - רחוב המחקר 1, מרכז רוגובין (ליד רמי לוי), 09-7748552
GET-PRO באר שבע - דרך חברון 21, מרכז BIG, באר שבע, טל' 08-6450726
GET PRO בילו – בילו סנטר קריית עקרון, טל' - 08-9390050

 

 

 

 

.

 

תגובה 1:

  1. Nice Information! I personally really appreciate your article. This is a great website. I will make sure that I stop back again!
    נעלי טיולים

    השבמחק